رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

اطلاعات کلی رابطه ایمپلنت دندان (بخش دوم)

امتیاز دادن به این موضوع:


mohamadmiri23

براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

 


%D8%AC%D8%B1%D8%A7%D8%AD-%D8%A7%DB%8C%D9

یکی دیگر از مواردی که باعث می شود ایمپلنت دندان با شکت مواجه شود این است که به ایمپلنت دندان ضربه وارد شود که این ضربه باعث می شود ایمپلنت دندان تکان بخورد و با استخوان لثه جوش نخورد. همان طور که شاید بدانید برای جوش خوردن استخوان با ایمپلنت نباید هیچ حرکتی در آن به وجود آید.


یکی دیگر از موارد نادری که باعث می شود کاشت ایمپلنت دندان توسط 
متخصص ایمپلنت در شرق تهران یا هر جای دیگر با شکست مواجه شود این است ممکن است برخی از بدن ها نسبت به جسم خارجی جدید که به آنها اضافه شده واکنش نشان دهند و آن را پس بزنند. این اتفاق خیلی کم می افتد اما موردی ندارد بعد از گدشت مدتی می توان به دکتر خوب ایمپلنت مراجعه کرد و دوباره ایمپلنت دندان را جایگزاری کرد. معمولا بار دوم بدن واکنش نشان نمی دهد و آن را می پذیرد.


یکی از موارد مهمی که در موفقیت ایمچلنت دندان موثر است، بهداشت دهان و دندان است.


یکی از مواردی کهموجب شکست می شود استعمال دخانیات است.



طول درمان در کاشت ایمپلنت :

تعداد جلساتی که بیمار به 
متخصص ایمپلنت در سعادت آباد و شهرک غرب یا هرجای دیگر خود مراجعه می کند به صورت زیر است و این جلسات بایستی از ابتدا برای بیمار شرح داده شود.

در روز اول که جلسه اول محسوب می شود برای بیمار کاشت فیکسچر انجام می شود.

در جلسه دوم که دو هفته بعد از جلسه اول است، بخیه ها باز می شند.

در جلسه سوم که دو ماه بعد از جلسه ی اول است چکاپ صورت میگیرد.

در جلسه چهارم که یک ماه بعد از جلسه ی سوم است بستن هیلینگ انجام می شود.

در جلسه پنجم که 15 روز بعد از جلسه ی چهارم است قالبگیری صورت میگیرد.

در جلسه ششم که 5 روز بعد از جلسه ی پنجم است امتحان فریم صورت میگیرد.

در جلسه هفتم که 5 روز بعد از جلسه ی ششم است تحویل پروتز صورت میگیرد.


بعد از 135 روز روند درمان ایمپلنت دندان تمام می شود. قیمت ایمپلنت دندان نیز بستگی به مواد به کار رفته دارد و به تعدا جلسات مربوط نمی شود.


این کمترین زمان ممکن برای روند درمان ایمپلنت است. چنانچه چینی قبل از گلیز امتحان شود و چسب موقت استفاه شود دو جلسه به این تعداد جلسات اضافه می شود. لازم به ذکر است که اگر برای فک پایین دو ماه کمتر است. به همین خاطر است که 
متخصص ایمپلنت در پونک و آریا شهر و یا هرجای دیگر درمان فک بالا را زودتر شروع می کند.


در شرایطی که دو فک نیاز به کاشت ایمپلنت داشته باشند، حتما با فک بالا شروع می شود و میتوان بعد از گدشت یک ماه فک پایین را شروع کرد و در نهایت 3 ماه پس از جراحی اول برای بستن هیلینگ اقدام می شود.


معمولا اغلب بیماران می گویند که ترجیح می دهیم اول از یک فک شروع کنیم و وقتی کار فک بالا تموم شد اگر راضی بودیم و روند درمان خیلی اذیت نکرد، فک بعدی را شروع می کنیم. تجربیات ثابت کرده اند که همه ی این بیماران بعد از گدشت روند درمان یکی از فک ها پشیمان شده اند که چرا از همان اول درمان دو فک را باهم انجام نداده اند. و افسوس میخورد کاش درمان دو فک را باهم شروع کرده بود اند زیرا همیشه کاشت ایمپلنت دندان برای بیماران رضایت بخش بوده است.



متخصص ایمپلنت در پاسداران و شریعتی و یا هرجای دیگر این مسئله را می داند اما ترجیح می دهند در این مسئله دخالت نکند زیرا شاید برای فرد بیمار قیمت ایمپلنت دندان برای هر دو فک زیاد باشد و نتواند پرداخت کند.


البته باید گفت که قیمت ایمپلنت دندان بر اساس کارای اش بسیار مناسب و بستگی به نوع مواد ب کار رفته دارد. البته برخی از پزشکان مقداری پول به قیمت ایمپلنت دندان اضافه می کنند و آن را جزو دستمزد خود می دانند.

بهتر است مطلب 
اطلاعات کلی در رابطه با ایمپلنت دندان (بخش اول) را نیز مطالعه کنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.