رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

همسر هال فینی انتساب بیت کوین‌های منتقل شده به هال فینی را تکذیب کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

فرن فینی (Fran Finney)، همسر هال فینی فقید، تأیید کرده است که که بیت کوین‌های جابه‌جاشده از حساب سال ۲۰۰۹، متعلق به شوهرش نیست. روز گذشته ۵۰ واحد بیت کوین از یک حساب منتسب به ساتوشی ناکاموتو جابه‌جا شد.

به گزارش کوین تلگراف، فرن فینی، تایید کرده است که بیت کوین‌های جابه‌جاشده متعلق به هال فینی نیستند. این بیت کوین‌ها از حسابی منتقل شده‌اند که گفته می‌شود تنها سه صاحب احتمالی دارد: ساتوشی ناکاموتو، هال فینی یا مارتی مالمی (Martti Malmi).

طبق گزارش دیروز ارزدیجیتال، بیت کوین‌هایی که در این حساب‌ قرار دارد، بیش از ده سال است که از جای‌شان تکان نخورده‌اند. فری فینی در واکنش به این اتفاق آن را «خیلی عجیب» خواند و افزود:

بیت کوین‌ها، ارزهایی که همسرم استخراج کرده بود، نیست و هیچ ارتباطی هم با ما ندارد.

هال فینی سال ۲۰۱۴ در اثر ابتلا به بیماری ASL جان خود را از دست داد. از آن زمان تا به امروز همسر او در انجمن مبتلایان به ASL‌ فعالیت دارد. این انجمن به دنبال یافتن درمان این بیماری کشنده است.

هال فینی از همان روزهای ابتدایی بیت کوین در توسعه کدهای این ارز دیجیتال با ساتوشی ناکاموتو همکاری داشته است. او همچنین یکی از اولین ماینرها در شبکه بیت کوین به حساب می‌آید.

پیش از کار بر روی بیت کوین، فینی در پروژه‌های دیگری نظیر چارچوب رمزنگاری «PGP» حضور داشته است. گفته می‌شود که هال فینی اولین فردی بوده که تراکنشی با بیت کوین دریافت کرده است. این تراکنش کمی پس از راه‌اندازی شبکه بیت کوین در سال ۲۰۰۹ انجام شد.

این در حالی است که بسیاری هال فینی را به عنوان ساتوشی ناکاموتو می‌شناسند. فینی این ادعاها را چندین بار رد کرده است.

همسر هال فینی انتساب بیت کوین به هال فینی را تکذیب کردمارتی مالمی

مارتی مالمی، یکی دیگر از توسعه‌دهندگان اولیه بیت کوین، اعلام کرده است که بیت کوین‌های منتقل‌شده متعلق به او نیست. او با انتشار توییتی نوشت:

من اولین بار حدود ماه آوریل [سال ۲۰۰۹] بیت کوین را پیدا کردم.

با این توییت، او نیز از فهرست صاحبان این حساب خط می‌خورد، چرا که این حساب دو ماه پیش از آشنایی مالمی با بیت کوین، ایجاد شده است.

مارشال هاینر (Marshal Hayner)، مدیرعامل شرکت متال پی (Metal Pay) و یکی دیگر از اولین ماینرهای شبکه بیت کوین هم اعلام کرده است که جابه‌جایی بیت کوین‌ها کار او نیست. او در پاسخ به رسانه‌ها گفت که تا ماه نوامبر ۲۰۰۹ ( آبان ۸۸) بیت کوین را نمی‌شناخته است. او ضمن بیان این مسئله که اگر او مسئول این انتقال بود، هیچ وقت آن را علنی نمی‌کرد، گفت:

به احتمال زیاد ماینری که این انتقال را انجام داده است، هیچ وقت به آن اذعان نمی‌کند. ارزهای زیادی داخل آن [حساب] قرار دارد و فردی که پشت آن است دوست ندارد هدف حملات گیرد. می‌توانم تایید کنم که در سال ۲۰۰۹ استخراج می‌کردم، اما هیچ وقت به صورت عمومی نمی‌گویم که ارزهای دیجیتالم چقدر است.

او در تشریح اظهاراتش افزود:

آنها نمی‌خواهند که توجه مجرمان احتمالی را جلب کنند تا مورد هدف قرار گیرند. ترجیح می‌دهند که برای همکاری‌هایشان در حوزه بلاک چین شناخته شوند یا اصلا شناخته نشوند.

جان مک‌آفی، از پرحاشیه‌ترین چهره‌های حوزه ارزهای دیجیتال، چندی پیش اعلام کرده بود که ۹۹ درصد مطمئن است که هویت ساتوشی ناکاموتو متعلق به کیست.

The post همسر هال فینی انتساب بیت کوین‌های منتقل شده به هال فینی را تکذیب کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.