رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

ری دالیو، میلیاردر مطرح: دولت‌ها با بیت کوین کنار نخواهند آمد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ری دالیو (Ray Dalio)، سرمایه‌گذار سرشناس می‌گوید که بیت کوین، دارایی جایگزین مناسبی نیست؛ چرا که دولت‌ها میانه چندان خوبی با آن ندارند و درنهایت آن را غیرقانونی اعلام خواهند کرد.

به گزارش دیکریپت، دالیو در مصاحبه با یاهو فایننس گفته است که بیت کوین همچنان از نوسانات زیاد و کاربست‌ناپذیری در خریدهای روزمره رنج می‌برد.

دالیو که هم‌اکنون سکان هدایت بریج‌واتر اسوشیتس (Bridgewater Associates)، یکی از بزرگ‌ترین صندوق‌های پوششی جهان را در دست دارد، بر این باور است که جهان بیش از آنکه به بیت کوین روی خوش نشان دهد، درنهایت به‌طور روزافزونی به ارزهای دیجیتال ملی روی خواهد آورد.

دالیو می‌گوید:

از منظر تئوری و روی کاغذ، بیت کوین، ابزار مناسبی است، اما می‌دانیم که هر ارز باید دارای سه ویژگی اساسی باشد. یک اینکه واسطه مناسبی برای تبادل باشد، دو اینکه ابزار قابل قبولی برای ذخیره ارزش باشد و سوم هم اینکه بتواند با دولت‌ها کنار بیاید. با این حال، هنوز نمی‌توانم به‌سادگی خریدهای روزمره‌ام را با بیت کوین انجام دهم.

دالیو در ادامه افزوده است که بیت کوین بسیار بی‌ثبات است و این باعث می‌شود که قابلیت آن به‌عنوان یک ابزار ذخیره ارزش خدشه‌دار شود. او اضافه می‌کند که از سویی دیگر، دولت‌ها درنهایت با بیت کوین کنار نمی‌آیند و آن را غیرقانونی اعلام می‌کنند.

دالیو می‌گوید:

دولت‌ها از تمامی ابزارهای خود برای محدود کردن بیت کوین استفاده خواهند کرد و روزی به شما خواهند گفت که نه می‌توانید بیت کوین را دادوستد و نه حتی آن را نگه‌داری کنید. بنابراین خرید و فروش و ذخیره بیت کوین، جرم قلمداد خواهد شد. بهتر است بدانید که حتی پیش‌تر دولت‌ها نگه‌داری طلا را هم غیرقانونی اعلام کرده بودند. با این حال، من بیت کوین را به طلا ترجیح نمی‌دهم.

این نخستین باری نیست که دالیو بیت کوین را آماج انتقادات خود قرار می‌دهد و لب به تحسین طلا می‌گشاید. وی پیش‌تر گفته بود که بیت کوین بسیار نوسانی است، اما همه باید بخشی از سبد سرمایه‌گذاری خود را به طلا اختصاص بدهند. با این حال، او نسبت به ارز دیجیتال فیسبوک موسوم به لیبرا خوش‌بین است.

اظهارات دالیو پیرامون انتقاد از بیت کوین در حالی منتشر می‌شود که روز به روز بر علاقه سرمایه‌گذاران نهادی به بیت کوین افزوده می‌شود؛ اتفاقی که در حرکت صعودی اخیر بیت کوین بسیار تأثیرگذار بوده است.

دالیو در خاتمه مصاحبه خود با یاهو فایننس از «متنوع‌سازی» به‌عنوان رمز موفقیت خود یاد کرده است. با این حال، وی تصریح کرده است که دامنه متنوع‌سازی سبد سرمایه‌گذاری او، شامل بیت کوین نمی‌شود.

The post ری دالیو، میلیاردر مطرح: دولت‌ها با بیت کوین کنار نخواهند آمد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.