رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

۳۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر مربوط به زمان ساتوشی منتقل شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

طی روزهای اخیر، چیزی در حدود ۳۰ میلیون دلار بیت کوین، مربوط به زمان ساتوشی ناکاموتو، منتقل شده‌اند. هنوز از قصد صاحب این سرمایه‌ها برای انتقال آنها اطلاعاتی در دست نیست.

به گزارش کوین تلگراف، بیت کوین‌هایی به ارزش بیش از ۳۰ میلیون دلار که قبلا در کیف پول‌های خود، به‌صورت راکد نگهداری می‌شدند، بیدار شده‌اند. این بیت کوین‌ها شنبه و یکشنبه و طی چهار معامله جابجا شدند.

این قبیل بیت‌کوین‌ها که به بیت کوین‌های «دوران ساتوشی» معروف هستند، روز جمعه برای اولین بار منتقل شدند در طول این انتقال، ۵۰ سکه به ارزش بیش از ۷۰۰ هزار دلار به یک آدرس منتقل شد. این سکه‌ها از سال ۲۰۱۰ تا کنون راکد مانده بودند.

گفتنی است حرکت مشابهی نیز شنبه‌شب رخ داد و ۵۰ بیت کوین دیگر که تا کنون به‌اصطلاح «خواب» بودند، منتقل شدند.

تنها هفت ساعت بعد، ۲۰ کیف پول در مجموع ۱,۰۰۰ بیت کوین را به یک آدرس منتقل کردند. ارزش این بیت کوین‌ها ۱۵٫۵ میلیون دلار برآورد شده است.

روز گذشته نیز دقیقاً همین اتفاق تکرار شد. ۱,۰۰۰ بیت کوین که در ۲۰ کیف پول نگهداری می‌شدند به یک آدرس منتقل شدند تا مجموع بیت کوین‌های «بیدارشده» از دوران ساتوشی به ۳۲٫۶ میلیون دلار برسد.

معلوم نیست که چه کسی این بیت کوین‌ها را منتقل کرده و چرا تصمیم به انتقال آن‌ها به آدرس دیگری گرفته‌ است. اما این سکه‌های دوران ساتوشی در سال ۲۰۱۰ استخراج شده‌اند، یعنی زمانی که ارزش بیت کوین به‌اندازه بادام‌زمینی بود!

کایریل کریتوف (Kirill Kretov)، معامله‌گر ارزهای دیجیتال، در لینکدین با اشاره به این موضوع، گفت که این بیت کوین‌ها احتمالاً به این دلیل منتقل شده‌اند که قیمت بیت کوین به‌اندازه کافی «مناسب» است تا بخشی از دارایی را به فروش رساند.

او افزود:

من یقیناً نمی‌دانم که در سر دارندگان این بیت کوین‌ها چه می‌گذرد. احتمالا سفر از میان حسگرهای فلزیاب [در فرودگاه‌ها] برای آنها دشوار است.

بیت کوین‌های دوران ساتوشی به ارزهایی اشاره دارد که وقتی ساتوشی ناکاموتو، خالق بیت کوین، هنوز با دنیای ارزهای دیجیتال در ارتباط بود، استخراج شده‌اند. هویت ناکاموتو همچنان ناشناخته باقی مانده است و از سال ۲۰۱۰ تا کنون هیچ کسی از وی خبر ندارد.

اگر مالک ارزهایی که روز شنبه منتقل شده‌اند، همین حالا تصمیم به فروش آن‌ها بگیرد به سود نجومی دست پیدا خواهد کرد؛ در سال ۲۰۱۰ هر بیت کوین کمتر از ۰٫۱ دلار ارزش داشت. امروز و بر اساس شاخص‌های قمتی، ارزش هر بیت کوین معادل ۱۵,۳۹۱ دلار است.

این اولین بار در سال جاری نیست که بیت کوین‌هایی که مدت‌ها قبل استخراج شده بودند، منتقل شدند. ماه گذشته بیت کوین‌هایی به ارزش ۱۱٫۴ میلیون دلار منتقل شدند. این بیت کوین‌ها از سال ۲۰۱۰ در کیف پول نگهداری می‌شدند.

The post ۳۰ میلیون دلار بیت کوین دیگر مربوط به زمان ساتوشی منتقل شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.