رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

چرا هاوینگ بیت کوین همه چیز را تغییر خواهد داد؟

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

تا هاوینگ بعدی بیت کوین شش هفته باقی مانده است و طی این اتفاق پاداش استخراج هر بلاک به ۶.۲۵ بیت کوین کاهش خواهد یافت. مدت‌هاست که پیش‌بینی می‌شود این هاوینگ تاثیر چشمگیری بر افزایش قیمت بیت کوین داشته باشد. یک تحلیل‌گر، اهمیت این اتفاق را با مقایسه آن با سایر کالاهایی که دارای عرضه محدودند مورد بررسی قرار داده است.

به گزارش بیت کوینیست، پلن بی (Plan B)، تحلیل‌گر توییتری، تصویری از یک نمودار منحصر به فرد را منتشر کرده است که به بررسی نسبت انباشت به جریان بیت کوین می‌پردازد. این نسبت، معیاری است که مقدار موجودیِ در چرخه یک دارایی را با نرخ تولید آن مقایسه می‌کند. از این چارت معمولا برای پیش‌بینی سودآوری تولید در فلزات گرانبها استفاده می‌شود.

توییت پلن بیتوییت پلن بی

پلن بی این نمودار را سال گذشته در یکی از مقالاتش منتشر کرده بود. نویسنده در مقاله متذکر می‌شود که نسبت انباشت به جریان بیت کوین ۲۵ است (در حال حاضر ۲۷). این بدان معناست که با سرعت فعلی استخراج بیت کوین، ۲۷ سال طول می‌کشد تا به اندازه بیت کوین‌های موجود فعلی (۱۸,۳۰۰,۴۳۰ واحد)، بیت کوین تولید شود. با این حال، با نصف شدن پاداش استخراج این عدد تقریبا دو برابر خواهد شد.

پلن بی نشان می‌دهد که طی ده سال گذشته، یک رابطه آشکار بین قیمت بیت کوین و نسبت انباشت به جریان آن وجود دارد. او پیش‌بینی می‌کند که با ادامه این روند، قیمت پادشاه ارزهای دیجیتال به ۵۵,۰۰۰ دلار و ارزش بازار آن به یک تریلیون دلار برسد.

وی اظهار داشت:

بیت کوین اولین شیء کمیاب دیجیتالی است که جهان تاکنون به خود دیده است. بیت کوین مانند طلا و نقره کمیاب است و می‌توان آن را از طریق اینترنت، [امواج] رادیو، ماهواره و … ارسال کرد. از لحاظ آماری، رابطه‌ی معنی‌داری بین نسبت انباشت به جریان و ارزش بازار وجود دارد. احتمالِ اینکه این رابطه به صورت اتفاقی شکل گرفته باشد، نزدیک به صفر است.

تحلیلی که توسط پلن بی ارائه شده، قانع‌کننده است. این تحلیل، استدلال دیگر تحلیل‌گرانی را که معتقدند قیمت بیت کوین بعد از هاوینگ افزایش خواهد یافت، تقویت می‌کند. اما نکته قابل توجه این واقعیت است که بیت کوین همچنان در حال توسعه است و این توسعه روز به روز بیشتر می‌شود. این ارز دیجیتال برای حفظ ارزش خود باید به مقبولیت گسترده‌ای دست یابد و در رقابت با سایر کوین‌های رقیب، خود را بالا بکشد.

یکی دیگر از نکات مهم این است که شبکه لایتنینگ هنوز جذابیت قابل توجهی به دست نیاورده است و راه زیادی را تا تکمیل شدن در پیش دارد. این راه‌حل لایه دوم در خصوص افزایش مقیاس‌پذیری یک عامل اساسی در آینده بیت کوین است و توسعه‌اش، تاثیر چشمگیری در استفاده از آن در آینده خواهد داشت.

این نکته را نیز باید در نظر گرفت که بیت کوین در یک اکوسیستم بلاک چینی بسیار بزرگ‌تر فعالیت می‌کند. در حال حاضر تسلط بیت کوین بر فضای ارزهای دیجیتال بی‌نظیر است، اما برای اینکه بتواند قدرتمند بماند، باید از لحاظ فنی پیشرفت کند. با این حال، داده‌ها نشان می‌دهند که بیت کوین همچنان یک سرمایه‌گذاری سالم رو به پیشرفت خواهد بود.

The post چرا هاوینگ بیت کوین همه چیز را تغییر خواهد داد؟ appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.