رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

کاربران صرافی هک‌شده کریپتوپیا اکنون می‌توانند برای برداشت دارایی خود درخواست دهند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

مدیر امور تسویهٔ صرافی ارز دیجیتال کریپتوپیا که حالا دیگر وجود خارجی ندارد، گفته است که مشتریان سابق این صرافی می‌توانند درخواست‌های خود را برای بازپرداخت وجوه‌شان مطرح کنند.

به گزارش کوین دسک، شعبهٔ شرکت حسابداری گرنت تورنتون (Grant Thornton) در نیوزیلند، در یک پست بلاگی اعلام کرد که درگاهی باز کرده است تا این امکان برای کاربران آسیب‌دیده فراهم شود که بتوانند برای بازگرداندن دارایی‌هایی که هنوز در اختیار صرافی است درخواست دهند. در جریان هک صرافی کریپتوپیا در اوایل سال ۲۰۱۹، که ۱۷ میلیون دلار در قالب اتر و توکن‌های استاندارد ERC-20‌ از این صرافی دزدیده شد، تمام حساب‌ها مسدود شدند.

گرنت تورنتون گفت که حجم گسترده نامه‌های الکترونیکی ارسالی به کاربران به این معنی است که این شرکت در طول هفته جاری به‌صورت دسته‌ای این موضوع را به کاربران اطلاع می‌دهد.

این موضوع به اطلاع حدود ۹۶۰,۰۰۰ کاربر سابق کریپتوپیا می‌رسد و از کسانی که ثبت‌نام می‌کنند، درخواست خواهد شد که برخی از جزئیات حساب خود را تأیید کنند تا اطمینان حاصل شود که فقط کاربران تأییدشده صرافی درخواست خود را ثبت می‌کنند. گرنت تورنتون گفته است که طی این مراحل ضروری است تا از انطباق درخواست‌ها برای بازگرداندن دارایی‌ها، با قوانین نیوزیلند اطمینان حاصل شود.

در آوریل ۲۰۲۰ (فروردین ۹۹)، حکمی از سوی دیوان عالی شهر کرایست‌چرچ (Christchurch) صادر شد که اعلام می‌کرد مشتریان این صرافی مالک ارزهایی هستند که در حساب‌های کریپتوپیا نگهداری می‌شوند. ضمناً این حکم دیوان عالی، این ارزها را در دسته «دارایی‌ها» طبقه‌بندی کرد.

در عوض، در این حکم این امکان به گرنت تورنتون داده شده است که برای دریافت درخواست‌ها پیش‌قدم شود. در پست مربوط به تسویه‌نامه آمده است:

این موضوع نشان می‌دهد که برای شروع روند بازگردانی دارایی مالکان حساب‌ها، باید درگاه ثبت درخواست‌ها ایجاد شود.

کریپتوپیا در زمان انحلال ۱۰۰ میلیون دلار ارز دیجیتال داشت. مشخص نیست که کاربران چند درصد از میزان واقعی دارایی خود را با این درخواست‌ها بازخواهند یافت. همچنین تعداد زیادی از دارندگان حساب، ۳۷ تأمین‌کننده اعتبار، ۹۰ سهام‌دار و همچنین آژانس مالیاتی نیوزیلند، به‌دنبال این هستند که بخش قابل‌توجهی از دارایی‌های باقیمانده این صرافی را به خود اختصاص دهند.

The post کاربران صرافی هک‌شده کریپتوپیا اکنون می‌توانند برای برداشت دارایی خود درخواست دهند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.