رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

ایردراپ توکن‌های اسپارک؛ این بار برای دارندگان لایت کوین

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

شبکه فلیر (Flare Networks) روز جمعه طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که در راستای راه‌اندازی شبکه اصلی خود در سال جاری میلادی، به دارندگان لایت کوین هم توکن‌های اسپارک (FLR) اعطا می‌کند.

به گزارش دیکریپت، اعطای این توکن‌ها به‌صورت ایردراپ خواهد بود. شبکه فلیر در توییتر خود نوشت که ۵ میلیارد توکن دیگر را هم که قرار بود بین بنیان‌گذاران این شبکه تقسیم شود کاهش خواهد داد.

شبکه فلیر قصد دارد که امکان استفاده از خدمات مربوط به حوزه مدیریت مالی غیرمتمرکز (DeFi) را برای دارندگان لایت کوین هم مهیا کند. با اجرای این طرح، دارندگان ارز دیجیتال لایت کوین هم می‌توانند به مانند شبکه اتریوم، از عملکردهای قراردادهای هوشمند در شبکه و بر بستری یکپارچه بهره‌مند شوند.

نمودار قیمت لایت کوین

لایت کوین در حال حاضر پنجمین ارز بزرگ بازار ارزهای دیجیتال است. پیش از این اعلام شده بود که دارندگان ریپل (XRP) هم توکن‌های اسپارک را دریافت خواهند کرد. این در حالی است که طی هفته گذشته،‌ قیمت لایت کوین رشدی ۲۸ درصدی را تجربه کرده است. قیمت ریپل هم علیرغم طرح دعوی قانونی کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، رشدی ۴۰ درصدی داشته است.

طبق گزارش‌ها، در ایردراپ توکن‌های اسپارک برای دارندگان ریپل، قرار است ۴۵,۸۲۷,۷۲۸,۴۱۲ واحد اسپارک توزیع شود. گفته می‌شود که توزیع این توکن‌ها نیمه اول سال ۲۰۲۱ انجام می‌گیرد.

هوگو فیلیون (Hugo Philion)، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار شبکه فلیر، پیش‌تر گفته بود که نسبت توزیع اسپارک و XRP تقریبا ۱:۱ خواهد بود. به‌عبارت دیگر، دارندگان ریپلی که واجد شرایط دریافت اسپارک هستند، به ازای هر واحد XRP، معادل ۱.۰۰۷۳ واحد اسپارک دریافت می‌کنند.

چندی پیش، صرافی‌های کوین بیس، بیترکس (Bittrex) و بیت استمپ (Bitstamp) اعلام کردند که معاملات ریپل را متوقف خواهند کرد. با این حال شبکه فلیر به افراد واجدشرایط اطمینان داده است که توکن‌های اسپارک خود را دریافت می‌کنند. این شرکت همچنین اعلام کرده است که جزئیات ایردراپ برای دارندگان لایت کوین را هفته آینده منتشر می‌کند.

باید به یاد داشت که تضمینی برای ارزش توکن‌های فلیر در زمان عرضه آنها وجود ندارد.

The post ایردراپ توکن‌های اسپارک؛ این بار برای دارندگان لایت کوین appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.