رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

چین برای ترویج ارز دیجیتال ملی خود ۱.۵ میلیون دلار به عموم مردم اهدا خواهد کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

چین برای ترویج ارز دیجیتال ملی خود، ۱.۵ میلیون دلار از این ارز دیجیتال در میان عموم مردم تقسیم خواهد کرد.

به گزارش کوین تلگراف، شهر شنژن (Shenzhen) که یکی از شهرهای بزرگ چین محسوب می‌شود در حال اجرای یک برنامه آزمایشی با هدف ترویج یوان دیجیتال در بین مردم است.

خبرگزاری چینی سینافایننس (Sina Finance) در تاریخ ۹ اکتبر (۱۸ مهر) گزارش داد که مسئولان شهر شنژن با همکاری بانک مرکزی چین در حال برنامه‌ریزی برای توزیع ۱۰ میلیون یوان دیجیتال (معادل ۱.۵ میلیون دلار) هستند.

همان‌طور که در این گزارش بیان شده است، منطقه لوهو در شهر شنژن تأمین مالی این برنامه آزمایشی را بر عهده گرفته است. ظاهراً ارزهای اهدایی از طریق قرعه‌کشی بین ۵۰ هزار نفر توزیع خواهد شد. ساکنان شهر شنژن می‌توانند برای شرکت در قرعه‌کشی از تاریخ ۹ اکتبر به‌صورت آنلاین ثبت‌نام خود را انجام دهند.

طبق این گزارش، اهدای ارزها در بسته‌های حاوی ۲۰۰ یوان انجام می‌گیرد. دولت از عنوان «هدیه» برای این بسته‌ها استفاده می‌کند. گفتنی است افرادی که در قرعه‌کشی برنده می‌شوند می‌توانند از تاریخ ۱۲ اکتبر (۲۱ مهر) تا ۱۸ اکتبر (۲۷ مهر) در هر یک از ۳,۳۸۹ فروشگاه منتخب منطقه لوهو ارزهای خود را خرج کنند. بر اساس قوانینی که در نظر گرفته شده، این پول نمی‌تواند به شخص دیگری منتقل یا به‌حساب بانکی خود فرد واریز شود. پول‌هایی که در مدت‌زمان تعیین شده هزینه نشده باشند، پس از ۱۸ اکتبر از برندگان پس گرفته خواهند شد.

گفتنی است برنامه آزمایشی جدید بخشی از برنامه دولت چین برای ترویج یوان دیجیتال در بین مردم است. پروژه یوان دیجیتال که به عنوان سیستم پرداخت الکترونیکی ارز دیجیتال یا DCEP نیز از آن یاد می‌شود از آوریل سال ۲۰۲۰ (فروردین ۹۹) در چین به اجرا در آمد. همان طور که رسانه‌ها گزارش کرده‌اند این برنامه در حال حاضر در ۹ شهر چین از جمله شنژن، گوانژو (Guangzhou) و همچنین هنگ‌کنگ و ماکائو در حال آزمایش است.

آن طور که به نظر می‌رسد، ارز دیجیتال ملی چین با سرعت زیادی در حال پیشرفت است. فان یی فی (Fan Yi Fei) معاون بانک مرکزی چین در تاریخ ۵ اکتبر (۱۴ مهر) اعلام کرد که کیف پول‌های ارز دیجیتال ملی چین ۱.۱ میلیارد یوان (معادل ۱۶۲ میلیون دلار) را بین ماه‌های آوریل تا اوت (فروردین تا مرداد) سال جاری پردازش کرده‌اند. طبق اظهارات این مقام رسمی، بانک مرکزی چین ۱۱۳,۳۰۰ کیف پول دیجیتال شخصی و ۸,۸۵۹ کیف پول دیجیتال تجاری را در طرح ابتکاری یوان دیجیتال افتتاح کرده است.

The post چین برای ترویج ارز دیجیتال ملی خود ۱.۵ میلیون دلار به عموم مردم اهدا خواهد کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.