رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

چه بروزرسانی‌هایی در انتظار ایاس، ترون و نئو است؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تیم تحلیل کوین‌تلگراف روز ۲۳ شهریور گزارشی از مهم‌ترین رویدادهای پیش روی ارزهای دیجیتال شاخص بازار مانند ایاس (EOS)، ترون (TRX) و نئو (NEO) منتشر کرده است که در ادامه آن را می‌خوانیم.

اولین هارد فورک ایاس در تاریخ ۲۳ سپتامبر

ایاس، هفتمین ارز دیجیتال از نظر حجم بازار، اولین بروزرسانی اجماعی خود را در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) پیاده‌سازی خواهد کرد. ۲۳ سپتامبر تاریخی‌ست که تولیدکنندگان بلاک‌های ایاس (BPs) برای فعال کردن EOSIO نسخه ۱.۸ بر روی شبکه اصلی ایاس بر سر آن توافق کرده‌اند.

بنا بر گفته‌های ایاس نِیشن (EOS Nation)، یکی از تولیدکنندگان اصلی بلاک‌های ایاس، رویداد آتی بزرگ‌ترین ارتقای شبکه EOS از زمان راه‌اندازی آن است. همچنین این رویداد را می‌توان اولین بروزرسانی‌ای دانست که نیاز به یک هاردفورک دارد. هارد فورک درواقع انشعاب بلاک چین اصلی به دو شبکه است که هر کدام از آن‌ها تاریخچه‌های تراکنش مجزایی از یکدیگر خواهند داشت. ایاس نیشن می‌گوید که ۲۹ تولیدکننده از ۳۰ تولیدکننده بلاک‌های ایاس برای انجام این بروزرسانی در زمان اعلام‌شده، اظهار آمادگی کرده‌اند.

همان‌طور که تیم تحلیلی کوین‌تلگراف اشاره‌کرده است، توسعه‌دهنده EOSIO یعنی کمپانی Block.one به‌جز اعمال بهبودهای کوچک درزمینه‌های امنیتی و مقیاس‌پذیری، روند اعمال هاردفورک‌های آتی را نیز ساده‌سازی کرده است.

ترون آماده بروزرسانی شبکه‌ سان

انتظار می‌رود که ترون به‌ زودی بروزرسانی خود را برای شبکه سان (Sun Network) که به طور رسمی در تاریخ ۱۱ آگوست (۲۰ مرداد) راه‌اندازی شده بود، عرضه کند.

شبکه سان، در واقع راهکاری برای حل مشکل مقیاس‌پذیری از طریق زنجیره جانبی ست که قرار است ظرفیت مقیاس‌پذیری شبکه ترون را به صورت نامحدود بالا ببرد. این راه‌حل علاوه بر این‌ها به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) نیز این امکان را می‌دهد که با صرف انرژی کمتر و در عین‌ حال با امنیت و کارایی بیشتری اجرا شوند.

میزان مصرف منابع در این زنجیره جانبی ۱۰۰ بار کمتر از حالت قبل است و این صرفه‌جویی در منابع ظاهراً باعث افزایش تعداد برنامه‌های غیرمتمرکز این شبکه خواهد شد.

به‌روزرسانی بزرگ نئو در راه است

نئو، ارز دیجیتالی که از نظر ارزش بازار در جایگاه ۲۰ام قرار دارد، بروزرسانی بنیادینی را به NEO 3.0 در سه‌ ماهه دوم سال ۲۰۲۰ در پیش دارد. انتظار می‌رود که این نسخه بروزرسانی شده به‌ عنوان یک شبکه بلاک چین جدید عرضه شود و کاربران باید توکن‌های قدیمی خود را با توکن‌های جدید، جایگزین کنند.

طبق گفته‌های اریک ژانگ (Erik Zhang)، یکی از بنیان‌گذاران و توسعه‌دهنده اصلی نئو، انجام این بروزرسانی ضروری است، چرا که بهسازی‌های معماری برای عملکرد و پایداری نئو با بلاک چین فعلی سازگار نیستند.

شایان ذکر است که نسخه کنونی بلاک چین نئو دارای امکانات ساده‌ای است و در آن تنها باید به برطرف کردن باگ‌ها بسنده کرد، در حالی‌ که بروزرسانی نسخه سوم بهبودهای زیادی را در بر خواهد داشت.

این بهبودها شامل مواردی مثل تراکنش‌های ارزان‌تر، ارائه قراردادهای هوشمند و همچنین بلاک چینی سریع تر است که از یک مدل تراکنش یکپارچه استفاده می‌کند.

نوشته چه بروزرسانی‌هایی در انتظار ایاس، ترون و نئو است؟ اولین بار در ارز دیجیتال پدیدار شد.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.