رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۰ که تحریم نمی‌شوند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

برای پادشاه دنیای ارزهای دیجیتال، بیت کوین، کیف پول‌های بسیار زیادی در دسترس است. این ارز دیجیتال به دلیل محبوبیت و قدمت بیشتر، کیف پول‌های بیشتری نسبت به بقیه ارزهای دیجیتال دارد. شرکت‌ها و تیم‌های زیادی برای بیت کوین کیف پول می‌سازند، اما آیا به همه آن‌ها می‌توان اعتماد کرد؟ در این مقاله به معرفی بهترین کیف پول‌ های بیت کوین در سال ۲۰۱۹ می‌پردازیم.

بهترین کیف پول بیت کوین

این مسئله می‌تواند سلیقه‌ای باشد. انواع مختلف کیف پول بیت کوین وجود دارد و هر کسی ممکن است نوعی کیف پول را بهتر از بقیه می‌داند و نسبت به شرایط خود آن را انتخاب کند. مثلا فردی که کامپیوتر شخصی ندارد، مطمئنا از کیف پول‌های موبایل بیشتر استفاده می‌کند و یا این احتمال وجود دارد که فردی صرفا به خاطر طراحی ظاهری، یک کیف پول را به کیف پول دیگری ترجیح بدهد. با این حال طبق یک قاعده کلی:

بهترین کیف پول بیت کوین، امن‌ترین آن است.

همچنین بخوانید: امن‌ ترین کیف پول‌های بیت کوین و ارزهای دیجیتال در بخش کیف پول‌های وب‌سایت ارزدیجیتال می‌توانید انواع و اقسام نرم افزارهای کیف پول را مشاهده کنید:

ورود به بخش کیف پول‌های ارز دیجیتال

بهترین کیف پول‌های بیت کوین در سال 2020

در اینجا چند مورد از بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۱۹ را معرفی می‌کنیم. این کیف پول‌ها کلیدهای خصوصی را روی دستگاه یا محیط فیزیکی ذخیره می‌کنند و هیچ دسترسی به دارایی‌های شما نخواهند داشت. به همین ترتیب، خطر تحریم یا بلوکه شدن ندارند. برای انتخاب این کیف پول‌ها معیارهای مهمی مثل امنیت، رابط کاربری، دسترس‌پذیری و مقبولیت و رضایت کاربران لحاظ شده‌اند.

۱. کیف پول سخت افزاری Ledger

بهترین

شرکت فرانسوی لجر (Ledger) امن‌ترین کیف پول‌های بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال را می‌سازد. مدل لجر نانو اس (Ledger Nano S) مشهورترین محصول این شرکت است که سال‌هاست از نظر امنیت امتحان خود را پس داده است. با این حال این شرکت مدل‌های جدیدتر با یک‌سری قابلیت‌های بیشتر مثل صفحه نمایش بهتر را نیز عرضه کرده است. کیف پول‌های سخت افزاری لجر، کلیدهای خصوصی را به صورت کاملا امن و آفلاین نگهداری می‌کنند و هک کردن آن تقریبا غیرممکن است. این کیف پول از تقریبا تمام ارزهای دیجیتال معتبر به‌علاوه هزاران توکن (توکن‌های مبتنی بر اتریوم، نم و …) پشتیبانی می‌کند. از این رو، یک کیف پول برای نگهداری تقریبا تمام ارزهای دیجیتال کافی است. برای مشاهده ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده به این لینک مراجعه کنید. نرم افزار (فریم‌ور) های آن به صورت مداوم به‌روزرسانی می‌شوند و به این ترتیب در صورت اضافه شدن یک ارز دیجیتال جدید، در اغلب اوقات نیاز به خرید مجدد کیف پول نیست و می‌توان آن را به‌روز کرد.

مزایا

  • امنیت فوق‌العاده بالا
  • راه‌اندازی آسان
  • پشتیبانی از بیش از هزار ارز دیجیتال و توکن
  • قابلیت همگام‌سازی با نرم‌افزارهای کیف پول
  • اندازه و وزن مناسب

معایب

  • به دلیل سخت‌افزاری بودن، برای استفاده‌های روزمره مناسب نیست.

۲. کیف پول سخت افزاری Trezor

بهترین

شرکت ترزور اولین سازنده کیف پول‌های سخت افزاری بیت کوین برای عموم است. این شرکت هم مانند لجر بهترین و امن‌ترین کیف پول‌های سخت افزاری دنیا را می‌سازد. مشهورترین محصول این شرکت، کیف پول ترزور وان (Trezor One) است، با این حال اخیرا محصول جدیدتری به نام ترزور مدل تی (Trezor Model T) عرضه شده است. این دو محصول از نظر امنیت تفاوت چندانی با هم ندارند اما مدل تی از امکانات جانبی بیشتری برخوردار است. همچنین مدل وان از ریپل و چند ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی نمی‌کند، اما مدل تی این ارزها را هم پوشش می‌دهد. کیف پول سخت افزاری ترزور هم مثل لجر کلیدهای خصوصی را به صورت کاملا امن و آفلاین نگهداری می‌کند و هک کردن آن تقریبا غیرممکن است. این کیف پول هم مانند لجر از تقریبا تمام ارزهای دیجیتال معتبر به‌علاوه هزاران توکن (توکن‌های مبتنی بر اتریوم، نم و …) پشتیبانی می‌کند (مدل وان از ریپل پشتیبانی نمی‌کند). از این رو یک کیف پول برای نگهداری تقریبا تمام ارزهای دیجیتال کافی است. برای مشاهده ارزهای دیجیتال پشتیبانی شده به این لینک مراجعه کنید.

مزایا

  • امنیت فوق‌العاده بالا
  • راه‌اندازی آسان
  • پشتیبانی از بیش از هزار ارز دیجیتال و توکن (البته مدل one از ریپل و چند ارز دیجیتال دیگر پشتیبانی نمی‌کند)
  • قابلیت همگام‌سازی با نرم‌افزارهای کیف پول
  • اندازه و وزن مناسب

معایب

  • به دلیل سخت‌افزاری بودن، برای استفاده‌های روزمره مناسب نیست.
  • استحکام بدنه ضعیف

۳. کیف پول Mycelium

بهترین

کیف پول مای‌سلیوم یکی از بهترین کیف پول‌های موبایل بیت کوین است. این کیف پول برای هر دو سیستم عامل اندروید و iOS در دسترس است. اگرچه ظاهر این کیف پول به زیبایی و راحتی کیف پول‌های دیگر نیست، اما می‌توانیم بدون اغراق آن را یکی از امن‌ترین گزینه‌های موبایل بدانیم. این کیف پول را می‌توان به کیف پول های سخت افزاری هم متصل کرد و همچنین برای خرج کردن و انتقال مبالغ داخل کیف پول‌های کاغذی هم می‌شود از آن بهره برد. در این کیف پول شما کنترل 100 درصد بر کلیدهای خصوصی و دارایی خود دارید و انواع گزینه‌های امنیتی مثل PIN برای شما فراهم است.

مزایا

  • امنیت فوق‌العاده بالا
  • قابلیت‌های جانبی زیاد
  • امکان اتصال به کیف پول‌های سخت افزاری
  • موجود برای سیستم عامل اندروید و iOS

معایب

  • فقط نسخه موبایل دارد
  • رابط کاربری ضعیف

دانلود MyCelium


۴. کیف پول Electrum

بهترین

کیف پول الکتروم یکی از قدیمی‌ترین کیف پول‌های بیت کوین است که سال‌هاست امتحان خود را پس داده و یکی از محبوب‌ترین گزینه‌ها در میان بیت‌کوینرها (عاشقان بیت کوین) به شمار می‌آید. این کیف پول که کاملا متن‌باز (Open Source) است، در سال 2011 توسعه داده شد و به صورت مداوم توسط جامعه برنامه‌نویسان آن به‌روز می‌شود.

با این‌که این کیف پول هم برای دسکتاپ و هم برای اندروید توسعه داده شده است، در میان جامعه بیت کوین، نسخه دسکتاپ آن به اندروید ترجیح داده می‌شود. نسخه دسکتاپ این کیف پول برای سیستم‌ عامل‌های ویندوز، لینوکس و مک توسعه داده شده است و برای استفاده از آن نیاز به دانلود کل بلاک چین نیست. در این کیف پول دسترسی کامل به کلیدخصوصی امکان‌پذیر است و می‌توان آن را به کیف پول‌های سخت افزاری هم متصل نمود.

مزایا

  • امنیت فوق‌العاده بالا
  • راه‌اندازی سریع و آسان
  • گزینه‌هایی برای حریم خصوصی
  • موجود برای دسکتاپ و موبایل

معایب

  • سطح رضایت از نسخه اندروید آن مناسب نیست.
  • رابط کاربری ضعیف

دانلود Electrum


۵. کیف پول Coinomi

بهترین

کوینومی بهشتی برای افراد تازه کار در دنیا ارزهای دیجیتال است. امنیت بالایی دارد، از بیش از 125 ارز دیجیتال و توکن مختلف پشتیبانی می‌کند، برای انواع سیستم‌عامل‌های موبایل و دسکتاپ در دسترس است و از همه مهمتر رابط کاربری فوق‌العاده‌اش کار را برای هر کسی و با هر دانشی راحت کرده است. همچنین از نظر تعداد دانلود و نرخ رضایت‌مندی، کوینومی نمره عالی را به خود اختصاص داده است.

مزایا

  • امنیت بالا
  • رابط کاربری آسان
  • موجود برای دسکتاپ و موبایل

معایب

  • متن‌باز (Open Source) نیست.

دانلود Coinomi


۶. کیف پول Samourai

بهترین

کیف پول سامورایی، یک کیف پول موبایلی بیت کوین است که به شدت بر حریم خصوصی و امنیت تمرکز دارد. ویژگی‌های امنیتی کیف پول سامورایی به قدری بالاست که گوگل یکبار دستور حذف برخی از آن‌‌ها را صادر کرد. سامورایی با ویژگی‌های جالب خود امکان تراکنش‌های خصوصی، استفاده از تور، استفاده از سگویت، دسترسی به کیف پول از راه دور و … را فراهم می‌کند.

بدون اغراق می‌توان گفت که هیچ کیف پول موبایلی به اندازه سامورایی ویژگی‌های امنیتی و حریم‌خصوصی ندارد. این کیف پول در حال حاضر تنها برای سیستم عامل اندروید عرضه شده است.

مزایا

  • امنیت و حریم خصوصی فوق‌العاده بالا
  • متن‌باز بودن
  • ویژگی‌های جانبی زیاد

معایب

  • رابط کاربری ضعیف
  • فقط برای سیستم عامل اندروید

دانلود Samourai


۷. کیف پول کاغذی بیت کوین

بهترین

کیف پول کاغذی بیت کوین همان کلید خصوصی است که روی کاغذ چاپ شده است. این روش یکی از بهترین راهکارها برای نگهداری طولانی مدت بیت کوین است. با این روش، کلید خصوصی شما به معنای واقعی در دستان خودتان خواهد بود. برای ساخت کیف پول هر ارز دیجیتال باید به سایت مربوطه آن مراجعه فرمایید. توجه داشته باشید که سایت مورد نظر باید معتبر باشد در غیر اینصورت خطر دسترسی به دارایی‌های شما توسط سایت سازنده وجود دارد.

همچنین جهت اطمینان بیشتر، پس از بارگذاری کامل صفحه ساخت کیف پول، اتصال خود را از اینترنت قطع کنید، زیرا نرم افزار ساخت کیف پول کاغذی پس از بارگذاری کامل صفحه، نیاز به اینترنت ندارد. برای ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین می‌توانید به وب‌سایت bitaddress.org مراجعه کنید. هر کیف پول کاغذی یک کلید خصوصی و یک آدرس دارد.

توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید کلید خصوصی خود را برای کسی بفرستید. کلید خصوصی به منزله دسترسی به تمام بیت کوین‌های یک کیف پول است. برای دریافت بیت کوین فقط کافی است که آدرس به فرستنده بدهید. برای خرج کردن مبالغ موجود در کیف پول فقط کافیست که کلید خصوصی خود را در یکی از نرم افزارهای معتبر کیف پول بیت کوین مثل الکتروم وارد (import) کنید و یا با استفاده از نرم‌افزارهای موبایل مثل Mycelium، کد QR آن را اسکن کنید.

مزایا

  • امنیت و حریم خصوصی کامل
  • مناسب برای سرمایه‌گذاری‌های بلندمدت

معایب

  • خطر مفقود شدن، سرقت یا خرابی کاغذ در گذر زمان
  • عدم کارایی برای استفاده روزمره

ساخت کیف پول کاغذی بیت کوین

بهترین

سوالات متداول در مورد کیف پول‌های بیت کوین

اگر کیف پول بیت کوین من پاک شود چه می‌شود؟

پس از نصب کیف پول حتما از آن نسخه پشتیبان (بک‌آپ) بگیرید تا در صورت پاک شدن کیف پول، خرابی دستگاه یا هر مشکل دیگری بتوانید مبالغ آن را بازیابی کنید. در صورت نداشتن بک‌آپ دارایی شما برای همیشه از بین می‌رود.

آیا برای ساخت کیف پول بیت کوین باید پول پرداخت کنیم؟

تقریبا تمام کیف پول‌های نرم‌افزاری بیت کوین رایگان هستند و شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را از سایت‌های معتبر دانلود کنید و نیاز به پرداخت هیچ‌گونه وجه اضافی نیست. اما برای خرید کیف پول سخت‌افزاری بیت کوین که فیزیکی است، باید هزینه پرداخت کنید.

چگونه در کیف پولم بیت کوین دریافت کنم؟

هر کیف پول بیت کوین دارای یک آدرس است که می‌توانید آن را مثل شماره حساب در نظر بگیرید. کافیست آدرس بیت کوین خود را به فرستنده بدهید تا برای شما بیت کوین ارسال کند.

The post بهترین کیف پول های بیت کوین در سال ۲۰۲۰ که تحریم نمی‌شوند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.