رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تحلیل قیمت اتریوم ؛ شکل‌گیری یک چرخه سه‌ساله

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

با آنکه قیمت بیت کوین در هفته جاری با افت و خیزهایی مواجه شد، اما اتریوم کماکان توانسته با قدرت روند صعودی خود را حفظ کند.

به گزارش نیوزبی‌تی‌سی دات‌کام، پس از هفته‌ها این اولین باری است که به‌رغم عقب‌نشینی بیت کوین، اتریوم با افزایش قیمت مواجه می‌شود. از سویی دیگر، توکن‌های دیفای نیز دوباره روندی صعودی در پیش گرفته‌اند.

طی روزهای اخیر، حوزه دیفای بزرگ‌ترین برنده رالی صعودی اتریوم بوده؛ به‌طوری که بسیاری از توکن‌های این حوزه با تشکیل یک منحنی V شکل، روند بازیابی قیمت خود را آغاز کرده‌اند.

اگر این توکن‌ها همچنان به روند صعودی خود ادامه دهند و کف‌های قیمتی پیشین خود را به‌عنوان کف‌های قیمتی بلندمدت تثبیت کنند، احتمال می‌رود که دوباره کشت سود (Yield Farming) و حجم معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز به مدار صعودی خود بازگردد.

این اتفاق به‌نوبه خود می‌تواند سوخت لازم را برای جهش مجدد اتریوم فراهم کند و افزایش حجم تراکنش‌ها، کارمزدها و کاربست‌پذیری این بلاک چین را به‌همراه داشته باشد.

یکی از نهنگ‌های شناخته‌شده اتریوم که از روزهای آغازین عرضه این ارز دیجیتال با آن همراه بوده، می‌گوید که اتریوم با فشار صعودی اخیر خود در حال تشکیل یک چرخه بازار جدید سه‌ساله است.

وی خاطرنشان می‌کند که وقوع و تداوم هرگونه پولبک در کوتاه‌مدت، بعید به‌نظر می‌رسد و قویاً احتمال دارد که همچنان روند صعودی قدرتمندی در نمودار اتریوم رخ دهد.

در زمان نگارش این مطلب، قیمت اتریوم با کاهشی ۳ درصدی طی شبانه‌روز گذشته به محدوده ۴۴۵ دلار رسیده است. گفتنی است طی ساعات گذشته، خریداران به‌شدت در حال دفاع از این محدوده قیمتی هستند.

پیش‌تر این بازه، یک محدوده مقاومتی بود، اما اگر گاوها همچنان پافشاری کنند، می‌توانند آن را به محدوده حمایت تبدیل کنند.

در صورت تبدیل این محدوده به یک بازه حمایتی قوی، احتمال افزایش قیمت و شکل‌گیری یک پایه عالی برای رشد، بسیار قوت می‌گیرد.

سطح کلیدی بعدی که نباید از آن غافل شد، محدوده ۵۰۰ دلار است. وازنی یا شکست این سطح، اتفاقی بسیار حیاتی خواهد بود و روندهای آتی بهای اتریوم را طی ماه‌های آتی رقم خواهد زد.

گفتنی است یکی از سرمایه‌گذاران آغازین اتریوم که با نام مستعار تترانود (Tetranode) در میان اعضای جامعه کاربری شناخته می‌شود، در توییتی توضیح داده است که اتریوم هم‌اکنون در حال تشکیل یک چرخه بازار جدید چندساله است که وقوع روندهای صعودی قدرتمند در آن بسیار محتمل است. وی در توییتی می‌نویسد:

در مسیری که روی نمودار قیمت اتریوم می‌بینیم، ابتدا یک الگوی فنجان شکل گرفته و هم‌اکنون در انتظار مشاهده الگوی دسته هستم. اگر در محدوده ۴۶۰ تا ۴۸۰ دلار هرگونه پولبکی رخ بدهد، احتمالاً چندان به طول نخواهد انجامید.

تحلیل قیمت اتریوم ؛ شکل‌گیری یک چرخه سه‌سالهنمودار قیمت اتریوم. منبع: تترانود

اتفاقات روزهای آینده، دورنمای میان‌مدت اتریوم را رقم خواهد زد. تثبیت در بالای آستانه قیمتی ۴۵۰ دلار نیز احتمالاُ با تکانه‌های صعودی مهمی برای این ارز دیجیتال همراه خواهد شد.

The post تحلیل قیمت اتریوم ؛ شکل‌گیری یک چرخه سه‌ساله appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.