رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

بنیاد تتر ۶۰ میلیون واحد USDT ایجاد کرد؛ آیا تتر ناجی بیت کوین می‌شود؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

سقوط ۱۷.۱۶ درصدی قیمت بیت کوین در دو روز گذشته به کل بازار شوک وارد کرده است. با این حال، همزمان با افت بازار ارزهای دیجیتال، بازار سهام نیز افت شدیدی را تجربه کرده است. بسیاری از کاربران ارز دیجیتال این اتفاق را فرصتی برای خرید می‌بینند. این در حالی است که ایجاد ۶۰ میلیون دلار توسط شرکت تتر، حواس بسیاری دیگر را از خرید بیت کوین پرت کرده است.

به گزارش ای‌ام‌بی‌کریپتو، و به نقل از ویل آلرت (Whale Alert)، که حرکات نهنگ‌های بازار ارز دیجیتال را رصد می‌کند، خزانه‌داری تتر در تاریخ ۹ مارس (۱۹ اسفند) ۶۰ میلیون دلار در بلاک چین اتریوم ایجاد کرده است.

جزئیات تراکنشجزئیات تراکنشِ ایجاد تترها

قبل از اینکه کسی در این مورد اظهار نظری بکند، پائولو آردوینو (Paolo Ardoino)، مدیر ارشد فناوری تتر و بیت فینکس ادعا کرد که این اتفاق، شارژِ موجودی دارایی‌ها یا انتقال پول از حساب ذخیره به حساب اصلی بوده است. او در ادامه گفت:

این تراکنش ثبت اما ترتیب اثر داده نشده است. به این معنی که از این مقدار تتر بنا بر تقاضا، در دوره عرضه بعدی استفاده خواهد شد

با این حال جامعه ارزهای دیجیتال نتوانست به راحتی از کنار این موضوع بگذرد و در مورد آن اظهار نظرهایی مطرح شد. یکی از کاربران توییتر نوشت:

این اتفاق درست سر وقت بود. تتر یک بار دیگر بیت کوین را نجات می‌دهد.

اما یکی دیگر از کاربران توییتر، افت قیمت بیت کوین را با بحران مالی ۲۰۰۸ و زمانی که دولت‌ها برای نجات بانک‌ها وارد عمل شدند، مقایسه کرد و گفت «منتظر باشید».

بعد از ایجاد ۶۰ میلیون تتر، ۳۵ میلیون از این تترها به خزانه تتر انتقال داده شد تا احتمالا به کیف پول صرافی این بنیاد منتقل و از آنجا بین صرافی‌های مانند بایننس، هیوبی (Hubi) و اوککس (OKEx) توزیع شود.

با انتشار خبر ایجاد این سکه‌ها، قیمت بیت کوین توانست وارد کانال ۸,۰۰۰ دلاری شود و کمی از ضررهای روزهای گذشته خود را جبران کند.

وقتی از نماینده بیت فینکس در این باره سوال شد، او به تفاوت بین تراکنش ثبت شده و صادر شده اشاره کرد. در این بیانیه که در صفحه اطلاع‌رسانی تتر منتشر شده، اینگونه نوشته شده است:

تترهای ثبت شده توکن‌هایی هستند که در بلاک چین ایجاد شده‌اند و آماده‌اند که به صورت عمومی توزیع شوند. این توکن‌ها آماده هستند تا به اشخاص ثالث فروخته شوند. اما تا آن زمان به عنوان تتر ثبت‌شده، اما صادرنشده در خزانه تتر باقی می‌مانند. بدیهی است که این تترها در محاسبات ارزش بازار تتر وارد نمی‌شوند، چراکه وارد اکوسیستم ارزهای دیجیتال نشده‌اند.

در ادامه این بیانیه آمده است:

تترهای ثبت شده توکن‌هایی هستند که وارد چرخه بازار شده‌اند. آن‌ها توسط بنیاد تتر به مشتریان فروخته شده‌اند و تا زمانی که بازخرید نشوند به طور کامل توسط ذخایر بنیاد پشتیبانی می‌شوند. این توکن‌ها بخشی از ارزش بازار تتر هستند. وقتی تعدادی توکن صادر می‌شود، خزانه توکن‌های ثبت‌شده ولی صادر‌نشده خالی می‌شود. بنابراین براساس تقاضای بازار، جای این توکن‌ها با توکن‌های ثبت‌شده جدید پر می‌شود.

The post بنیاد تتر ۶۰ میلیون واحد USDT ایجاد کرد؛ آیا تتر ناجی بیت کوین می‌شود؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.