رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

حمایت ۷,۷۰۰ دلاری بیت کوین شکسته شد؛ وحشت ناشی از ویروس کرونا ادامه دارد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

همه چیز خیلی سریع‌تر از آنچه که انتظار می‌رفت در حال تغییر است؛ بیت کوین بعد از اینکه توانست کندل روزانه خود را در بالاتر از سطح بسیار مهم ۷,۷۰۰ دلار ببندد، لحظاتی پیش با شکست این حمایت مهم، به قیمت ۷,۵۷۵ دلار رسید و سقوط قیمت همچنان ادامه دارد.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی، سقوط مجدد قیمت بیت کوین که بعد از یک صعود موقت به ۷,۹۵۰ دلار اتفاق افتاد، در حالی رخ می‌دهد که بازار سهام آمریکا به دلیل ترس از شیوع ویروس کرونا به محدوده آسیب‌پذیری وارد شده است.

نمودار قیمت بیت کویننمودار قیمت بیت کوین

پس از سخنرانی دونالد ترامپ که در آن اظهار کرد که تمام سفرهای اروپایی به ایالات متحده را به مدت یک ماه به حالت تعلیق درمی‌آورد، معاملات آتی داوجونز و S&P500 با افت شدیدی مواجه شده است. بازار سهام در بدترین حالت، حدود ۵ درصد سقوط کرد که بیشترین سقوط ممکن در یک روز است.

با انتشار اخباری مبنی بر آلوده شدن چند بازیکن لیگ بسکتبال اِن‌بی‌اِی ویروس کرونا و تعلیق ادامه مسابقات فصل این رقابت‌ها و همچنین با اعلام رسمی تام هنکس که اظهار کرده او و همسرش در استرالیا به بیماری کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند، ترس از ویروس کرونا به سرعت در حال تشدید شدن است.

همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌شود، به نظر می‌رسد سقوط شاخص معاملات آتی بیت کوین باعث شده است که قیمت نیز افت کند. افتی که در روزهای گذشته به روند اصلی بیت کوین تبدیل شده است. علی‌رغم بسیاری از اظهارات و تحلیل‌ها که از بیت کوین به عنوان طلای دیجیتال یاد می‌کردند، این ارز همچنان به عنوان یک دارایی ریسک‌پذیر عمل می‌کند.

به اعتقاد برخی از تحلیل‌گران، روند بیت کوین به آن بدی که برخی از کاربران فکر می‌کنند، نیست.

نیک یارمچوک (Nik Yaremchuk) از آداپتیو کپیتال (Adaptive Capital)، که در پایان فوریه (اوایل اسفند) اصلاح قیمت بیت کوین تا ۹,۵۰۰ دلار را پیش‌بینی کرده بود، مدعی است بیت کوین در میانه الگوی نزولی خود قرار دارد. دیگران نیز با اشاره به این موضوع، به این نکته اشاره کردند که حمایت ۷,۷۰۰ دلاری به خاطر اهمیت فوق‌العاده آن برای ماینرها، به احتمالا بسیار زیاد شکسته نخواهد شد. اما این حمایت نیز به سرعت در هم شکست و بیت کوین در حال حاضر در حال معامله با قیمت ۷,۵۴۰ دلار است.

در حال حاضر و از دید تکنیکالی، روند قیمت باید صعودی باشد. اما خطر بدتر شدن وضعیت در چشم‌انداز کلان وجود دارد. این خطر با افزایش چشمگیر مبتلایان به ویروس کرونا در سرتاسر جهان، به ویژه در اروپا و ایران مشهودتر از گذشته است.

به اعتقاد تحلیل‌گران، افت بیشتر S&P500 و سایر شاخص‌های بازار سهام که در صورت وقوع با رکوردهای جدیدی همراه خواهد بود، باعث افت بیشتر قیمت بیت کوین خواهد شد.

The post حمایت ۷,۷۰۰ دلاری بیت کوین شکسته شد؛ وحشت ناشی از ویروس کرونا ادامه دارد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.