رفتن به مطلب
ایران سی اف سی

همکاری غول تجارت چین: دریافت بیت کوین رایگان با خرید اینترنتی!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

غول تجارت الکترونیکی چین، «علی‌بابا» (Alibaba)، از این پس با شرکت «لولی» (Lolli) همکاری می‌کند تا مشتریان علی‌بابا در صورت خرید با بیت کوین بتوانند ۵ درصد از مبلغ خرید خود را پس بگیرند. لولی برنامه‌ای است که در ازای خرید با بیت کوین از فروشندگان معتبر، به کاربران بیت کوین رایگان اهدا می‌کند.

طبق ادعای برنامه‌ی لولی، مشتریان علی‌‌‌بابا از این پس می‌توانند با خرید آنلاین، ساتوشی رایگان به دست بیاورند.

به گزارش کوین تلگراف این همکاری در تاریخ ۱۱ نوامبر به صورت رسمی اعلام شد. یازدهم نوامبر در چین به عنوان روز مجردها شناخته می‌شود و بزرگترین رویداد خرید دنیاست که فقط یک روز به طول می‌انجامد. طبق برآوردها، سال گذشته در این روز چینی‌ها ۳۱ میلیارد دلار خرید انجام دادند.

«الکس ادلمن» (Alex Adelman)، مدیرعامل و بنیان‌گذار لولی در این باره گفت:

این اقدام جدید یک همکاری مهم برای لولی است زیرا علی‌بابا بزرگترین شرکت خرده‌ فروشی و تجارت الکترونیکی در جهان است. همکاری ما با علی‌ بابا این امکان را به کاربرانمان می‌دهد که با خریدِ میلیون‌ها محصول مختلف، به صورت روزانه بیت کوین رایگان جایزه بگیرند. احتمالاً مهم‌ترین ویژگی این مشارکت این است که از رسالت ما برای اتصال همه جهان از طریق تجارت پشتیبانی می‌کند.

بنابر گزارشات، این برنامه فقط برای خرید در ایالات متحده در دسترس خواهد بود. «اوبری استروبل» (Aubrey Strobel) مدیر بخش ارتباطات لولی ادعا کرده که ساکنان چین قادر نخواهند بود در این برنامه شرکت کنند و محصولات از چین به کاربران آمریکایی ارسال خواهد شد.

در این گزارش ادلمن برنامه‌های این شرکت را برای توسعه در سطح جهانی در سال ۲۰۲۰ تشریح کرد و تاکید کرد همکاری با علی‌ بابا اولین قدم بزرگ برای ایجاد ارتباط بین چین و آمریکا توسط بیت کوین و تجارت است.

اوایل امروز نیز «فولد» (FOLD)، یکی از قدیمی‌ترین نرم‌افزارهایی که به کاربرانش پاداش خرید با بیت کوین می‌دهد، برنامه‌ی پشتیبانی از «ایربی‌ان‌بی» (Airbnb) را رسماً راه‌اندازی کرد. ایربی‌ان‌بی وب‌سایتی برای کرایه مکان‌های مسافرتی است. با اجرای این برنامه‌ی جدید، کاربران فولد می‌توانند به ازای هر روز رزرو و اقامت در ایربی‌ان‌بی و پرداخت هزینه آن با بیت کوین، ۳ درصد از هزینه را به عنوان جایزه پس بگیرند. این برنامه در برخی کشورها از جمله آمریکا، کانادا، مکزیک، ایرلند، استرالیا و انگلیس اجرا می‌شود.

البته مواضع شرکت علی‌بابا در مورد بیت کوین تا به امروز زیاد دوستانه نبوده، در دهم اکتبر بازوی پرداخت الکترونیکی علی بابا، «علی‌پی» (Alipay)، بار دیگر نظرات منفی خود درباره بیت کوین را تکرار و تاکید کرد تمامی معاملاتی که مرتبط با بیت کوین تشخیص داده شوند، مسدود خواهند شد.

The post همکاری غول تجارت چین: دریافت بیت کوین رایگان با خرید اینترنتی! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.