رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ایاس این روزها بازی را به ارزهای دیجیتال دیگر باخته است. در هنگام بازار نزولی، سقوط بسیار شدیدی دارد و در هنگام بازار صعودی خیلی تکان نمی‌خورد. اما یک خبر خوب: این ارز دیجیتال با وجود تمام فشارها توانسته است از حمایت ۳.۳۰ دلاری خود دفاع کند. بنابراین شاید اکنون در کف قیمت باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

روند نزولی ایاس زمانی جای خودش را به روند صعودی خواهد داد که قیمت بتواند از خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) عبور کند که در قیمت ۳.۶ دلار قرار دارد.

پس از ۳.۶ دلار، ایاس حرکت جدیدی را به خط MA 50 (خط قرمز در تصویر) آغاز خواهد کرد. این خط هم یک مقاومت محسوب می‌شود که اگر شکسته شود، هدفش ۴.۸ دلار خواهد بود.

از دیدگاه نزولی، همانطور که گفتیم حمایت ۳.۳۰ دلار بسیار قدرتمند دنبال می‌شود اما اگر شکسته شود، قیمت می‌تواند تا ۲.۷۶ دلار سقوط شدیدی داشته باشد.

همراهان گرامی ارزدیجیتال در نظر داشته باشند تحلیل های ارائه شده در این بخش، ترجمه ای از تحلیلگران برتر رسانه های معتبر انگلیسی زبان بوده و هیچگونه پیشنهادی توسط ما جهت ورود به بازارهای پر ریسک کریپتوکارنسی ارائه نمی شود ، پیشنهاد ما به شما در ابتدا مطالعه انواع تحلیل و آشنایی کامل با مخاطرات این بازار است، همچنین جهت آشنایی می‌توانید مقاله های رازهای تریدینگ ارزهای دیجیتال و اشتباهات مرگبار ترید را مطالعه نمایید و اگر اصطلاحات این مقالات برایتان نامفهوم هستند ، می‌توانید از بخش دانشنامه و واژه نامه ارزهای دیجیتال، اطلاعات مورد نیاز خود را کسب نمایید.

آرشیو تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۵ شهریور ۱۳۹۸

ایاس در حال حاضر در یک محدوده کوچک معاملاتی قرار دارد و به طور کلی وضعیتش منفی است. این ارز دیجیتال در زیر هر دو خط میانگین متحرک (مووینگ اوریج‌ها) معامله می‌شود که رو به پایین میل‌ می‌کنند. همچنین شاخص RSI هم محدوده منفی را نشان می‌دهد. حمایت بحرانی ایاس در ۳.۳ دلار قرار دارد که اگر شکسته شود، روند نزولی ادامه خواهد یافت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از سوی دیگر و از دیدگاه صعودی، اگر ایاس بتواند به بالای خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) برسد، امیدواری برای احیا شدن را افزایش می‌دهد. با رد شدن از این مقاومت قیمت می‌تواند تا ۴.۸ دلار هم افزایش یابد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۹ مرداد ۱۳۹۸

ایاس در تلاش است تا فاصله‌اش را از حمایت بحرانی خود در ۳.۳۰ دلار بیشتر و بیشتر کند. مقاومت ایاس برای رشد مجدد در EMA 20 (خط بنفش در تصویر) واقع شده است. اگر عبور از مقاومت ناموفق باشد، قیمت دوباره می‌تواند به سطح ۳.۳۰ دلار بازگردد. اگر این حمایت شکسته شود، احتمال سقوطی شدید به ۲.۲۰ دلار وجود دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

اگر ایاس بتواند از EMA 20 و سپس SMA 50 (خط قرمز در تصویر) عبور کند، احتمال رشد تا ۴.۸ دلار بسیار بالا است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۲ مرداد ۱۳۹۸

ایاس توانست به خوبی از حمایت ۳.۸ دلاری دفاع کند که نشان دهنده افزایش میل به خرید در سطوح پایین است. با این حال این ارز دیجیتال در برگشت نتوانست به بالای خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) برسد. اگر ایاس بتواند از EMA 20 عبور کند، احتمالا تا مقاومت ۴.۸ دلاری رشد خواهد کرد. خط SMA (خط قرمز در تصویر) هم در حوالی همین مقاومت قرار دارد. بنابراین مقاومت ۴.۸ دلاری به شدت قدرتمند عمل خواهد کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از دیدگاه نزولی، اگر ایاس نتواند به بالای EMA 20 برسد، احتمال سقوط مجدد به ۳.۸ دلار وجود دارد. در صورت شکسته شدن حمایت ۳.۸ دلاری، حمایت بعدی در ۳.۳۰ دلار قرار خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۵ مرداد ۱۳۹۸

ایاس از خط روند صعودی (uptrend line در تصویر) یک جهش را تجربه کرده است که نشانه مثبتی محسوب می‌شود. اگر قیمت بتواند از EMA 20 ( خط بنفش در تصویر) عبور کند، می‌توانیم انتظار صعود تا ۴.۸ دلار را داشته باشیم. همچنین با رسیدن قیمت به بالای ۴.۸ دلار، یک الگوی مثلث صعودی تکمیل خواهد شد که هدفش ۶.۴ دلار است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

بنابراین به نظر می‌رسد که سطح ۴.۸ دلار، نقطه خوبی برای ورود باشد. خط EMA 20 رو به بالا میل می‌کند و شاخص RSI هم از نقطه مرکز عبور کرده است که نشان می‌دهد روند نزولی در بازار حکمفرما نیست.

از دیدگاه نزولی، در صورت رسیدن قیمت به زیر خط روند صعودی و همچنین شکسته شدن محدوده حمایت ۳.۸ تا ۳ دلار، سقوطی شدید در انتظار خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۸ مرداد ۱۳۹۸

ایاس توانست از حمایت اصلی خود در قیمت ۳.۸ دلار دفاع کند که نشانه بسیار خوبی است و نقطه خرید را نشان می‌دهد. با این حال همچنان در روند نزولی قرار داریم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

تغییر روند از نزولی به صعودی وقتی رقم خواهد خود که قیمت بتواند به بالای خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) برسد.

از دیدگاه نزولی اگر ایاس نتواند از محدوده حمایتی خود بین ۳.۸ تا ۳.۳۰ دفاع کند و به زیر ۳.۳۰ برسد، می‌توانیم انتظار سقوط به ۲.۲۰ دلار را هم داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱ مرداد ۱۳۹۸

ایاس در روند نزولی قرار دارد. مقاومت بسیار قدرتمندی در قیمت ۴.۴۹ دلار بر سر راه ایاس است. هر دو خط میانگین متحرک رو به پایین میل می‌کنند و شاخص RSI هم در محدوده منفی قرار دارد که نشان می‌دهد قدرت موارد نزولی از صعودی بیشتر است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

اگر قیمت ایاس به زیر ۳.۸ دلار کاهش یابد، می‌توانیم منتظر رسیدن قیمت به ۳.۳۰ دلار باشیم.

از دیدگاه صعودی اگر قیمت بتواند به بالای ۴.۴۹ و خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) برسد، احتمالا تا ۰.۱۱ دلار افزایش می‌یابد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۵ تیر ۱۳۹۸

دو روز پیش یعنی ۱۴ جولای ایاس به زیر حمایت ۴.۴۹ دلار کاهش یافت اما توانست به خوبی از حمایت ۳.۸ دلاری خود دفاع کند و از آن فاصله بگیرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

همچنان حمایت قدرتمند ۳.۸ دلاری پابرجاست. اگر این حمایت شکسته می‌شد قیمت ایاس می‌توانست به راحتی تا ۳ دلار سقوط کند.

ایاس برای رشد مناسب نیاز دارد که از مقاومت موجود در خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) عبور کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۱ تیر ۱۳۹۸

تلاش خریداران برای اینکه ایاس را دوباره به کانال صعودی قبلی برگرداند، با شکست مواجه شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

در حال حاضر این ارز دیجیتال تلاش می‌کند تا خود را بر روی ۵.۵۵ دلار نگه دارد. در این صورت باید شاهد تلاشی دوباره برای برگرداندن قیمت به داخل کانال باشیم.

یک تقاطع نزولی در میانگین‌های متحرک به وجود آمده است و RSI در منطقه منفی قرار دارد که نشانه‌های منفی برای ایاس هستند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۴ تیر ۱۳۹۸

در حالی که ایاس به مدت سه روز خودش را در بالای سطح ۶.۸ دلاری نگه داشته است، همچنان برای رفتن به سطوح بالاتر درگیر است. این نشان می‌دهد که در قیمت‌های بالاتر تقاضا کاهش می‌یابد. در حال حاضر حمایت قدرتمند ایاس در قیمت ۶.۸ دلار بسته شده است. خط EMA 20 هم دقیقا در بالای این نقطه قرار دارد. بنابراین بعید است که این حمایت به این سادگی‌ها شکسته شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

خط مقاومت کانال در حال حاضر در قیمت حدود ۷.۶ دلار قرار دارد که اگر شکسته شود، می‌توانیم انتظار رشد تا ۸.۶ دلار را داشته باشیم. خطوط میانگین متحرک رو به بالا میل می‌کنند و شاخص RSI هم از نقطه میانی بالاتر است که نشان می‌دهد گاوها از قدرت بیشتری برخوردارند. تریدرها می‌توانند توقف ضرر یا همان فروش اضطراری خود را در قیمت ۶.۴۰ دلار تنظیم کنند.

اگر قیمت ایاس به زیر ۶.۸ دلار برسد، به خط SMA 50 (خط قرمز در تصویر) سقوط خواهد کرد که اگر این حمایت هم شکسته شود، می‌توانیم منتظر سقوط تا زیر ۶ دلار باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۸ خرداد ۱۳۹۸

تثبیت قیمت ایاس برای ادامه حرکت در کانال صعودی در نمودار قیمت آن قابل مشاهده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

ایاس توانست سطح ۶.۸۳ دلار را که در تحلیل قبلی از آن به عنوان مقاومت یاد شده بود را پشت سر بگذارد.

هدف بعدی ایاس که در پیش دارد، سقف کانال صعودی است که در صورت شکسته شدن آن بازگشت به بالاترین قیمت اخیر ایاس در سطح ۸.۶۵ دلار، در دستورکار خواهد بود.

میانگین‌های متحرک شیب مثبت ملایمی به خود گرفته‌اند و شاخص RSI نیز در حال حرکت به سطح بالاتر است.

حمایت‌های ایاس به ترتیب، میانگین‌های متحرک EMA20، SMA50 و کف کانال صعودی هستند که در صورت شکسته آن‌ها، ریزش تا محدوده ۴.۵ دلار ادامه می‌یابد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۸ خرداد ۱۳۹۸

ایاس در ۳ روز گذشته در محدوده بین EMA20 و SMA50 روزه معامله شد. مقاومت‌های پیش روی ایاس در مقاومت دینامیک میانگین متحرک (خط بنفش رنگ) و ۶.۸۲ دلار قرار دارند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

در صورتی که حمایت SMA-50 شکسته شود، می‌توان انتظار داشت که ریزش ایاس تا کف کانال صعودی ادامه پیدا کند.

کف کانال صعودی حمایت محکمی برای ایاس بوده و در ماه‌های گذشته به دفعات دربرابر ریزش آن ایستاده است. شکسته شدن این کانال می‌تواند ایاس را با حمایت‌ بعدی در سطح ۴.۴۹ دلار روبرو خواهد کرد.

در دیدگاه صعودی اگر خریداران بتوانند مقاومت ۶.۸۲ را پشت سر بگذارند، هدف بعدی می‌تواند ۸.۶۵ دلار باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۱ خرداد ۱۳۹۸

طبق تحلیل هفته گذشته، ایاس رشد شدید خود را تا نزدیکی قیمت ۹ دلار ادامه داد. در حال حاضر کانال صعودی شکسته شده و با وجود ریزش روزهای گذشته، حرکت به سمت اهداف ۹ و ۹.۶ دلار در دستورکار ایاس قرار دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

هر دو میانگین متحرک در وضعیت رو به بالا قرار دارند و RSI در محدوده مثبت است. تا زمانی که قیمت بالای سطح ۶.۸۳ قرار دارد، دیدگاه صعودی غالب خواهد بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۴ خرداد ۱۳۹۸

ایاس به طرز شدیدی از خط EMA 20 (خط بنفش در تصویر) جهش داشته است. این یک نشانه مثبت است و نشان می‌دهد که در سطوح پایین خرید انجام می‌شود. حالا گاوها تلاش می‌کنند تا برای ادامه صعود ایاس، مقاومت ۶.۸ دلاری را بشکنند. اگر موفقیت آمیز باشد، رشد قیمت تا محدوده ۹ دلار دور از ذهن نیست. وضعیت ایاس خوب است. هر دو خط میانگین متحرک رو به بالا میل می‌کنند و شاخص RSI در محدوده مثبت قرار دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از دیدگاه نزولی، هرگونه برگشت قیمت به سمت پایین، در EMA 20 با حمایت روبرو خواهد شد. اگر قیمت به زیر این خط کشیده شود، دیدگاه صعودی ما تضعیف خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

ایاس توانست از مقاومت قدرتمند خود در قیمت ۶.۸ دلار عبور کند و حالا روی خطوط میانگین متحرک یک اصلاح را تحربه می‌کند که به احتمال زیاد یک حمایت اساسی است. به نظر می‌رسد که ۵.۵ دلار، قیمت حمایتی ایاس باشد. هم‌اکنون که در حال نگارش این تحلیل هستیم، ایاس از حمایتش کمی فاصله گرفته و به دنبال رسیدن مجدد به سطوح ۶.۸ دلار است. پس از ۶.۸ دلار می‌توانیم یک افزایش قیمت شدید تا سطوح ۷.۵ دلار را در ذهن داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از دیدگاه نزولی، اگر سطح حمایت ۵.۵ دلار ناتوان باشد، احتمال سقوط تا ۴.۴۹ دلار که یک حمایت بحرانی است، دور از ذهن نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۸

گاوها هم‌اکنون در تلاش هستند تا از خط روند صعودی (uptrend line) از الگوی وج رو به بالا (rising wedge) دفاع کنند. پایین آمدن به زیر خط روند نزولی یک نشانه منفی است که اگر حمایت‌های ۴.۴ دلار و سپس ۳.۸ دلار ناموفق باشند، می‌تواند قیمت را به زیر ۳.۲ دلار کاهش دهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از دیدگاه صعودی اگر ایاس بتواند خود را در سطوح فعلی نگه دارد، احتمال رشد تا ۵.۵۰ دلار دور از ذهن نخواهد بود. با توجه به مسطح بودن خطوط میانگین متحرک و همچنین وسط بودن شاخص RSI احتمالا طی یکی دو روز آینده شاهد تثبیت قیمت ایاس باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

ایاس هم مثل بیشتر ارزهای دیجیتال از خط روند نزولی (downtrend line – در تصویر) و EMA 20 عبور کرده است. این نشان می‌دهد که ایاس در تلاش برای عبور از مقاومت ۶ دلاری و بالاتر از آن ۶.۸ دلاری است. میانگین متحرک نمایی (EMA) رو به بالا میل می‌کند و شاخص RSI هم محدوده مثبت را نشان می‌دهد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از دیدگاه نزولی اگر عبور از مقاومت‌های فوق‌الذکر موفقیت آمیز نباشد، قیمت می‌تواند تا روی خط EMA سقوط کند. رسیدن به زیر خط روند صعودی (uptrend line – در تصویر) الگوی وج رو به بالا (rising wedge) بالا را تکمیل می‌کند که منجر به تغییر روند از صعودی به نزولی خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۷ اردیبهشت ۱۳۹۸

ایاس در میانگین متحرک ساده (SMA) پنجاه روزه یعنی در نزدیکی قیمت ۴.۶ دلار حمایت شد. قیمت ۴.۵ تا ۴.۹ دلار را می‌توانیم به عنوان یک حمایت قدرتمند در نظر بگیریم زیرا خط روند صعودی از الگوی وج رو به بالا در زیر این نقطه قرار دارد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

شاخص RSI زیر نقطه وسط است و خطوط میانگین متحرک هم وضعیت رو به رشدی ندارند بنابراین طی چند روز آینده احتمالا شاهد یک تثبیت قیمت باشیم. رسیدن قیمت به زیر ۴.۹ دلار، الگوی وج را تکمیل خواهد کرد که هدف آن ۲.۸ دلار است.

از دیدگاه صعودی اگر ایاس بتواند خود را به بالای EMA 20 یعنی حدود قیمت ۵.۱ دلار برساند، اهداف بعدی ۵.۶ دلار و بالاتر از آن ۶.۰ دلار خواهند بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۳۱ فروردین ۱۳۹۸

ایاس (EOS) طی چند روز گذشته، در خط EMA 20 خودش را تثبیت کرده است. گاوها اجازه ندادند که قیمت به زیر EMA 20 کشیده شود و از سوی دیگر خرس‌ها اجازه برخواستن ایاس از خط حمایت را نمی‌دهند. این کشمکش احتمالا تا مدتی ادامه خواهد یافت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

رو به بالا بودن خطوط مووینگ اوریج و مثبت بودن شاخص RSI نشان می‌دهند که برتری گاو‌ها بیشتر از خرس‌هاست. عبور از مقاومت ۵.۶ دلار می‌تواند قیمت را تا ۶.۰۷ دلار بالا ببرد.

از دیدگاه نزولی اگر قیمت ایاس به زیر ۵ دلار کاهش یابد می‌توانیم انتظار سقوط بیشتر به محدوده حمایتی ۴.۴۹ تا ۳.۸ دلار را داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۴ فروردین ۱۳۹۸

ایاس پس از سقوط شدید خود هم‌اکنون در تلاش است تا از خط EMA 20 عبور کند. اگر موفقیت آمیز باشد می‌توانیم انتظار رشدی تا ۶.۸ دلار را داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

حمایت ایاس در ۴.۴ دلار بسیار قدرتمند است که در صورت شکسته شدن سقوط شدیدی را در پی خواهد داشت. پیش‌بینی می‌کنیم که طی چند روز آینده قیمت در محدوده معاملاتی ۴.۴ تا ۵.۸ دلار نوسان داشته باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۷ فروردین ۱۳۹۸

ایاس در ۳ آوریل به هدف قیمتی خود یعنی ۵.۸ دلار دست یافت اما در رسیدن به سطوح بالاتر ناتوان بود. این ارز دیجیتال در قیمت ۴.۹۰ دلار از حمایت برخوردار است. در حال حاضر ایاس دوباره در تلاش برای رسیدن به ۶ دلار است که در صورت موفقیت جهشی تا ۶.۸ دلار دور از ذهن نیست. خطوط میانگین متحرک رو به بالا میل می‌کنند و شاخص RSI هم در نزدیکی منطقه اشباع خرید قرار دارد که نشان می‌دهد هنوز میل به خرید در بازار ایاس هست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

از دیدگاه نزولی، هر سقوطی در ۴.۴۹ دلار با حمایت رو به رو می‌شود که خط EMA 20 هم در این نقطه است بنابراین با حمایتی قدرتمند طرف هستیم که اگر شکسته شود، تا مدت زیادی روند نزولی حکمفرما خواهد شد بنابراین معامله‌گران می‌توانند توقف ضرر خود را در قیمت ۴.۸ دلار تنظیم کنند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۰ فروردین ۱۳۹۸

مقاومت قدرتمند ایاس در ۴.۴۹ دلار بسته شده که از فوریه تاکنون موفق به عبور از آن نشده است. در صورت شکسته شدن این مقاومت ایاس می‌تواند تا قیمت ۵.۸ دلار به طرف بالا حرکت کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

هر دو خط مووینگ اوریج متمایل به بالا هستند و شاخص RSI هم در نزدیکی محدوده اشباع خرید قرار دارد. همه این‌ها نشان می‌دهند که تمایل به خرید از فروش بالاتر است. با این حال تا زمانی که عبور از مقاومت احراز نشود، هرگونه ترید ریسک های زیادی به همراه خواهد داشت.

از دیدگاه نزولی حمایت ایاس در ۳.۸ دلار قدرتمند به نظر می‌رسد. خط EMA 20 هم در نزدیکی این سطح قرار دارد بنابراین اهمیت آن بالاست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۵ اسفند ۱۳۹۷

ایاس طی چهار روز گذشته خودش را در بالای میانگین متحرک نمایی (EMA) بیست روزه نگه‌داشته است. چندین تلاش برای پایین آوردن این ارز دیجیتال ناموفق بوده که نشانی از بیشتر بودن خریداران نسبت به فروشندگان است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

هر دو خط میانگین متحرک در حال بالا رفتن هستند و شاخص RSI هم بالای مرکز قرار دارد. مقاومت ایاس در قیمت ۳.۸۷۲ دلار بسته شده است که با شکسته شدن آن می‌توانیم انتظار رشد تا ۴.۴۹ دلار را داشته باشیم.

با این حال اگر این ارز دیجیتال از سطوح فعلی سقوط کند و به زیر خط EMA 20 برسد، سقوط تا ۳.۱ دلار دور از ذهن نیست. خط MA 50 هم در این سطح قرار دارد بنابراین انتظار داریم که حمایت ۳.۱ دلار بسیار قدرتمند و نقطه مناسبی برای توقف ضرر یا همان فروش اضطراری باشد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

ایاس همچنان در یک محدوده معاملاتی بین خط میانگین متحرک نمایی (EMA) در قیمت ۳.۲ دلار و ۳.۸ دلار قرار گرفته است. برای جهش ایاس باید مقاومت ۳.۸ دلاری را در هم شکند. اگر گاوها نتوانند از سطوح فعلی دفاع کنند، احتمال سقوط به ۳ دلار و خط میانگین متحرک ساده (SMA) دور از ذهن نیست.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

یک رشد سریع از سطوح فعلی می‌تواند قیمت را تا مقاومت ۴.۴ دلار بالا ببرد. خط EMA حالتی مسطح دارد و شاخص RSI هم محدوده وسط را نشان می‌دهد. همه این‌ها نشان‌دهنده تعادل بین عرضه و تقاضا در یکی دو روز آینده است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۱ اسفند ۱۳۹۷

ایاس در یک محدوده تنگ معاملاتی بین خط میانگین متحرک نمایی (EMA) در قیمت ۳.۱ دلار و ۳.۸ دلار قرار گرفته است. برای جهش ایاس باید مقاومت ۳.۸ دلاری را در هم شکند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

هر دو خط میانگین متحرک به تدریج در حال بالا رفتن هستند و شاخص RSI هم در محدوده مثبت قرار دارد. بنابراین تریدرها می‌توانند توقف ضرر را در قیمت ۲.۹۰ دلار در نظر بگیرند. در صورت رشد قیمت به بالای ۳.۸ دلار، هدف بعدی ۴.۴ دلار و بعد از آن ۵.۵ دلار خواهد بود.

در صورت ناتوانی در عبور از مقاومت ۳.۸ دلار و رسیدن قیمت به زیر ۳.۱ دلار، دیدگاه صعودی نامعتبر خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۴ اسفند ۱۳۹۷

ایاس طی یک هفته گذشته عملکردی به شدت خوب داشته است. با این حال این ارز دیجیتال در قیمت نزدیک ۴ دلار با فروش مواجه می‌شود و نمی‌تواند از آن عبور کند. در صورت رد شدن قیمت ایاس از ۴.۱ دلار، این جهش می‌تواند تا مرز ۴.۵ دلار ادامه یابد که به عنوان یک مقاومت قوی عمل می‌کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

میانگین متحرک نمایی (EMA) بیست روزه رو به بالا میل می‌کند و شاخص RSI هم در محدوده اشباع خرید قرار دارد که نشان می‌دهند در کوتاه مدت خریداران بیشتر از فروشندگان در حال فعالیت هستند. قیمت ۲.۹۰ دلار همچنان سطح خوبی برای توقف ضرر یا فروش اضطراری است.

از دیدگاه نزولی اگر ایاس به زیر ۳.۸ دلار کاهش یابد، این روند احتمالا تا قیمت ۳.۲ دلار ادامه خواهد یافت که یک حمایت قدرتمند است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

ایاس محدوده مقاومتی ۳.۰۵ تا ۳.۲۱ دلار را پشت سر گذاشته است. هدف بعدی این حرکت ۴.۴۹ دلار خواهد بود. روند صعودی EMA20 و قرارگرفتن RSI در منطقه اشباع خرید نشان‌دهنده برتریت گاوها در شرایط فعلی به خرس‌هاست.

تریدرهایی که در موقعیت خرید قرار دارند، می‌توانند حد ضرر را بر روی ۲.۵ دلار تنظیم کنند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

انتظار می‌رود در سطح ۳.۸۷ دلار ایاس با مقاومت روبرو شود اما هدف قیمتی فعلی برای این ارز دیجیتال در ۴.۴۹ دلار قرار دارد.

دیدگاه صعودی در صورتی که خرس‌ها کنترل را به دست گیرند و قیمت را زیر ۳.۲ دلار هدایت کنند، بی‌اعتبار خواهد شد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

ایاس در ۸ فوریه جهش بلندی داشت و مقاومت آن اکنون در مرز ۳ دلار بسته شده است. با عبور از ۳ دلار ایاس می‌تواند تا ۳.۲ دلار به راحتی رشد کند. معامله‌گران می‌توانند توقف ضرر خود را روی ۲.۳ دلار تنظیم کنند. احتمال دارد که بتوان مقدار توقف ضرر  را در روزهای آینده بالاتر برد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

میانگین متحرک نمایی (EMA) بیست روزه در حال شروع حرکت رو به بالا است و شاخط RSI در محدوده مثبت قرار دارد که نشان می دهد خریداران بیشتر از فروشندگان هستند. شکسته شدن مقاومت ۳.۲ دلار می‌تواند موجب صعود این ارز دیجیتال تا قیمت ۳.۸ دلار شود.

از دیدگاه نزولی اگر قیمت ایاس سقوط کند و به زیر خطوط میانگین متحرک برسد، روند نزولی آغاز خواهد شد. حمایت بحرانی ایاس در قیمت ۲.۱ دلار بسته شده است و پایین‌تر از این قیمت می‌توانیم منتظر سقوط تا ۱.۷ دلار و حتی ۱.۵ دلار باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

ایاس در ۲ فوریه موفق به شکستن EMA-20 در تاریم‌فریم روزانه شد اما در صعود تا میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه ناموفق بود. در حال حاضر ایاس تلاش می‌کند بار دیگر EMA-20 را در جهت رو به بالا بشکند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

در صورتی که ایاس نتواند از میانگین‌های متحرک عبور کند و بر روی آن‌ها تثبیت شود، انتظار ریزش آن تا حمایت بحرانی ۲.۱۷ دلار می‌رود. شکسته شدن این حمایت می‌تواند ایاس را تا حمایت‌ ۱.۷۷۵ و پس از آن تا ۱.۵۵ پایین بکشد.

در دیدگاه صعودی، در صورت موفقیت ایاس در عبور از میانگین‌های متحرک می‌توان انتظار افزایش قیمت تا ۳.۰۵ و در پی آن تا ۳.۲۱ دلار را برای این ارز دیجیتال داشت.

به تریدرها توصیه می‌شود قبل از آغاز معامله، منتظر بسته شدن کندل روزانه بر روی میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه باشید.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۹ بهمن ۱۳۹۷

ایاس به پایین‌ خطوط میانگین متحرک سقوط کرده است. هم‌اکنون خرس‌ها در تلاش هستند تا حمایت قدرتمند ایاس در قیمت ۲.۱۷۳۳ دلار را بشکنند. اگر قیمت به زیر ۲.۱۷ دلار برسد، روند کاهشی می‌تواند تا قیمت ۱.۷۷ و حتی ۱.۵۵ دلار ادامه یابد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

هر دو خط میانگین متحرک تقریبا مسطح هستند که نشان دهنده تثبیت قیمت است. اگر ایاس از حمایت ۲.۱۷ دلاری خود دفاع کند، در محدوده معاملاتی فعلی خود باقی خواهد ماند. اگر قیمت به بالای ۲.۶۰ دلار برسد، می‌تواند فرصت مناسبی برای خرید باشد اما در سطوح فعلی هیچ‌گونه تریدی پیشنهاد نمی‌شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲ بهمن ۱۳۹۷

ایاس در حال حاضر داخل محدوده معاملاتی ۲.۳ تا ۳.۲ دلار قرار دارد. خرس‌ها در تلاش هستند تا این محدوده را بشکنند و قیمت را به سمت پایین هدایت کنند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

در روزهای ۱۳ و ۱۴ ژانویه، ایاس یک جهش به سمت بالا داشت اما نتوانست خود را به بالای خط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه (EMA) برساند. این نشانه‌ی‌ نزولی است. حمایت بحرانی ایاس در مرز ۲.۱ دلار بسته شده و شکسته شدن این حمایت می‌تواند به معنای سقوط تا ۱.۷ دلار یا حتی ۱.۵ دلار باشد.

اگر قیمت ایاس بتواند این این حمایت دفاع کند و جهشی به بالای ۲.۵۸ دلار داشته باشد، دیدگاه نزولی ما نامعتبر خواهد بود. در صورت به وقوع پیوستن این امر می‌توانیم منتظر رشد قیمت تا ۳.۲ دلار باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۵ دی ۱۳۹۷

ایاس محدوده مشخص شده را ۱۳ ژانویه در جهت رو به پایین شکست. گاوها در حال حاضر تلاش می‌کنند قیمت را دوباره به محدوده ۲.۳۱ – ۳.۲۱ برسانند. در صورت موفقیت، تثبیت قیمت برای چند روز دیگر ادامه خواهد داشت.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

میانگین‌های متحرک به حالت نزولی درآمده‌اند و شاخص RSI در منطقه منفی قرار دارد. این به معنی حکمفرما بودن خرس‌ها در بازار است.

اگر ارزش ایاس در برابر دلار زیر ۲.۱۷ سقوط کند، انتظار ریزش تا ۱.۷۷ دلار و پس از آن تا ۱.۵۵ می‌رود.

در دیدگاه صعودی اگر این ارز دیجیتال بر روی میانگین متحرک تثبیت شود، پس از تثبیت قیمت و عبور از ۳.۲۱ دلار می‌توان نسبت به ایاس دیدگاه صعودی پیدا کرد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۸ دی ۱۳۹۷

قیمت ۳ دلار در چند روز گذشته مقاومت شدیدی در برابر ایاس به وجود آورده است. شکسته شدن محدوده ۳ تا ۳.۲۱ دلار این ارز دیجیتال را تا مقاومت بعدی در محدوده ۳.۸۷ دلار بالا خواهد برد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

میانگین‌های متحرک نمایی وساده یکدیگر را قطع کرده‌اند که به نظر می‌رسد روند کوتاه‌مدت به بیشتر به نفع دیدگاه صعودی و گاوها باشد.

در نقطه مقابل اگر ارزش ایاس در برابر دلار زیر حمایت ۲.۱۷۳۳ سقوط کند، بار دیگر باید شاهد برگشت ایاس به قیمت ۱.۵۵ دلار باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۱۱ دی ۱۳۹۷

ایاس در عبور از خط میانگین متحرک نمایی (EMA) بیست روزه ناتوان بود و این نشان می‌دهد که در قیمت‌های بالاتر خریدارها کم می‌شوند. خط میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه تقریبا مسطح است و شاخص RSI عدد زیر ۵۰ را نمایش می‌دهد که احتمال تثبیت قیمت در کوتاه مدت را بالا می‌برد.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

منطقه حمایت ایاس ۲.۳ تا ۲.۱ دلار است. اگر این حمایت شکسته شود و قیمت به زیر ۲.۱ دلار برسد، سراشیبی سقوط به احتمال فراوان تا ۱.۵۵ دلار ادامه خواهد داشت.

در دیدگاه صعودی عبور قیمت از خط میانگین متحرک ساده (SMA) پنجاه روزه می‌تواند باعث افزایش قیمت ایاس به ۳.۸ دلار شود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۴ دی ۱۳۹۷

ایاس نتوانست از مقاوت سنگین در میانگین متحرک ساده ۵۰ روزه و قیمت ۳.۸ دلار عبور کند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

حمایت ایاس در میانگین متحرک ساده (SMA) پنجاه روزه (حدود قیمت ۲.۵۸ دلار) قرار دارد که قدرتمند عمل کرده است. در صورتی که این ارز دیجیتال به زیر این حمایت سقوط کند، احتمال سقوط قیمت تا ۱.۵۵ دلار دور از ذهن نیست.

از دیدگاه صعودی در صورتی که قیمت ایاس از قیمت ۳.۸ دلار عبور کند، می‌توانیم انتظار افزایش قیمت تا ۴.۴۹ دلار را داشته باشیم.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۷ آذر ۱۳۹۷

ایاس پس از سقوط چشمگیر در هفته‌های اخیر، در تلاش برای اصلاح قیمتی کوتاه مدت است، هرچند روند کلی آن نزولی است.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

اولین مقاومت پیش روی ایاس در EMA-20 آن قرار دارد که در صورت بسته شدن کندل روزانه روی این میانگین متحرک، انتظار رشد ایاس تا ۳.۰۵ و ۳.۵۱ دلار هم می‌رود که سطوح ۳۸.۲ و ۵۰ درصد فیبوناچی محسوب می‌شوند.

در صورتی که خرس‌ها دوباره کنترل را به دست بگیرند، احتمالاً برای مدتی شاهد تثبیت قیمت ایاس خواهیم بود.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس - ۲۰ آذر ۱۳۹۷

پس از یک روند نزولی قدرتمند، ایاس در سطح ۱.۵۵ دلار مورد حمایت قرار گرفت. ایاس در اصلاح قیمتی با خط روند نزولی برخورد کرده و از حرکت بازماند.

تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس 3 سپتامبر (۱۲ شهریور)

معمولاً مدت زمان برگشت به خط روند ۱ تا ۳ روز طول می‌کشد. ایاس در صورت ریزش دوباره در محدوده ۱.۵۳ – ۱.۵۵ مورد حمایت قرار خواهد گرفت و اگر این بازه قیمتی نیز شکسته شود، انتظار ریزش ادامه‌داری را از این ارز دیجیتال داریم.

در طرف دیگر، با عبور از خط روند نزولی می‌توان انتظار داشت ایاس تا EMA-20 افزایش یابد. عبور از خط روند نزولی و تثبیت قیمت بر روی آن می‌تواند فرصت خوبی برای تریدرها باشد.

آرشیو تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس

نوشته تحلیل تکنیکال هفتگی قیمت ایاس ۳ سپتامبر (۱۲ شهریور) اولین بار در ارز دیجیتال پدیدار شد.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.