رفتن به مطلب

ثروتمندان در حال خرید بیت کوین؛ بیل پولت ۱۱ بیت کوین خرید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز به روز بر تعداد میلیاردرهایی که بیت کوین می‌خرند افزوده می‌شود. بیل پولت (Bill Pulte) یکی از همین میلیاردرهاست که به تازگی ورودش به حوزه بیت کوین و ارزهای دیجیتال را علنی کرده است.

به گزارش بیت کوینیست، بیل پولت رئیس شرکت سرمایه‌گذاری «Pulte Capital Partners»، یکی از اعضای هیئت مدیره شرکت پولت هومز (Pulte Homes) و بنیان‌گذار صفحه «Philanthropy» در توییتر است. نکته جالب دیگر در خصوص پولت اینجاست که نوه بنیان‌گذار غول ساخت و ساز آمریکا، یعنی شرکت «PulteGroup» است. ارزش بازار این گروه ساخت و ساز ۱۰.۹ میلیارد دلار برآورد شده است.

حالا پولت نیز به مانند بسیاری از ثروتمندان و سرمایه‌داران به سمت بیت کوین روی آورده است. وی ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) در توییتر خود نوشت:

به تازگی ۱۱ بیت کوین خریده‌ام.

بیشتر فعالیت پولت در شبکه‌های اجتماعی در توییتر است و حول محور رفاه افراد بی بضاعت می‌چرخد. او یک میلیون دنبال‌کننده دارد و آنها را هم‌ تیمی‌های خود خطاب می‌کند.

به گفته پولت، هدفش تغییر دنیاست و استفاده از بیت کوین را راهی کارآمد برای رسیدن به این هدف می‌داند. او در صحبت‌هایش می‌افزاید:

ارزهای دیجیتال می‌تواند به فقیرترین افراد دنیا، مخصوصا آنهایی که به خدمات بانکی دسترسی ندارند، کمک کند. به عنوان یک بشر دوست، دوست دارم تا استفاده از بیت کوین را تبلیغ کنم. در نظرات خود بنویسید چرا بیت کوین می‌خواهید و من هم یک نفر را انتخاب می‌کنم و چند ساتوشی برایش می‌فرستم. این مسئله هم کاملا واقعی است!

بیت کوین چندی است که به عنوان یک ابزار کمک به افراد فقیر و در راستای اهداف نیکوکارانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. صد البته استفاده از بیت کوین برای فرد نیکوکار نیز مزایایی دارد. مثلا کمک می‌کند تا اقدام او شفاف و کارآمد باشد و از طرف دیگر مشکلاتی مالیاتی هم گریبانش را نخواهد گرفت.

بنیادهای خیریه‌ای نظیر صلیب سرخ، «Save the Children»، «UnitedWay» و گرین پیس (Greenpeace) از جمله بخش‌هایی هستند که ارزهای دیجیتال را برای مبالغ اهدایی قبول می‌کنند. این نهادها، همچنین از بلاک چین برای بهبود کارآمدی سیستم‌های خود بهره می‌برند. یونیسف نیز به تازگی پذیرش اتریوم و بیت کوین را آغاز کرده است.

بیت گیو (BitGive)، یک بنیاد بشردوستانه جهانی، از بیت کوین برای دسترسی ساده‌تر به افرادی که به آنها کمک می‌کند، بهره می‌برد. بیت گیو هدف خود را این گونه مطرح می‌کند:

«بهره‌گیری از قدرت بیت کوین و فناوری بلاک چین برای بهبود سلامت عمومی و مسائل محیط زیستی در ابعاد جهانی»

کانی گالیپی (Connie Gallippi)، مدیر اجرایی بیت گیو، در توضیح فعالیت‌های این نهاد خیرخواهانه می‌گوید:

بیت کوین به بیت گیو امکان می‌دهد تا از راه دور تراکنش‌ها را انجام دهد، کارمزد انتقال کمتری بپردازد، شفافیت آنی ایجاد نماید، تراکنش‌هایی امن و رمزنگاری‌شده انجام دهد و به سرعت پرداخت‌ها را تسویه نماید.

شاید خرید ۱۱ بیت کوین توسط یک میلیاردر تنها آغاز ماجرا باشد. این احتمال وجود دارد که پولت به زودی به ارزش بیت کوین در خصوص کارهای خیرخواهانه‌اش پی ببرد. و به احتمال بیت کوین‌های بیشتر بخرد. پیش از پولت افرادی نظیر بلیث مسترز (Blythe Masters)، دن مورهد (Dan Morehead)، تایر و کامرون وینکلواس و مایکل نووگراتز به خرید بیت کوین رو آورده بودند.

The post ثروتمندان در حال خرید بیت کوین؛ بیل پولت ۱۱ بیت کوین خرید appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.