رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

کریگ رایت باید تا فردا دسترسی به ۱.۱ میلیون بیت کوین را اثبات کند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ممکن است به‌زودی شاهد گره جدیدی در پرونده حقوقی‌‌ای باشیم که مدت‌هاست بین کریگ رایت، خالق خودخوانده مشهور بیت کوین و وارث دیو کلیمن (Dave Kleiman)، فردی که گفته می‌شود شریک سابق کریگ رایت بوده است، در جریان است. حالا رایت، یکی از شناخته‌شده‌ترین چهره‌هایی که خود را خالق بیت کوین یعنی ساتوشی ناکاموتو معرفی می‌کند، مکلف شده است که تا ۱۷ آوریل (۲۹ فروردین) مدارکی را برای ادامه روند پرونده ارائه کند.

به گزارش کوین تلگراف، بت بلوم (Beth Bloom)، قاضی دادگاه منطقه‌ای ایالات متحده، روز ۱۳ آوریل (۲۵ فروردین)، در حکمی اعتراض رایت را مبنی بر ارائه مدارک تحت قانونِ امتیاز وکیل – موکل یا امتیاز شوهر-همسر (ارائه مدارک به صورت خصوصی)، رد کرد.

دستور جدید به این معنی است که رایت باید مجموعه‌ای از ۱۱,۰۰۰ سند را برای استفاده در روند دادگاه ارائه کند. دادگاه مدعی است رایت به ۱.۱ میلیون واحد بیت کوین دسترسی دارد که با همکاری شریک مرحوم او، کلیمن، استخراج شده است.

با این حال، این اولین بار نیست که این خالق خودخوانده بیت کوین مکلف به ارائه چنین مدارکی می‌شود. قبلاً هم قاضی دادگاه منطقه‌ای فلوریدا، رینهارت (Reinhart)، به رایت دستور داده بود که فهرستی از دارایی‌های بیت کوین خود را تا ۱۲ مارس (۲۲ اسفند ۹۸) ارائه کند. دادگاه رایت را به ارائه مدارک جعلی و همچنین سوگند دروغ در جریان بررسی صندوق تالیپ تراست (Tulip Trust) متهم کرد.

با این حال، رایت به حکم اخیر اعتراض کرد و این‌گونه استدلال کرده است که مدارک درخواست شده تحت حفاظت رابطه وکیل – موکل، امتیاز شوهر-همسر و امتیاز مربوط به مشارکت او با ۱۷ شرکت است. این امتیازها در قوانین ایالات متحده به فرد اجازه می‌دهد که برخی شواهد را محرمانه نگاه دارد. مدعی علیه (رایت) ادعا کرد که دستور قاضی رینهارت «به‌ وضوح اشتباه و برخلاف قانون» بوده و باید «برگشت بخورد و باطل شود». رایت همچنین تأکید کرد که «تعیین قبلی جعل سند در موضوعات غیرمرتبط» اعتبار وکیل او را زیر سوال نمی‌برد.

با این حال در آخرین دستور، قاضی بلوم از حکم قبلی قاضی رینهارت حمایت و تصریح کرد که این قاضی «به درستی سابقه دروغ‌گویی و جعل اسناد مدعی علیه (رایت) را در نظر گرفته است» و بر خلاف قانون عمل نکرده است. قاضی بلوم نوشت:

به این ترتیب، به صراحت می‌گویم که قاضی رینهارت با در نظر گرفتن ادله قبلی و لحاظ کردن آن [در حکم خود] اشتباه نکرده یا قانون را نقض نکرده است. علاوه بر این، دادگاه از استدلال صوری مدعی علیه (رایت) مبنی بر اینکه قاضی رینهارت باید کورکورانه موارد ارائه‌شده از سوی مدعی علیه را بپذیرد، متحیر است. دادگاه از این استدلال که قاضی رینهارت نمی‌تواند در این پرونده روی تجربیات قبلی خود با مدعی علیه، حساب کند (که شامل سابقه ارائه مواد جعلی و سوگند دروغین می‌شود) تعجب کرده است […]

رایت که لقب «فیک‌ساتوشی» را یدک می‌کشد، ممکن است به هیچ عنوان به ۱.۱ میلیون بیت کوین دسترسی نداشته باشد و این حکم جدید دادگاه می‌تواند به جامعه ارزهای دیجیتال کمک کند تا بهتر درک کنند که کریگ رایت واقعاً چه کسی است. از زمان به جریان افتادن پرونده در فوریه ۲۰۱۸ (بهمن ۹۶)، رایت تمام تلاشش را به کار گرفته تا بتواند پرداخت ۵۰۰,۰۰۰ واحد بیت کوین را که گفته می‌شود از کلیمن دزدیده است، به تعویق بیندازد.

کریگ رایت باید تا فردا دسترسی به ۱.۱ میلیون بیت کوین را اثبات کنددیوید کلیمن – از اولین حامیان بیت کوین که در سال ۲۰۱۳ به‌طرز مشکوکی درگذشت.

حتی ممکن است فیک‌ساتوشی به ۵۰۰,۰۰۰ بیت کوین هم دسترسی نداشته باشد. برخی از شخصیت‌های شناخته‌شده در حوزه کریپتو به شکل علنی توانایی رایت را در پرداخت این میزان بیت کوین زیر سوال برده‌اند. به عنوان نمونه، پیتر مک‌کورمک (McCormack)، پادکست ساز ارزهای دیجیتال، ۱۰,۰۰۰ دلار شرط بست که رایت به آن میزان بیت کوین دسترسی ندارد.

در همین حال، ظاهراً رایت خیلی مطمئن است که به ثروت بیت کوین خود دست پیدا می‌کند. در ژانویه ۲۰۲۰ (دی ۹۸)، این خالق خودخوانده بیت کوین در مصاحبه‌ای با کوین تلگراف اظهار داشت «۹۹.۹۹۹ و چند ۹ دیگر مطمئن است» که کنترل بیت کوین‌هایش را به دست خواهد گرفت.

همچنین، سه روز پیش حکم دیگری از سوی یک دادگاه دیگر منتشر شد که با دریافت غرامت ۱۲۵,۰۰۰ دلاریِ رایت از آدام بک (Adam Back)، مدیرعامل شرکت بلاک‌استریم (BlockStream)، مخالفت شده است. آدام بک قبلاً گفته بود که رایت به خاطر ادعای ساتوشی ناکاموتو بودن، یک کلاهبردار است که با شکایت رایت همراه شد.

The post کریگ رایت باید تا فردا دسترسی به ۱.۱ میلیون بیت کوین را اثبات کند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.