رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

مکس کایزر: فروش بیت کوین در ازای «کوپن‌های بدهی» نوعی جرم است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مکس کایزر (Max Keiser)، گزارشگر و خبرنگار مشهور، در یکی از توییت‌های خود ارزهای فیات را نوعی «کوپن بدهی» خواند و گفت که فروش بیت کوین در ازای این کوپن‌ها، جرم است!

به گزارش کوین تلگرف، کایزر که بارها نسبت به سقوط اجتناب ناپذیر ارزهای فیات هشدار داده بود، در توییت اخیر خود نوشت:

رسالت اخلاقی من حکم می‌کند که بیت کوین‌هایی که سال ۲۰۱۱ بدست آورده‌ام را نگه دارم. حالا که تا پیروزی چیزی نمانده، تصدیق و تایید هر گونه «کوپن بدهی»، جرمی در حق بشریت است.

روز گذشته نیز سیمون دیکسون (Simon Dixon)، مدیرعامل پلتفرم ارزدیجیتال «BnkToTheFuture»، مهمان برنامه کایزر ریپورت (Keiser Report) بود. او ضمن بیان این مسئله که بیت کوین تنها راه خروج از مهلکه فعلی خواهد بود، افزود:

بانک‌های مرکزی با اتخاذ سیاست‌هایی که در نهایت موجب «راه‌اندازی مجدد اقتصادی جهانی» می‌شود باعث شده‌اند تا کسب‌وکارها مجبور شوند همه چیز را از صفر شروع کنند.

با توجه به شیوع جهانی ناشی از ویروس کرونا و تاثیر آن بر وضعیت اقتصاد جهانی، دیکسون هشدار داد که جنبه سلامت این بحران به‌هیچ‌وجه بدترین بخش ماجرا نیست. او خطاب به کایزر گفت:

دوست ندارم، با آب و تاب صحبت کنم، اما این اوضاع باعث می‌شود که اقتصاد جهانی همه چیز را از صفر شروع کند.

وی در ادامه افزود که این بحران، زنگ خطری برای قدرت دولت‌ها و بانک‌های مرکزی است. مالیات‌دهندگان و افرادی که وابسته به پول فیات هستند، بهای این زنگ خطر را خواهند پرداخت. دیکسون در ادامه گفت:

فکر می‌کنم قرار است شاهد حمله واقعی بانک‌های مرکزی به بانک‌های سنتی باشیم. چون ناچاریم عواقب بسیار وخیمی را به چشم ببینیم که از بزرگ‌ترین ترفند پانزی دنیا، یعنی مردن، نشات می‌گیرد.

در این تئوری عنوان می‌شود که موسسات مالی‌ای که اقدام به اعطای وام می‌کنند، اجازه می‌دهند تا بانک‌ها از بین بروند. سپس به عنوان جایگزین، سازوکاری را فراهم می‌کنند که مردم بتوانند مستقیما نزد خودشان، حساب‌های ارزهای دیجیتال باز کنند.

در نتیجه‌ی کنترل پول و به تبع آن اجبار مردم برای استفاده از آن، تنها یک قدم به ورود دنیا به دورانی فاصله خواهیم داشت که کایزر از آن با عنوان «نئو فئودالیسم» یا «فئودالیسم نوین» یاد می‌کند.

کرونا در این میان، نقشی مثبت ایفا می‌کند؛ مثلاً برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، مردم از مبادله پول نقد خودداری می‌کنند.

دیکسون در بخش دیگری از صحبت‌هایش می‌گوید:

قرار است با نسخه خیلی خیلی ترسناک‌تر و بدتر از ارز فیات کنونی مواجه شویم که حالا به شکل «بدهی» توسط بانک‌ها ایجاد شده است.

هفته گذشته و همزمان با افزایش فشارها در ارتباط با نقدینگی بازار طلا، کایزر این فلز گرانبها را به «دستمال توالت ثروتمندان» تشبیه کرد. کایزر و بسیاری دیگر معتقدند که بیت کوین سخت‌ترین پول است که تا به حال وجود داشته است.

The post مکس کایزر: فروش بیت کوین در ازای «کوپن‌های بدهی» نوعی جرم است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.