رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

شرکت ۱۰ میلیارد دلاری ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین خرید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز‌به‌روز بر تعداد شرکت‌هایی که بیت کوین را به ترازنامه‌های مالی خود اضافه می‌کنند، افزوده می‌شود. به‌تازگی نیز شرکت استون ریج هلدینگز گروپ (Stone Ridge Holdings Group) با برخورداری از ۱۰ میلیارد دلار دارایی تحت مدیریت، اعلام کرد که از بیت کوین به‌عنوان دارایی ذخیره‌ خزانه اصلی خود بهره خواهد گرفت.

به گزارش «The Block»، این گروه سرمایه‌گذاری بزرگ طی اعلامیه‌ای رسانه‌ای اعلام کرد که در راستای راهبرد جدید خود موسوم به راهبرد کاوش خزانه، بیش از ۱۰ هزار بیت کوین (به ارزش بیش از ۱۰۰ میلیون دلار) خریداری کرده است. آن‌طور که پیداست، یکی از شرکت‌های سرمایه‌گذاری این گروه به نام NYDIG، امور مربوط به این خرید بزرگ را انجام داده است.

پیش‌تر نیز در خبرها خواندیم که اسکوئر (Square)، شرکت خواهرخوانده توییتر و همچنین مایکرواستراتژی (MicroStrategy)، شرکت پرآوازه فعال در حوزه هوش تجاری با اتخاذ رویکرد مشابهی، در قالب بخشی از راهبرد خزانه خود دست به خرید انبوه بیت کوین زده‌اند. استون ریج در بیانیه خود تصریح کرده است که اقدامش برای خرید بیت کوین، بیش از هر چیز، راهکاری برای پوشش ریسک در برابر زیان‌های احتمالی است که ممکن است در اثر سیاست‌های پولی کنونی بانک‌های مرکزی به سرمایه‌گذاران تحمیل شود.

در بخشی از اطلاعیه استون ریج آمده است:

با چاپ فزاینده پول و کاهش بازده حقیقی سرمایه‌گذاری‌ها، اقدام ما برای خریداری بیش از ۱۰ هزار بیت کوین، مؤلفه‌ای بنیادین از راهبرد کلان ذخیره خزانه ما است.

گفتنی است انتشار اطلاعیه استون ریج مبنی بر خرید بیت کوین، پای NYDIG، شرکت تابعه این هلدینگ را نیز به رسانه‌ها باز کرده است. این شرکت که در حوزه ارائه راهکارهای سرمایه‌گذاری برای دارایی‌های دیجیتال فعالیت می‌کند، به‌تازگی موفق شده است با واگذاری بخشی از سهام خود، ۵۰ میلیون دلار سرمایه جذب کند. فعالان حوزه مدیریت دارایی، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات مالی و بانک‌های تجاری از جمله سرمایه‌گذاران NYDIG هستند. گفتنی است NYDIG پیش‌تر اعلام کرده بود که این جذب سرمایه در حالی صورت می‌گیرد که NYDIG توانسته است طی سال جاری میلادی، تعداد مشتریان خود را چهار برابر کند.

در بخش دیگری از اطلاعیه یادشده آمده است:

میزان دارایی تحت مدیریت NYDIG در بخش‌های خدمات امانت‌داری، مدیریت دارایی و تأمین مالی موجودی درمجموع بیش از ۱ میلیارد دلار است.

The post شرکت ۱۰ میلیارد دلاری ۱۰۰ میلیون دلار بیت کوین خرید appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.