رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

وسترن یونیون در حال آزمایش ریپل برای خدمات پرداخت‌های برون‌مرزی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

وسترن یونیون، غول انتقال پول، هنوز از پتاسیل ارزهای دیجیتال ناامید نشده و به آزمایش دارایی دیجیتال ریپل (XRP) ادامه می‌دهد.

به نقل از دیلی هُدل، بر اساس یک گزارش تحقیقاتی که کریدیت سوئیس (Credit Suisse) در سال جاری میلادی انجام داده، این غول نقل و انتقالات پولی در حال بررسی این موضوع است که چطور فناوری می‌تواند سرعت پرداخت‌های بین‌المللی را افزایش داده و در عین حال هزینه‌ها را کاهش دهد.

به گفته محققان، وسترن یونیون در حال آزمایش و در نظر گرفتن ریپل در سرویس پرداخت‌های برون‌مرزی خود است. این در حالی است که وسترن یونیون در ابتدا خیلی به این فناوری امیدوار نبود.

در ژوئن سال گذشته، مدیر عامل وسترین یونیون، حکمت ارسک (Hikmet Ersek) گفت آزمایش‌های اولیه این شرکت در مورد ریپل نشان می‌دهد که استفاده از این ارز دیجیتال ۵ برابر گران‌تر از سیستم داخلی وسترن یونیون تمام می‌شود.

وسترن یونیون در حال آزمایش ریپل برای خدمات پرداخت‌های برون‌مرزیحکمت ارسک

همچنین، در فوریه ۲۰۱۹ (بهمن ۹۷)، مولی شی (Molly Shea) مدیر شرکت ایژا پسیفیک (Asia Pacific) اعلام کرد، در صورتی که مشخص شود دارایی‌های کریپتو موج بعدی در پرداخت‌های بین‌المللی هستند، این کمپانی به صورت راهبردی خود را در موقعیتی قرار خواهد داد تا از این دارایی‌ها استفاده کند. وی ادامه داد:

وقتی به ارزهای دیجیتال فکر می‌کنید، اگر شروع به اوج‌گیری کنند، باید آماده باشیم. باید از چشم‌اندازی فناوری آماده باشیم. همچنین باید مراقب مقرراتی باشیم که وارد این حوزه می‌شود. باید همواره به دنبال روندهایی باشیم که برای مشتریان حائز اهمیت هستند تا بدین صورت، مطمئن شویم نیازها و انتظارات مشتریان به خوبی پاسخ داده می‌شوند.

گزارش کریدیت سوئیس که در ماه ژانویه منتشر شد، به این موضوع اشاره دارد که بعید است دارایی‌های کریپتو، حداقل در میان مدت، در پرداخت‌های «مصرف کننده به کسب‌وکار» مورد استفاده قرار بگیرند.

این گزارش به وجود مشکلاتی در بحث اتهامات و فرایند حل اختلاف، مالیات، عدم اطمینان قانون‌گذاری و نوسانات قیمت به عنوان عوامل بالقوه‌ای برای کاهش سرعت پذیرش این نوع دارایی‌ها، اشاره می‌کند.

در گزارش منتشر شده به نام‌هایی مانند بیت‌پی (BitPay)، لیبرا (Libra)، جی‌پی‌ام کوین (JPM Coin)، آر۳ (R۳)، آی‌بی‌ام ورلد وایر (IBM World Wire) و ریپل (Ripple)، به عنوان تعدادی از رهبران فعلی که تلاش دارند استفاده از دارایی‌های دیجیتال برای انتقال وجه را با سرعت بیشتری رواج دهند، اشاره شده است.

The post وسترن یونیون در حال آزمایش ریپل برای خدمات پرداخت‌های برون‌مرزی appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.