رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

چگونگی اتصال موس بیسیم لپ تاپ

امتیاز دادن به این موضوع:


aliomidi

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 
اتصال موس بی سیم به لپ تاپ ساده است. البته باید توجه داشته باشیم که موس های بی سیم همان‌طور که در بالا هم معرفی کردیم، به طور کلی دو نوع دارند. انواعی که از بلوتوث داخلی پشتیبانی می‌کنند و انواعی که دارای دانگل بلوتوث هستند. در ادامه نحوه اتصال این موس ها بیان خواهد شد.


mouse.jpg

اتصال موس با گیرنده بی سیمدر ابتدا لازم است که گیرنده بی سیم را به درگاه USB لپ تاپ خود متصل کنید. با این اتصال بعد از روشن کردن موس، درایور آن بر روی لپ تاپ نصب و استفاده از آن میسر خواهد شد. برای روشن کردن موس هم باید چک کنید که موس شما باتری دارد یا شارژ شده است. اگر از موس‌های دارای باتری استفاده می‌کنید و چندین ماه است که بلااستفاده مانده، می‌بایست باتری‌هایش را عوض کنید. از طرفی برخی از موس‌ها هم مانند Apple Magic Mouse 2 از نوع موس‌های شارژی هستند که به جای باتری جدید به شارژ نیاز خواهند داشت.حالا بعد از چک کردن مراحل بالا می‌بایست موس خود را روشن کنید. گفتنی است که برخی از موس‌ها از دکمه خاموش / روشن برخوردارند و برخی که قیمت پایین‌تری دارند تنها با قرار دادن باتری روشن خواهند شد.نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل به ویندوز 10نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل به این ترتیب است که ابتدا باید تنظیمات ویندوز شما برای اتصال دستگاه فعال باشد. در ادامه با دنبال کردن تصاویر زیر می‌توانید از نحوه اتصال موس وایرلس بدون دانگل مطلع شوید. در ابتدا باید دکمه ویندوز را بزنید، وارد تنظیمات شوید. گزینه Devices را برگزینید و بعد بر روی Bluetooth & other devices کلیک کنید. حالا در صفحه بعدی اگر بلوتوث خاموش است آن را روشن کنید. حال گزینه Add Bluetooth or other device را انتخاب کرده و منتظر بمانید تا موس شما شناسایی شود. بعد از شناسایی بر روی دکمه Pairing کلیک کنید تا اتصال برقرار شود.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.