رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تام لی: سال 2020 وضعیت بازار بهتر و سالم‌تر خواهد بود!

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تام لی (Tom Lee)، مدیر ارشد بخش تحقیقات فانداسترت (Fundstrat) و یکی از سرمایه‌گذاران بزرگ بیت کوین، در اظهار نظری اعلام کرده است که عملکرد مناسب ارزهای دیجیتال در ماه‌های اخیر می‌تواند به تغییراتی سودمند ختم شود.

به گزارش یوتودی، تام لی در توییت تازه خود ضمن اشاره به سه جریان همگرا، از آنها به عنوان عاملی تسریع‌کننده در رشد بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰ میلادی یاد می‌کند. لی از هاوینگ بیت کوین، تهدیدهای جغرافیایی-سیاسی و انتخابات پیش رو در ایالات‌متحده به عنوان سه جریان پر اهمیت در بازار نام می‌برد. وی در توییت تازه خود که امروز (۲۵ دی) منتشر شد می‌نویسد:

عملکرد خوب ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰، گواهی از تغییرات بهتر و سالم‌تر در این بازار ارزهای دیجیتال است. به عقیده ما سه همگرایی مثبت عاملی تسریع‌کننده برای بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال خواهد بود.

هفته گذشته، فانداسترت، با انتشار مطلبی به ترسیم دورنمایی کلی بازار ارزهای دیجیتال در سال ۲۰۲۰ برای مشتریان خود پرداخت. در این مطلب عنوان شده است که بازار در بازه‌ای یک الی سه ماهه (حداکثر ۶ ماه) به سمت نزول می‌رود. لی در توییت هفته گذشته نیز اعلام کرد این احتمال وجود که هاوینگ بیت کوین که ماه می سال جاری میلادی رخ خواهد داد، [هنوز] تاثیری بر بازار نگذاشته باشد. هاوینگ رویدادی است که پاداش استخراج و به تبع آن تعداد ارزهای تولید شده در شبکه یک ارز دیجیتال نصف می‌شود.

در خصوص تنش‌های جغرافیایی-سیاسی می‌توان گفت که بازار نسبت به آنها چندان غریبه نیست. اخیرا نیز با حمله موشکی ایران به مواضع آمریکایی‌ها در عراق که در نتیجه ترور سردار قاسم سلیمانی صورت گرفت، شاهد ایجاد تنش‌ها نوساناتی در بازارهای مختلف بودیم. تنش‌هایی هم که به واسطه جنگ تجاری میان آمریکا و چین به وجود آمد، باعث افزایش قیمت بیت کوین شد.
در شرایط این چنینی، سرمایه‌گذاران به بیت کوین به عنوان یک حریم امن و یک سرپناه نگاه می‌کنند و همین مسئله سبب ورود حجم قابل توجهی از سرمایه به سمت این بازار می‌شود.

The post تام لی: سال 2020 وضعیت بازار بهتر و سالم‌تر خواهد بود! appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.