رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول: بیت کوین می‌تواند جلوی دلار را در نابودی اقتصاد جهان بگیرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki) نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول (Rich Dad, Poor Dad)، که پیش‌تر نیز از حامیان بیت کوین شناخته می‌شد، در توییت جدید خود بر اهمیت این ارز دیجیتال تاکید کرده است.

به گزارش یوتودی، کیوساکی معتقد است کاربران باید به پس‌انداز بیت کوین و طلا روی بیاورند تا از آسیب‌هایی که دلار به اقتصاد جهان وارد می‌کند، در امان بمانند. وی در توییتی نوشت:

درس پنجم. بدهی. دلار در سال ۱۹۷۱ به یک بدهی تبدیل شد. بدهی افراد ثروتمند را ثروتمندتر از قبل می‌کند. بدهی، همچنین افراد فقیر و ضعیف را بیش از پیش تحت فشار قرار می‌دهد. اگر نسبت بدهی به تولید ناخالص داخلی ایالات متحده به ۶۰ درصد برسد طبیعتا باید سر و صدای زیادی در جهان ایجاد شود، اما امروز این نرخ ۱۱۰ درصد بوده و در حال افزایش است! ورشکستگی ایالات متحده، بدهی، دلار و حرص و طمع، تخریب اقتصاد جهانی و زندگی افراد مختلف جامعه را در پی خواهد داشت. طلا، نقره و بیت کوین ذخیره کنید!

در این توییت کیوساکی برای مقابله با تسلط دلار بر اقتصاد دنیا، به وضوح کاربران را به بهره‌گیری از ارزهای دیجیتال در کنار فلزات ارزشمند تشویق می‌کند.

این نویسنده مشهور مدعی شده است که دلار در سال ۱۹۷۱ به یک بدهی تبدیل شد، این همان سالی است که ریچارد نیکسون (Richard Nixon)، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، به طور کامل استاندارد طلا را کنار گذاشت. کیوساکی به طرفداران خود هشدار داد که ایالات متحده اساسا ورشکسته شده و اسکناس‌های سبز رنگ دلار در حال نابودی اقتصاد جهانی هستند.

فدرال رزرو (Federal Reserve)، بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا، اخیرا به منظور مقابله با بحران ویروس کووید-۱۹ اقدامات محرک پولی بی‌سابقه‌ای را انجام داده که از جمله می‌توان به کاهش نرخ بهره به عدد صفر و تسهیل کمی نامحدود اشاره کرد. شایان ذکر است که تسهیل کمی در واقع پول را از هیچ و بدون پشتوانه به وجود آورده و برای جلوگیری از تقلیل قیمت‌ها توسط بانک‌های مرکزی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اخیرا کیوساکی از بیت کوین و طلا به ترتیب با عنوان «پول مردم» و «پول خدا» یاد کرد. به اعتقاد وی دلار به صورت ساختگی و به کمک بازار سهام اعتبار خود را حفظ کرده است.

اگر چه به اعتقاد کیوساکی طلا و بیت کوین می‌توانند در کنار هم و در یک راستا قرار بگیرند اما طرفداران آنها همواره در حال بحث همیشگی هستند. به عنوان مثال پیتر شیف (Peter Schiff)، مدیر عامل «یورو پسیفیک کپیتال» (Euro Pacific Capital) که به عنوان یکی از منتقدین سرسخت دلار آمریکا نیز شناخته می‌شود، از سال ۲۰۱۱ به طور پیوسته پیش‌بینی‌هایی را در خصوص کاهش ارزش و حتی سقوط بیت کوین مطرح کرده است. اساسا انگیزه اصلی شیف برای انجام این پیش‌بینی‌ها خطر جایگزین شدن طلا با بیت کوین است.

The post نویسنده کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول: بیت کوین می‌تواند جلوی دلار را در نابودی اقتصاد جهان بگیرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.