رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

بازبینی اتریوم ۲.۰ به پایان رسید؛ همه چیز آماده برای راه‌اندازی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

شرکت تحلیل فنی «Least Authority» کار بازبینی اتریوم ۲.۰ (ETH 2.0) را به اتمام رساند. قرار است نسخه دوم اتریوم که یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌های تاریخ این شبکه است، در جولای ۲۰۲۰ (تیر) راه‌اندازی شود.

به گزارش کریپتوبریفینگ، بازبینیِ اولیه مشخصات و جزئیات پروتکل اتریوم ۲.۰ با موفقیت به اتمام رسید. شرکت تحلیل فنی Least Authority که وظیفه بررسی و بازبینی پروژه‌های برنامه‌نویسی بزرگ قبل از راه‌اندازی را بر عهده دارد، اعلام کرد که پروتکل اتریوم ۲.۰ به خوبی طراحی شده است، اما پیشنهاد چند تغییر کوچک را داد.

به این ترتیب، با بازبینی موفقیت آمیز روی کد و فریم‌ورک اتریوم ۲.۰، اتریوم یک قدم دیگر به ترک ماینینگ و پیاده‌سازی لایه اثبات سهام (PoS) روی بلاک چین خود نزدیک‌تر شد.

اتریوم ۲.۰ یکی از اولین شبکه‌های مبتنی بر اثبات سهامی است که همزمان از قابلیت شاردینگ (Sharding- راهکاری برای افزایش سرعت تراکنش‌ها) استفاده می‌کند. بنابراین مدل قابل اتکایی وجود ندارد که بتوان آن را با اتریوم ۲.۰ مقایسه کرد. در طول بازبینی، شرکت Least Authority به شکلی نزدیک با تیم اتریوم ۲.۰ در ارتباط بود تا به خوبی پروتکل را درک کند و محدودیت‌های طراحی را بیابد.

پس از بازبینی اعلام شد که مشخصات پروتکل ساختار خوبی دارند و تدابیر شدید امنیتی در آن‌ها لحاظ شده است. با این حال، پیشنهاد داده شد که این دو مورد دوباره بررسی شود: مکانیزم پیشنهادکننده بلاک و شبکه‌سازی همتا به همتا.

گفته شده که هر دوی این قابلیت‌ها، دارای نقاط ضعفی هستند که می‌تواند به آن‌ها حمله انجام شود. با این حال، پیشنهادهای ارائه‌شده برای کاهش این خطرات هنوز در مرحله تحقیق هستند. این یعنی هنوز اطلاعات کافی در این باره وجود ندارد.

تیم تحقیق و پیاده‌سازی اتریوم ۲.۰ عیب‌های طراحی را پذیرفته‌ است.

قرار است که اتریوم ۲.۰ به صورت رسمی در جولای ۲۰۲۰ (تیر ۹۹) منتشر شود. این رویداد در ابتدا برای ژانویه ۲۰۲۰ تنظیم شده بود، اما توسعه‌دهندگان آن را به تعویق انداختند. شبکه آزمایشی (testnet) اتریوم ۲.۰ از دسامبر ۲۰۱۹ (آذر ۹۸) فعال است و کلاینت‌های آن تاکنون توسعه پیدا کرده‌اند.

با توجه به اتمام بازبینی اولیه، تیم اتریوم ۲.۰ حالا می‌تواند روی تصحیح پروتکل و از بین بردن عیب‌ها تمرکز کند.

The post بازبینی اتریوم ۲.۰ به پایان رسید؛ همه چیز آماده برای راه‌اندازی appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.