رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

قیمت بیت کوین همزمان با بسته شدن بازارهای بورس ۱,۰۰۰ دلار سقوط کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

امروز و همزمان با پایان کار وال استریت، بیت کوین هم با سقوطی شدید مواجه شد؛ این سقوط در نهایت قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال را به رقمی کمتر از ۶,۰۰۰ دلار کشاند. بیت کوین در هفته گذشته میلادی توانسته بود به بالاترین رقم ۶,۹۰۰ دلار برسد.

به گزارش کوین تلگراف، قیمت بیت کوین ساعات ابتدایی امروز از ۶,۶۷۰ دلار به ۵,۶۷۰ دلار رسید. این کاهش تعجب بسیاری از سرمایه‌گذاران بازار را بر انگیخت. در حال حاضر، خریداران کمی از سقوط را جبران کرده و بیت کوین در محدوده ۶,۱۰۰ دلار در نوسان است.

قیمت بیت کوین همزمان با بسته شدن بازارهای بورس ۱,۰۰۰ دلار سقوط کرد

جبران بخشی از سقوط اخیر با جهشی از سطح ۵,۷۰۰ دلار آغاز شد و خریدران موفق شدند قیمت بیت کوین را تا سطح ۶,۲۰۰ افزایش دهند. این در حالی بود که پادشاه ارزهای دیجیتال در هفته‌های گذشته با سقوطی بسیار شدیدتر تا قیمت ۳,۷۷۵ دلاری نیز پایین رفته بود. با توجه به قیمت فعلی، بیت کوین توانسته ۸۲.۴ درصد از سقوط پیشینش را جبران کند. طبق صحبت‌های کارشناسان، سقوط بیت کوین به سطوح حمایتی در ۵,۹۰۰، ۵,۵۰۰ و ۵,۳۸۰ قابل پیش‌بینی و محتمل بوده است و این تهدید همچنان به قوت خود باقی است.

علیرغم سقوط ۱,۰۰۰ دلاری به ۵,۶۷۰ دلار، شاخص قدرت نسبی (RSI) در بازه ۴ ساعته، رقم ۶۲ را نشان می‌دهد. به عبارت دیگر این شاخص، همچنان در محدوده صعودی جا خوش کرده است.

مکدی (MACD) نیز یک منحنی رو به پایین را شکل داده و وارد محدوده اشباع خرید شده است. در هیستوگرام اما، حجم خرید با حجم فروشی که پس از کاهش قیمت ایجاد شده، برابر است.

در ساعات آینده، معامله‌گران باید به حجم معاملات در بازه‌های کوچکتر و صد البته به شاخص قدرت نسبی در تایم فریم ۴ ساعته و رسیدن آن به زیر خط روند، چشم بدوزند.

در تایم فریم ۴ ساعته، یک کندل سنجاقک دوجی (Dragonfly Doji) نیز مشاهده می‌شود که نشان از خنثی کردن فروش گسترده در بازار توسط خریداران دارد. با توجه به وضعیت شاخص‌های مکدی و قدرت نسبی و همچنین وضعیت نامناسب حجم خرید، امکان تغییر روند در کوتاه‌مدت وجود دارد.

قیمت بیت کوین همزمان با بسته شدن بازارهای بورس ۱,۰۰۰ دلار سقوط کرد

در صورت رخ دادن چنین وضعیتی، معامله‌گران باید منتظر سطح حمایتی ۵,۴۵۰ دلار باشند. در این سطح حمایتی فعالیت‌های بسیاری توسط معامله‌گران و سرمایه‌گذاران انجام خواهد گرفت. به گفته بسیاری، بعد از افزایش قیمتی که پس از کاهش امروز رخ داد، بیت کوین باید حمایت‌های پایین‌تر خود را نیز لمس کند؛ از همین رو خریداران بازار به شدت در حال خرید هستند تا بتوانند جلوی این اتفاق را بگیرند.

The post قیمت بیت کوین همزمان با بسته شدن بازارهای بورس ۱,۰۰۰ دلار سقوط کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.