رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تام لی: قیمت بیت کوین به خاطر ارزش شبکه‌ای به ۲۵,۰۰۰ دلار می‌رسد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تام لی (Tom Lee)، از بنیان‌گذاران فاندسترت (Fundstrat)، می‌گوید قیمت بیت کوین همان منطقی را دنبال خواهد کرد که غول‌های فناوری سیلیکون ولی از آن پیروی کرده‌اند.

به گزارش کوین تلگراف، تام لی طی مصاحبه امروزش با برنامه «استریت ساین آسیا» که از سی‌ان‌بی‌سی پخش می‌شود گفت که ارزهای دیجیتال دارایی‌هایی با ارزش شبکه‌ای هستند و این ویژگی‌ای است که آنها را با سهام‌های شرکت‌های موفق یکسان می‌کند.

لی که یکی از دوستداران مشهور بیت کوین است این اظهارات را در پاسخ به منطق پشت پیش‌بینی قبلی‌ فاندسترت انجام داد. طبق این پیش‌بینی، قیمت بیت کوین تا سال ۲۰۲۲ به ۲۵,۰۰۰ دلار خواهد رسید.

لی ضمن اعلام که این پیش‌بینی سال ۲۰۱۷ و تحت عنوان پیش‌بینی ۵ ساله از قیمت بیت کوین صورت گرفته بود، رسیدن به آن را همچنان آسان خواند و افزود:

ارزهای دیجیتال دارایی‌هایی با ارزش شبکه‌ای هستند. این یعنی هر چه افراد بیشتری این دارایی را داشته باشند، ارزش‌شان بیشتر می‌شود. در واقع یک تابع لگاریتمی است. اگر کاربرانش را دوبرابر کنید، ارزشش چهار برابر می‌شود. برای رسیدن به ۲۵,۰۰۰ دلار، فقط به کمی کمتر از ۴ برابر ارزش نیاز دارید، پس یعنی باید کسانی که بیت کوین دارند را دو برابر کنید.

لی اعلام کرد که طبق برآوردهای فانداسترت، در حال حاضر نیم میلیون نفر بیت کوین دارند و از آن استفاده می‌کنند، پس تنها کافی است کاربران بیت کوین را به ۱ میلیون برسانیم تا به ارزش ۲۵,۰۰۰ دلار برسیم.

لی با اشاره به عملکرد سهام شرکت‌هایی نظیر فیس‌بوک، اپل، آمازون، نتفلیکس و گوگل از زمان عمومی شدن آن‌ها گفت:

۷۰ درصد از سوددهی آنها [از زمان عمومی شدن] توسط رشد جهانی اینترنت قابل توجیه است. به عبارت دیگر، می‌توان یک تابع لگاریتمی در رشد اینترنت و عملکرد آینده ارزهای دیجیتال ترسیم کرد.

لی همچنین اظهار داشت که در طولانی مدت، روند بیت کوین بسیار صعودی خواهد بود. او گفت که بازار دارایی‌های دیجیتال در مراحل ابتدایی قرار دارد و در آینده مهره‌های مالی درشت‌تری به این بازار وارد خواهند شد. لی در مصاحبه خود، این روند را با چوب هاکی (به دلیل شکل این چوب) مقایسه کرد!

ماه اکتبر، لی گفت که بیت کوین اوایل سال ۲۰۱۹ جهش بزرگی داشت که هم‌اکنون نیازمند تثبیت قیمت است. در همان ماه، لی اعلام کرد که بیت کوین با شاخص S&P 500 هم بستگی دارد و از همین رو نسبت به تغییرات تشدید مقاوم نیست. گفته‌ای که با حرف و حدیث‌های فراوانی همراه بود.

The post تام لی: قیمت بیت کوین به خاطر ارزش شبکه‌ای به ۲۵,۰۰۰ دلار می‌رسد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.