رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

کمتر از ۱۵ ساعت تا هاوینگ؛ قیمت بیت کوین در سطوح بالا باقی مانده است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

هاوینگ بیت کوین از همیشه به ما نزدیک‌تر است و این در حالی است که نوسانات اخیر در قیمت این ارز دیجیتال به نسبت روزهای قبل کمتر است و بیت کوین همچنان در سطوح قیمتی بالا قرار دارد. خریداران نیز به دنبال آن هستند تا قیمت بیت کوین را پیش از هاوینگ به سطح ۹,۰۰۰ دلار برسانند.

به گزارش کوین تلگراف، در ساعات اولیه امروز، بیت کوین تا رقم ۸,۲۵۶ دلار سقوط کرد و پس از آن با افزایشی ۲.۶۳ درصدی رو به رو شد. از سوی دیگر، کمتر از ۱۵ ساعت به هاوینگ پادشاه ارزهای دیجیتال باقی مانده است. در حال حاضر هر واحد بیت کوین در محدوده ۸,۶۰۰ دلار معامله می‌شود و معامله‌گران با استرس در حال دنبال کردن نوسانات بازار هستند تا ببیند که آیا بیت کوین می‌تواند در آستانه هاوینگ، ۹,۰۰۰ دلار را بار دیگر فتح کند یا نه.

سقوط صبح امروز به ۸,۲۵۶ دلار باعث شد تا قیمت بیت کوین، برای بار دوم در ۲۴ ساعت گذشته به زیر کانال صعودی‌اش برسد. در این زمان، معامله‌گران بار دیگر با افزایش حجم خرید، به سرعت قیمت را تا محدوده ۸,۷۸۴ دلار بالا بردند.

کمتر از ۱۵ ساعت تا هاوینگ؛ قیمت بیت کوین در سطوح بالا باقی مانده استنمودار یک ساعته قیمت بیت کوین

نزدیک‌ترین گزینه برای توجیه نوسانات فعلی، اشباع فروش است و نقطه عطف در روند فعلی بیت کوین چندان قابل اتکا نیست. معامله‌گران از این نکته آگاه‌اند که میانگین متحرک همگرا واگرا (مکدی) در تایم فریم ساعتی در بالاتر از خط روند قرار دارد و شاخص قدرت نسبی (RSI) نیز از رقم ۲۰ به ۴۲ رسیده است.

در تایم فریم ۴ ساعته، می‌توان دید که شاخص قدرت نسبی از محدوده اشباع فروش فاصله گرفته است و هیستوگرام مکدی نیز از قرمز پر رنگ به صورتی تغییر رنگ داده است؛ از همین رو می‌توان نتیجه گرفت که از فشار فروش کاسته شده است.

کمتر از ۱۵ ساعت تا هاوینگ؛ قیمت بیت کوین در سطوح بالا باقی مانده استنمودار ۴ ساعته قیمت بیت کوین

در حال حاضر، بیت کوین به دنبال عبور از میان گره‌های متراکم شاخص «VPVR» است که در محدوده ۸,۷۳۹ تا ۸,۹۵۲ قرار دارد. پایین‌تر از حمایت ۹,۸۰۰ دلار، حمایت پر اهمیت ۸,۸۰۰ دلاری قرار دارد و پس از آن حمایت ۷,۴۰۰ دلاری را داریم. این سه حمایت از جمله حمایت‌هایی هستند که معامله‌گران به آنها چشم دوخته‌اند.

کمتر از ۱۵ ساعت تا هاوینگ؛ قیمت بیت کوین در سطوح بالا باقی مانده استنمودار روزانه قیمت بیت کوین

کاهش سریع قیمت از ۹,۵۶۰ به ۸,۱۲۲ دلار که روز شنبه شاهدش بودیم، دقیقا از میان این دو حمایت عبور کرد و باعث شد تا شاهد سطوح جدیدی از قیمت باشیم. این در حالی است که اگر خریداران بتوانند گره‌های متراکم شاخص «VPVR» در ۸,۷۳۹ تا ۸,۹۵۲ دلار را پشت سر بگذارند، بازیابی قیمت تا ۹,۳۰۰ دلار محتمل است.

در کوتاه مدت، چشم معامله‌گران باید به تایم‌ فریم‌های نیم ساعته و یک ساعته باشد تا ببینند که آیا حجم خرید به اندازه‌ای خواهد بود که قیمت تا محدوده مقاومت ۸,۷۸۴ بالا رود یا نه.

همانطور که نمودار یک ساعته نشان می‌دهد، اگر قیمت بیت کوین بتواند از ۸,۷۸۴ دلار عبور کند، به خلاء شاخص «VPVR» در محدوده ۸,۷۶۶ تا ۹,۰۲۴ دلار می‌رسد. در این بخش امکان جهش به ۹,۱۷۶ دلار مهیا خواهد بود.

تا به اینجا شاهد آن هستیم که قیمت توسط خریداران در خط روند صعودی حمایت می‌شود، اما معامله‌گران محتاط‌تر تا بسته‌شدن کندل‌های ساعتی در رقمی بالاتر از ۸,۹۰۰ دلار منتظر می‌مانند.

The post کمتر از ۱۵ ساعت تا هاوینگ؛ قیمت بیت کوین در سطوح بالا باقی مانده است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.