رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

با آپدیت جدید بیت مین دستگاه استخراج Antminer E3 استخراج اتر را ادامه می‌دهد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

در حالی که گفته می‌شود برخی از ماینرها به دلیل عدم سودآوری، اقدام به خاموشی دستگاه خود کرده‌اند، بیت‌ مین، غول صنعت استخراج نه‌ تنها شاهد تمام شدن موجودی محصولات خود به دلیل فروش زیاد است؛ بلکه در تلاش است تا برخی از دستگاه‌های پرچم‌دار قدیمی خود را نیز ارتقا بدهد.

به گزارش کوین تلگراف، انت‌ ماینر ای ۳ (Antminer E3)، ماینر ای‌سیک محبوب بیت‌ مین که شنیده می‌شد تا آوریل ۲۰۲۰ (اردیبهشت ۹۹) قرار است از رده خارج شود، حداقل تا اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۹۹) به استخراج اتریوم ادامه خواهد داد.

بنابر آنچه در یک پست وبلاگی در تاریخ ۳۰ مارس (۱۱ فروردین) منتشر شده، طول عمر دستگاه انت‌ ماینر ای ۳ با ثابت‌افزار (فریمور) اختصاصی بیت‌ مین، افزایش خواهد یافت. بنابر این پست، این فریمور جدید به‌گونه‌ای طراحی شده که به ماینرها امکان می‌دهد حتی پس از مارس ۲۰۲۰ کماکان از دستگاه انت‌ ماینر ای ۳ استفاده کنند.

فریمور جدید انت‌ ماینر ای ۳ به طور ویژه توجه خود را بر حل مسئله‌ای مرتبط با فایل‌های گراف جهت‌دار غیرمدور (DAG) متمرکز کرده است. این مسئله پیش‌تر برای اولین بار در فوریه‌ی ۲۰۲۰ توسط 2Miners، که استخری برای استخراج آلت کوین‌هاست، گزارش شده بود. بنابر گزارش 2Miners، رشد DAG دلیل اصلی محدود شدن توانایی انت‌ ماینرهای سری ای ۳ برای استخراج اتریوم و اتریوم کلاسیک است. این اتفاق ناشی از ظرفیت محدودِ حافظه‌ دستگاه‌هاست.

اگرچه بیت‌ مین پیشتر مسئله‌ی رشد DAG را تایید کرده و اظهار داشته بود که حافظه‌ی «نرخ دو برابر داده‌ها» (DDR) در حال نزدیک شدن به سقف ۴ گیگابایت است، استخر 2Miners بنابر محاسبات خود به این نتیجه رسیده بود که انت‌ ماینر ای ۳ تقریبا در روز ۸ آوریل ۲۰۲۰ (۲۰ فروردین ۹۹) به استخراج اتریوم پایان خواهد داد.

با این حال،‌ اکنون طول عمر انت‌ ماینر ای ۳ با این فریمور جدید که مستقیما مشکل DAG را حل‌ و فصل کرده، افزایش خواهد یافت. طبق ادعای بیت‌ مین، این فریمور جدید باعث افزایش استفاده از حافظه‌ی DDR خواهد شد؛ زیرا برای پردازش فایل‌های DAG به فضای حافظه‌ی بیشتری نیاز است.

در پست وبلاگی بیت‌ مین آمده است که با این به‌روزرسانی جدید در فریمور، انت ماینر ای ۳ تا بلاک شماره ۱۱,۴۰۰,۰۰۰ در بلاک چین اتریوم، به استخراج ادامه خواهد داد. اگرچه بیت‌ مین با اطمینان مدعی است که ماینر ای ۳ حتی تا پس از تاریخ آوریل ۲۰۲۰ نیز می‌تواند به کار خود ادامه بدهد؛ اما بنابر محاسبات، این ماینر دست‌کم تا اکتبر ۲۰۲۰ (مهر ۹۹) می‌تواند به استخراج مشغول باشد.

بیت‌ مین در آوریل ۲۰۱۸ (فروردین ۹۷) همزمان با عرضه‌ی انت‌ ماینر ای ۳ از این دستگاه استخراج با عنوان «قدرتمندترین و پربازده‌ترین ماینر ای‌سیک EtHash» یاد کرده بود. همان‌طور که می‌دانید، EtHash الگوریتم هش مبتنی بر اثبات کار (PoW) است که توسط اتریوم و چندین آلت‌ کوین دیگر نظیر اتریوم کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. در عین حال، انتظار می‌رود که شبکه‌ی اتریوم بعد از آوریل ۲۰۲۰، به‌ تدریج از روش اجماع اثبات کار به اثبات سهام گذار کند.

The post با آپدیت جدید بیت مین دستگاه استخراج Antminer E3 استخراج اتر را ادامه می‌دهد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.