رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

رشد ۲۰۰ درصدی قیمت استیم در ۲۴ ساعت؛ روز خوب دش

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

بازار ارزهای دیجیتال چند هفته پر آشوب را پشت سر گذاشته است. اما امروز در حالی که بازار کمی به آرامش رسیده است و قیمت بیشتر ارزهای دیجیتال طی دو روز گذشته تا حدی باثبات بوده است، دو ارز دیجیتال به طرز جنون آمیزی در حال پرواز هستند.

به گزارش ارزدیجیتال، برنده بزرگ امروز استیم است که اکنون در رده ۳۷ بازار ارزهای دیجیتال قرار دارد. توکن استیم که بیشتر در پلتفرم استیمیت مورد استفاده قرار می‌گیرد، هم‌اکنون با قیمت هر واحد ۰.۳۷ دلار معامله می‌شود که به طرز ناباورانه‌ای از روز گذشته تا در زمان نگارش این خبر، بیش از ۲۰۰ درصد رشد را نشان می‌دهد.

پرواز استیم را می‌توان به هارد فورک آینده این ارز دیجیتال مرتبط دانست که قرار است پس از اجرا شدن، کنترل بلاک چین استیم را از جاستین سان، مدیرعامل ترون پس بگیرد. سان چند هفته پیش استیمیت را خریداری کرد. استیمیت یک وب‌سایت شبکه اجتماعی است که روی بلاک چین استیم اجرا می‌شود که در آن به محتوای ارزشمند کاربران، توکن استیم تعلق می‌گیرد.

جاستین سان با خرید استیمت، مالک ۲۰ درصد از تمام توکن‌های استیم شد و این موضوع در میان جامعه استیم نگرانی را رقم زد، چون شبکه استیم با الگوریتم اثبات سهام کار می‌کند و کسی که توکن‌های زیادی داشته باشد می‌تواند در آینده شبکه نقش اصلی را ایفا کند. مدت‌های زیادی است که بین جاستین سان و جامعه استیم تنش وجود دارد. حالا جامعه استیم به دنبال آن است تا با به‌روزرسانی جدید، به طور کامل قدرت را از جاستین سان پس بگیرد. این می‌تواند دلیل اصلی جهش بلند قیمت استیم باشد.

همچنین بخوانید: داستان کودتا در استیم

دش، ۱۹مین ارز دیجیتال برتر بازار با ۲۳ درصد رشد روزانه، هم‌اکنون با قیمت حدود ۵۸ دلار به ازای هر واحد معامله می‌شود که البته با قیمت ماه پیش ۱۱۴ دلاری خود فاصله زیادی دارد.

با این وجود، جهش بیش از ۲۰ درصدی این ارز دیجیتال در ۲۴ ساعت در نوع خود جالب است و علت اصلی آن هم مشخص نیست. شاید یکی از دلایل این رشد شدید، راه‌اندازی نسخه 0.11 پلتفرم دش باشد که باعث ایجاد اشتیاق در میان حامیان دش شده است. این پلتفرم جدید دارای قابلیت ثبت قراردادهای داده عمومی و چند ویژگی دیگر است.

The post رشد ۲۰۰ درصدی قیمت استیم در ۲۴ ساعت؛ روز خوب دش appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.