رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

بایننس استخر استخراج اتریوم راه‌اندازی کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

صرافی بایننس طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که استخر استخراج اتریوم خود را راه‌اندازی کرده است و کاربران می‌توانند برای استفاده از آن ثبت نام کنند. طبق اعلام بایننس، کارمزد این استخر برای ماه اول رایگان خواهد بود.

به گزارش کوین تلگراف، بایننس که ماه آوریل (فروردین) استخر استخراج بیت کوین خود را راه‌اندازی کرده بود، به‌تازگی خبر از آغاز به کار استخر مخصوص اتریوم داده است.

برای ماه اول (بازه بین ۱۲ نوامبر تا ۱۲ دسامبر)، کارمزد استخراج در این استخر صفر و رایگان خواهد بود. پس از اتمام این بازه، ماینرها ملزم به پرداخت ۰.۵ درصد کارمزد هستند.

برای عضویت در این استخر، کاربران باید از سیستم‌عامل‌های ویندوز یا لینوکس استفاده کنند. حداقل حافظه گرافیکی کارت‌های گرافیک (انویدیا یا اِی‌اِم‌دی) ماینرها هم ۴ گیگابایت است. شایان ذکر است که ماینرها باید از نرم‌افزارهای استخراجی نظیر هایو او‌اس (HiveOS) یا ایزی ماینر (Easy Miner) استفاده کنند و حافظه مجازی کارت‌های گرافیک آنها نیز ۵ گیگابایت باشد.

سیستم پرداخت استخر استخراج اتریوم بایننس نیز همانند استخر استخراج بیت کوین این صرافی است و از «پرداخت کامل به ازای هر سهم» (FPPS) استفاده می‌کند. استخر استخراج بیت کوین بایننس از قابلیت «استخر هوشمند» بهره می‌برد؛ این قابلیت به ماینرها امکان تغییر خودکار ارزهای دیجیتال مبتنی بر رمزگذاری SHA256‌را می‌دهد. به‌عبارت دیگر، ماینرها می‌توانند به‌صورت اتوماتیک برای دستیابی به بیشترین سود، بین استخراج بیت کوین، بیت کوین کش و بیت کوین اس‌وی جابجا شوند.

طبق داده‌های بی‌تی‌سی دات‌کام که وضعیت استخرهای استخراج را ره‌گیری می‌کند، هفته گذشته ۹.۴٪ از هش ریت شبکه بیت کوین در اختیار استخر بایننس بوده است. داده‌های این وب‌سایت نشان می‌دهد که استخرهای F2Pool، پولین، بی‌تی‌سی‌ دات‌کام و انت پول (AntPool) به ترتیب ۱۵.۵، ۱۲.۲، ۱۱.۶ و ۱۱.۵ درصد از هش ریت شبکه بیت کوین را در اختیار دارند.

The post بایننس استخر استخراج اتریوم راه‌اندازی کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.