رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

مایک نووگراتز درباره تلگرام: ما به ارز دیجیتال دیگری نیاز نداریم

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

همزمان با تعویق راه‌اندازی شبکه TON توسط تلگرام، مایک نووگراتز (Mike Novogratz) در اظهارنظری اعلام کرد که جامعه ارزهای دیجیتال به‌هیچ‌وجه نیازی به TON یا گرام (ارز دیجیتال تلگرام) ندارد.

به گزارش کوین تلگراف، بعضی از بازیگران بزرگ صنعت ارزهای دیجیتال همزمان با تأخیر مجدد راه‌اندازی شبکه باز تلگرام (Telegram Open Network) یا همان TON پس از آنکه موعد از پیش تعیین شده آن به تاریخ ۳۰ آوریل از دست رفت، به‌هیچ‌وجه مایل نیستند که تلگرام ارز دیجیتال خود را عرضه کند.

مایکل نووگراتز، مدیرعامل بانک ارزهای دیجیتال گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) که به خاطر پیش‌بینی‌هایش درباره رشد قیمت بیت کوین مشهور است، در توییتی در تاریخ ۳۰ آوریل (۱۱ اردیبهشت) موضع شک‌گرایانه خود را نسبت به بلاک چین تلگرام و پروژه ارز دیجیتال این شرکت اعلام کرد.

طبق گفته‌های نووگراتز، هیچ نیازی به عرضه یک شبکه بلاک چین یا یک ارز دیجیتال دیگر وجود ندارد. او که اطمینان دارد قیمت بیت کوین در پایان امسال به ۲۰ هزار دلار خواهد رسید، استدلال کرد تلگرام به جای ایجاد شبکه TON و توکن بومی آن یعنی گرام (GRM) باید بیت کوین و ارزهای دیجیتال باثبات را در پیام‌رسان خود ادغام کند.

مایک نووگراتز درباره تلگرام: ما به ارز دیجیتال دیگری نیاز نداریمتوییت نووگراتز

او در این توییت نوشت:

تلگرام باید امکان استفاده از بیت کوین و استیبل‌کوین‌ها را در پلتفرم خود فراهم کند. ما نیازی به یک بلاک چین دیگر نداریم. ما نیازی به یک ارز دیجیتال دیگر نداریم. آنها در پیام‌رسان خود یک جامعه کاربری عالی را در اختیار دارند. آنها را همین حالا به مصرف‌کننده تبدیل کنید.

نووگراتز که یکی از به‌اصطلاح گاوهای بزرگ بیت کوین است، در چند پروژه ارز دیجیتال، از جمله کازماس (ATOM) سرمایه‌گذاری کرده است. اما این علاقه‌مند ارزهای دیجیتال طبق گزارش‌ها از برنامه پیش‌فروش ارز دیجیتال تلگرام جاماند و نتوانست در دورهای بعدی جذب سرمایه آن هم شرکت کند.

تلگرام که معمولاً از آن به عنوان یکی از پیام‌رسان‌‌های محبوب جامعه ارزهای دیجیتال یاد می‌شود، می‌تواند در مطرح شدن بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال نقش بزرگی داشته باشد. تعداد کاربران فعال این برنامه در تاریخ ۲۴ آوریل به ۴۰۰ میلیون کاربر در ماه رسید. این تعداد نسبت به ۳۰۰‌ میلیون کاربر سال گذشته رشد زیادی داشته است. طبق گفته‌های این شرکت، هر روز حداقل ۱٫۵ میلیون نفر به تعداد کاربران تلگرام افزوده می‌شود.

تلگرام به جای معرفی ارزهای محبوبی مثل بیت کوین تصمیم گرفت که به کار بر روی ارز دیجیتال و بلاک چین خودش مشغول شود. توسعه شبکه TON و ارز دیجیتال گرام از سال ۲۰۱۷ تاکنون ادامه داشته است. تلگرام توانست در دو عرضه اولیه سکه (ICO) خصوصی در سال ۲۰۱۸، مبلغ ۱٫۷ میلیارد دلار سرمایه جمع آوری کند.

تلگرام در ابتدا قصد داشت شبکه TON را در اکتبر سال ۲۰۱۹ (آبان ۹۸) راه‌اندازی کند، اما تا به امروز موفق به این کار نشده است. این شرکت از زمان اعلام نتیجه عرضه اولیه سکه خود تاکنون درگیر یک دعوای حقوقی با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) بوده است. مطابق اعلام نظر SEC، شرکت تلگرام با برنامه فروش توکن ۱٫۷ میلیاردی خود، قوانین اوراق بهادار آمریکا را نقض کرده است.

پاول دورف (Pavel Durov)، موسس تلگرام، با ادامه یافتن مناقشات حقوقی این شرکت به سرمایه‌گذاران پیشنهاد داده است که بین یک بازپرداخت ۷۲ درصدی فوری یا یک بازپرداخت ۱۱۰ درصدی برای یک سال بعد، یکی را انتخاب کنند. طبق گزارش‌ها، اعتبارسنج‌های شبکه TON هنوز هم می‌توانند شبکه را به‌طور مستقل از تلگرام و بدون در نظر گرفتن مشکلات قانونی آن راه‌اندازی کنند.

The post مایک نووگراتز درباره تلگرام: ما به ارز دیجیتال دیگری نیاز نداریم appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.