رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

پنج روز تا هاوینگ بیت کوین کش؛ وب‌سایت Bitcoin.com نیمی از کارمندانش را تعدیل کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

چند روز تا هاوینگ بیت کوین کش باقی مانده است و در همین حین، کیف پول «Bitcoin.com» تصمیم گرفته تا نیمی از کارکنان خود را تعدیل کند. گفته می‌شود این کیف پول تنها با تیمی از کارکنان اصلی خود به فعالیت ادامه خواهد داد.

به گزارش بیت کوینیست، با تصمیم کیف پول Bitcoin.com برای به حداقل رساندن کارمندان، روزهای سختی در انتظار بیت‌ کوین‌ کش است.

جامعه ارزهای دیجیتال در خصوص اینکه بعد از هاوینگ بیت کوین، اگر قیمت ارزهای دیجیتال بالا نرود چه اتفاقی خواهد افتاد، گمانه‌زنی‌های بسیاری کرده‌اند. پس از فشار فروش شدیدی که ماه گذشته باعث افت شدید تمام بازارها شد، سختی شبکه بیت کوین در روز ۲۶ مارس (۷ فروردین)، از رقم ۱۶.۵۵ تریلیون به ۱۳.۹۱ تریلیون کاهش یافت که خود نشان از آن دارد که ماینرهای بسیاری دستگاه‌های خود را خاموش کرده‌اند.

طبق گزارش‌ها، بسیاری از استخراج‌کنندگان به جای بیت کوین کش به استخراج بیت کوین روی آورده‌اند. حالا، به نظر می‌رسد که تسلیم شدن استخراج‌کنندگان بیت کوین کش، احتمالا تاثیر بسیار بدی روی این شبکه داشته است.

به نظر می‌رسد قیمت بیت کوین کش هم، هم‌راستا با بیت کوین در حال بازیابی باشد، اما در حال حاضر نشانه‌های صعودی و مثبت زیادی از جانب طرفداران و سازندگان این ارز دیجیتال دیده نمی‌شود.

کندور (Candor)، در تازه‌ترین فهرست خود، به شرکت‌هایی پرداخته است که در طول بحران کرونا اقدام به تعدیل نیرو یا توقف روند استخدامی خود کرده‌اند. طبق یافته‌های این شبکه، Bitcoin.com نه تنها دیگر کارمند استخدام نمی‌کند بلکه نیمی از تیم خود را نیز اخراج کرده است.

حساب کاربری ویل پاندا (WhalePanda)، در توییت نوشت:

مدیرعامل بیت کوین کش (راجر ور) روزهای سختی را می‌گذراند. مدیرعامل بیت کوین دات کام شرکت را ترک کرده است. آن‌ها به‌ دنبال رویکردی «کم‌تعدادتر» هستند اما طبق گزارشِ کندور، بیت کوین دات کام ۵۰ درصد کارمندان خود را اخراج کرده‌ است. امیدواریم راجر به‌زودی مجبور به فروش دامنه وب‌سایت بیت کوین بشود که برای کلاهبرداری از مردم از آن استفاده می‌کند.

منابع آگاه به خبرگزاری‌ها گفته‌اند که ارقام ارائه‌شده توسط کندور صحت دارد و این کیف پول نیمی از کارکنان خود را تعدیل کرده است.

لازم به ذکر است که Bitcoin.com تنها شرکتی نیست که مجبور شده دست به کاهش هزینه‌ها بزند. شرکت بیت‌فیوری (Bitfury) نیز ظاهرا تعدادی از کارمندان خود را اخراج کرده و ریپل نیز در حال حاضر استخدام جدید ندارد.

مشکلات جدی قطعا باید با راه‌حل‌هایی جدی پاسخ داده شود. با این حال، تعدیل در چنین مقیاسی برای هیچ شرکتی پیامد خوشایندی ندارد، خصوصا شرکتی که خود یک پروتکل است. بیت کوین کش احتمالا بزرگتر از Bitcoin.com و همچنین بزرگتر از راجر وِر است. اما استخراج‌کنندگان، پیش از هاوینگ بیت کوین کش آن را رها کرده‌اند و حالا که این خبر ناراحت‌کننده به بیرون درز کرده، آینده بیت کوین کش اندکی نامشخص به نظر می‌رسد.

The post پنج روز تا هاوینگ بیت کوین کش؛ وب‌سایت Bitcoin.com نیمی از کارمندانش را تعدیل کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.