رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

کنترل بیت کوین‌ اس‌وی به دست یک ماینر افتاد؛ افتضاحی دیگر برای شاهکار کریگ رایت

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

در اتفاقی شبهه برانگیز، یک استخر استخراج توانسته است تا اکثریت توان پردازشی در شبکه بیت کوین اس‌وی را تصاحب کند. این اتفاق سبب شده تا امنیت این ارز دیجیتال و حتی ماهیت آن زیر سوال برود. نکته جالب اینجاست که به عقیده سازنده این ارز دیجیتال، بیت کوین اس‌وی، «بیت کوین واقعی» است.

به گزارش بیت کوینیست، مشخص نیست که چه فرد یا گروهی پشت این استخر استخراج قرار دارد، با این حال خطر بدست گرفتن شبکه بیت کوین اس‌وی، امنیت شبکه را تهدید می‌کند. طبق برآوردها، نه روز پیش قدرت هش شبکه بیت کوین اس‌وی ۶۷۵ پتاهش بر ثانیه بوده است و تنها در عرضه دوازده ساعت گذشته، این رقم به ۱,۵۳۵ پتا هش بر ثانیه افزایش یافته است.

حساب توییتری « P00rm30ry» اولین فردی بود که به این اتفاق اشاره کرد. او در توییترش ضمن انتشار تصاویری می‌نویسد:

فوری؛ بیت کوین اس‌وی در زنجیره خودش گرفتار شده است!

ماینر(های) ناشناس در حال دریافت پاداش بلاک‌ها. بدون ثبت داده‌های آب و هوایی یا توییت‌های پولی!

قدرت هش آن از تمام قدرت هش شبکه بیت کوین اس‌وی بیشتر است!

مثل این که یک فورک دیگر دارد به دنیا می‌آید یا یک پرونده دیگر دارد به دادگاه می‌رود!

کنترل بیت کوین‌ اس‌وی به دست یک ماینر افتاد؛ افتضاحی دیگر برای شاهکار کریگ رایت

این اولین بار نیست که یک هویت ناشناس، چنین حجمی از قدرت پردازشی را وارد شبکه بیت کوین اس‌وی می‌کند. اواخر ژانویه سال جاری میلادی (دی ۱۳۹۸) نیز، چند فرد یا گروه قدرت بازنویسی بلاک چین بیت کوین اس‌وی را به دست آورده بودند. با بازنویسی بلاک چین می‌توان تراکنش‌ها را برگشت داد.

نباید این احتمال را خط زد که شاید ماینرها به یک باره به اهمیت این آلت کوین پر حاشیه پی برده باشند و به دنبال ذخیره آن باشند! استخراج بیت کوین اس‌وی تنها در بازه‌های خاصی سودده بوده است؛ حالا و با وجود روند نزولی این ارز دیجیتال، به نظر نمی‌رسد این احتمال که ماینرها به ارزش آن پی برده باشند، درست باشد.

کنترل بیت کوین‌ اس‌وی به دست یک ماینر افتاد؛ افتضاحی دیگر برای شاهکار کریگ رایتسهم هر استخر استخراج از بلاک‌های اخیر در شبکه

قیمت بیت کوین اس‌وی ماه ژانویه با صعود شدید همراه بود؛ دستکاری در بازار محتمل‌ترین گزینه برای افزایش قیمت اخیر بیت کوین اس‌وی عنوان می‌شود.

الگوریتم هشینگ در بیت کوین اس‌وی، مشابه بیت کوین و بیت کوین کش است، از همین رو ریگ‌های استخراج این دو ارز، به راحتی می‌توانند بیت کوین اس‌وی هم استخراج کنند. اما اگر این اتفاق بیفتد، هش ریت دو شبکه دیگر باید با کاهش همراه باشد.

بیت کوین اس‌وی از زمان انتشارش در اواخر سال ۲۰۱۸ تا به امروز نوسانات بسیار زیادی را تجربه کرده است که گاهاً صعودی و گاهاً نزولی بوده است. در این میان تعداد کمی از اعضای جامعه ارزهای دیجیتال، بیت کوین اس‌وی را یک ذخیره ارزش قابل قبول می‌دانند و این در حالی است که در تاریخ این ارز دیجیتال، دستکاری قیمت و حواشی این چنینی کم نبوده است. اما عمده شهرت بیت کوین اس‌وی بخاطر خالق آن، کریگ رایت (Craig Wright) است.

تجربه نشان داده است که حامیان مشهور و بزرگ بیت کوین اس‌وی را عمدتا افرادی با پیشینه نه چندان مناسب تشکیل می‌دهند. اوایل سال جاری میلادی، یک شرکت تحلیلی عنوان کرد که در هیچ کدام از هفت هزار تراکنش روزانه بیت کوین اس‌وی، ارزشی واقعی معامله نمی‌شود. تقریبا فقط یک نرم‌افزار بر روی بلاک چین بیت کوین اس‌وی اجرا می‌شود که به صورت روزانه داده‌های مربوط به آب و هوا را درج می‌کند!

ذکر این نکته هم خالی از لطف نیست که طرفداران بیت کوین اس‌وی، علاقه و تعصب فراوانی به این ارز دیجیتال دارند. اما مانند دیگر ارقام در دنیای بیت کوین اس‌وی، نمی‌توان به تعداد طرفداران آن هم اعتماد کرد. اگر شما بیت کوین اس‌وی را پروژه‌ای غیر از «عالی» و «درست» توصیف کنید، قطعا با برخورد طرفدارانش مواجه خواهید شد! شاید با بیشتر شدن تهدیدها نسبت به بیت کوین اس‌وی، نظر آنها هم برگشته باشد!

The post کنترل بیت کوین‌ اس‌وی به دست یک ماینر افتاد؛ افتضاحی دیگر برای شاهکار کریگ رایت appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.