رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

فردی اشتباهی برای ارسال ۱۹۰ بیت کوین ۴۷,۰۰۰ دلار کارمزد پرداخت کرد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

یکی از معامله‌گران ناشناس بیت کوین به اشتباه مبلغ ۴۷,۰۰۰ دلار را برای انتقال ۱۹۴ دلار بیت کوین پرداخت کرده است. این معامله‌گر ناشناس به جمع کاربرانی پیوست که در پرداخت هزینه‌‌ی تراکنش خود مرتکب اشتباه بزرگی می‌شوند.

به گزارش کریپتو گلوب، این تریدر بخت برگشته‌ٔ بیت کوین در یکی از تراکنش‌های خود مرتکب اشتباه بزرگی شده است و به منظور انتقال ۱۹۴ دلار بیت کوین، مبلغ ۴۷,۰۰۰ دلار کارمزد پرداخت کرده است.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط بیت کوین بلاک بات (Bitcoin Block Bot)، ربات توئیتری که تراکنش‌های غیر‌طبیعی بیت کوین را رصد می‌کند، یک کاربر ناشناس مبلغ ۲.۶۶ بیت کوین (که در زمان انجام تراکنش برابر با ۴۷,۰۰۰ دلار بوده است) را به‌منظور پرداخت کارمزد انتقالِ مبلغی کمتر از ۲۰۰ دلار پرداخت کرده است.

کاربران بازار ارز دیجیتال نیز به این توئیت بیت کوین بلاک بات واکنش نشان دادند و نسبت به عملکرد سیستم انتقال دهنده تراکنش‌ها ابراز نگرانی کردند. آنها معتقدند قالبی که از آن در انتقال تراکنش‌های ارز دیجیتال استفاده می‌شود بسیار مستعد اشتباه است.

این تراکنش در بلاک شماره ۶۵۷,۵۳۵ بیت کوین انجام شده است و احتمالا نمونه‌ای دیگری از خطای کاربر در وارد کردن مبلغ کارمزد انتقال بوده است. بر اساس داده موجود در وب سایت بیت اینفوچارتز (BitInfoCharts)، میانگین کارمزد انتقال بیت کوین برابر با ۰.۰۰۰۲۷ BTC (معادل ۴.۸۲ دلار) است. با این که این مبلغ از اوج نسبی کارمزد تراکنش‌ها در ماه اکتبر (آبان) که برابر با ۱۳.۱۵ دلار بود پایین‌تر است، اما همچنان بالاتر از آن است که مورد پذیرش اکثر معامله‌گران بیت کوین باشد. در اوایل نوامبر (اواسط آبان) نیز یکی از معامله‌گران بازار اتریوم مبلغ ۹,۵۰۰ دلار را به‌عنوان کارمزد انتقال ۱۲۰ دلار اتر پرداخت کرده بود. این کاربر ادعا می‌کرد که فیلد‌های ورود مقدار گَس و قیمت گَس را با یکدیگر اشتباه گرفته است. در نتیجه این اشتباه برای او گران تمام شده است.

The post فردی اشتباهی برای ارسال ۱۹۰ بیت کوین ۴۷,۰۰۰ دلار کارمزد پرداخت کرد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.