رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تحلیل اختصاصی قیمت بیت کوین ۱۸ فروردین (۶ آوریل)

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

وزارت کار آمریكا در تاریخ ۲ آوریل، گزارش داد که تعداد بیکاران آمریکا به ۶.۶ میلیون نفر افزایش یافته است. در هفته‌ی گذشته، ۳.۳ میلیون نفر به این افراد اضافه شدند. این به این معنی است که طی دو هفته‌ی گذشته تعداد بیکاران آمریکا از مرز ۱۰ میلیون نفر گذشته و اقتصادهای قدرتمند در اروپا نیز در سراشیبی سقوط قرار دارند. مشابه این وضعیت کمابیش گریبان‌گیر اکثر کشورهای جهان است.

در صورت رشد این ارقام، دولت آمریکا و فدرال رزرو احتمالاً دور دیگری از اقدامات محرک و تزریق پول به جامعه را اعلام خواهند کرد. چاپ کردن این پول‌ها، احتمالاً باعث کاهش ارزش دلار آمریکا خواهد شد. در چنین حالتی، سرمایه‌گذاران به دنبال دارایی‌هایی خواهند بود که بتواند از قدرت خرید آن‌ها محافظت کرده و ارزش افزوده به سبد دارایی‌ آنان اضافه کند.

رابرت کیوساکی (Robert Kiyosaki)، نویسنده‌ی کتاب پدر پولدار، پدر بی‌پول (Rich Dad, Poor Dad)، از بیت کوین و طلا به ترتیب با عنوان «پول مردم» و «پول خدا» یاد کرده است. به نظر می‌رسد ویروس کرونا در ابتدا مردم را به سمت طلا سوق خواهد داد. با این حال بعدها و با توجه به خریدهای انبوه، طلا احتمالاً با مشکل عرضه روبرو می‌شود. در این شرایط ممکن است مردم به صورت گسترده به سرمایه‌گذاری در بیت کوین بپردازند.

با توجه به اینکه بیت کوین در هفته‌ی گذشته یک حرکت صعودی انجام داده است، آیا می تواند این حرکت را گسترش داده و سایر ارزهای دیجیتال را به همراه خود بالا بکشد؟ در جواب به سراغ آنالیز نمودار می‌رویم.

تحلیل تکنیکال قیمت بیت کوین

قیمت بیت کوین هفته‌ای نسبتاً پایدار را تجربه کرده و مدت‌هاست در رقمی بین ۶,۰۰۰ تا ۷,۳۰۰ دلار معامله می‌شود. به دلیل نوسانات کم، از حجم معاملات نیز کاسته شده است که این نشانه‌ی شکل‌گیری حرکتی بزرگ است. در ابتدا مهم‌ترین مقاومت بالاسری را بررسی می‌کنیم که جلوی جهش صعودی بیت کوین را گرفته است. این مقاومت در سطح ۷,۱۴۰ دلار قرار دارد و برای بررسی حرکت آینده‌ی قیمت حیاتی محسوب می‌شود، زیرا انواعی از مقاومت‌هایی که در زیر به آن‌ها خواهیم پرداخت در این ناحیه واقع شده‌اند.

در مرحله‌ی اول شاهد تعدد واکنش‌های قیمت به این سطح (پیکان‌های قرمز و سبز) هستیم بنابراین به عنوان مقاومت استاتیکی معتبری شناخته می‌شود. از طرفی، طبق سیستم ایچیموکو، شاهد برخورد قیمت به زیر دو میانگین تنکان سن (Tenkan-sen) و کیجون سن (Kijun-sen) در کندل هفته‌ی جاری و عقب‌نشینی قیمت از آن هستیم. علاوه بر این، چیکو اسپن (Chikou Span) نیز در گذشته‌ی قیمت در نزدیکی این سطح چندین بار تغییر وضعیت داده است. این عوامل، قدرت این سطح مقاومتی (۷,۱۴۰ دلار) را بیشتر می‌کنند.

تحلیل اختصاصی قیمت بیت کوین ۱۷ فروردین (۵ آوریل)مقاومت کلیدی ۷,۱۴۰ دلار در قیمت بیت کوین در تایم فریم هفتگی

از دید فیبوناچی نیز شاهد هم‌نشینی سطوح اصلاحی رالی‌های نزولی طبق عکس زیر و همچنین قرارگیری مید چنل در این سطح هستیم. مجموعه‌ی این عوامل اهمیت و قدرت این سطح را تأیید می‌کند. به علاوه ورود قیمت به فاز تحکیم و نوسان در زیر این سطح همان‌طور که در کاهش حجم معاملات گفتیم، خبر از آماده شدن قیمت برای شکستن این سطح می‌دهد.

تحلیل اختصاصی قیمت بیت کوین ۱۷ فروردین (۵ آوریل)بررسی مقاومت کلیدی ۷,۱۴۰ دلار در قیمت بیت کوین با استفاده از سطوح فیبوناچی

قبل از عبور از مقاومت ۷,۱۴۰ نیاز به اصلاح قیمت از آن و ورود به فاز تحکیم برای آماده‌سازی آن جهت صعود را داریم. با در نظر گرفتن سطوح فیبوناچی اصلاحی و در نظر گرفتن دو رالی صعودی اخیر قیمت، سطح ۶,۰۰۰ دلار و در زیر آن ناحیه‌ی حمایتی ۵,۴۳۰ الی ۵,۵۳۰ دلار برای اتمام این اصطلاح مناسب به نظر می‌رسد. با اتمام اصلاح در این نواحی و نمایان شدن الگویی برگشتی، قیمت باری دیگر به مقاومت ۷,۱۴۰ دلار حمله می‌کند و برای شکستن آن اقدام خواهد کرد. در بالای این مقاومت، اولین ناحیه‌ی هدف ۸,۵۳۰ الی ۸,۶۳۰ خواهد بود.

تحلیل اختصاصی قیمت بیت کوین ۱۷ فروردین (۵ آوریل)نواحی حمایتی قیمت بیت کوین در زیر مقاومت ۷,۱۴۰ دلار

جمع‌بندی

مهم‌ترین مقاومت بالاسری قیمت بیت کوین در ۷,۱۴۰ دلار قرار دارد و برای بررسی حرکت آینده‌ی قیمت حیاتی محسوب می‌شود. قبل از عبور از این مقاومت نیاز به اصلاح قیمت از آن و ورود به فاز تحکیم برای آماده‌سازی آن جهت صعود را از قیمت فعلی داریم.

سطح ۶,۰۰۰ دلار و در زیر آن ناحیه‌ی حمایتی ۵,۴۳۰ الی ۵,۵۳۰ دلار برای اتمام این اصطلاح مناسب به نظر می‌رسد. با اتمام اصلاح در این نواحی و نمایان شدن الگویی برگشتی، قیمت باری دیگر به مقاومت ۷,۱۴۰ دلار حمله می‌کند و برای شکستن آن اقدام خواهد کرد. در بالای این مقاومت، اولین ناحیه‌ی هدف ۸,۵۳۰ الی ۸,۶۳۰ خواهد بود.

در دو الی سه روز آینده و تا بسته شدن کندل هفتگی، قیمت ممکن است تا ۷,۳۰۰ دلار به منظور جمع آوری معاملات خرید تنظیم شده در بالای ۷,۰۰۰ دلار و ضرر به معامله‌گران نوسان کند. اما مبنای تحلیل بر بسته شدن قیمت در تایم‌فریم هفتگی در بالای مقاومت ۷,۱۴۰ دلاری است.

The post تحلیل اختصاصی قیمت بیت کوین ۱۸ فروردین (۶ آوریل) appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.