رفتن به مطلب

رشد ۱۴ درصدی ریپل؛ علت چیست؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

همزمان با اخبار رکوردشکنی «مانی‌گرام» (Moneygram) در رشد تراکنش‌های آنلاین، قیمت توکن XRP روز دوشنبه ۱۴ درصد افزایش یافت.

به گزارش سی‌سی‌ان، چند هفته بعد از سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیون دلاری ریپل در مانی گرام، این پلتفرم پرداخت در کریسمس رشد سالانه‌ی ۷۰ درصدی را ثبت کرد.

برد گارلینگ‌هاوس (Brad Garlinghouse) مدیر عامل ریپل گفت استفاده از مانی‌گرام در محصول ODL ریپل (On Deman Liquidity که قبلاً xRapid نامیده می‌شد)، در پی این سرمایه‌گذاری سرعت گرفته است.

رشد مانی‌گرام در سال ۲۰۱۹ در خارج از آمریکا سریع‌تر بوده و تعداد معاملات در سطح جهانی ۱۲۰ درصد افزایش یافته است. برای انجام ۸۰ درصد از این معاملات از تلفن همراه استفاده شده است.

در حالی که هیچ جزئیاتی از نحوه استفاده مانی‌گرام از ODL منتشر نشده است، اما اتفاق می‌تواند باعث کاربرد بیشتر XRP در معاملات روزانه شود.

در صعود ارزهای دیجیتال در روز دوشنبه و در میان صد ارز برتر، XRP دومین رشد بزرگ در ارزش بازار را تجربه کرد و قیمت XRP از ۰.۱۹۵۲۹۸ به ۰.۲۲۳۸۳۲ دلار رسید. به این ترتیب قیمت XRP با رشد ۱۴ درصدی به بیشترین میزان در ۳ هفته اخیر رسید و دوباره به سطح قیمتی ۱۱ دسامبر ۲۰۱۹ (۲۰ آذر) برگشت.

طبق آمار کوین مارکت کپ، حجم معاملات روزانه XRP در روز دوشنبه دو برابر شد و از ۱.۱ میلیارد دلار به ۲.۲ میلیارد دلار در روز رسید. طبق آمار محافظه‌کارانه‌تر Nomics.com که آمار مربوط به تجارت شستشو را از معاملات روزانه حذف می‌کند، حجم معاملات روزانه XRP در ۶ ژانویه (۱۶ دی) ۲۳۶ میلیون دلار بوده و نسبت به روز گذشته ۱۲۷ درصد افزایش یافته است.

در این گزارش به تفصیل در مورد ارزش شبکه‌سازی، میزان جلب مشتری و مشارکت‌های انجام شده توسط بنیاد ریپل در یک سال گذشته پرداخته شده است. در این سال توکن XRP در ۸۱ صرافی جدید ثبت شده است و ۵۰ بانک از سراسر دنیا در RippleNet ثبت‌ شده‌اند و از خدمات ریپل استفاده می‌کنند.

یک موضوع مهم مورد مناقشه در میان فعالین بازار ارز دیجیتال، فروش مداوم توکن‌های XRP توسط شرکت ریپل است. در این گزارش آمده است فروش توکن‌ها در سال ۲۰۱۹ به اندازه‌ای بوده که کل فروش ۲۰۱۸ تحت‌الشعاع آن قرار گرفته است. فروش این توکن‌ها در سه ماهه اول و دوم سال ۲۰۱۹ از میانگین سه‌ماهه سال ۲۰۱۸ فراتر رفته است و این در حالی است که قیمت ریپل در زمان فروش در حال سقوط بوده است که این اقدام از سوی شرکت ریپل غیرمنطقی به نظر می‌رسد.

The post رشد ۱۴ درصدی ریپل؛ علت چیست؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.