رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تحلیل قیمت بیت کوین؛ حمایت سنگین روی ۴۰,۰۰۰ دلار

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت بیت کوین در روزهای گذشته و پس از رسیدن به اوج ۵۸,۵۰۰ دلاری، با سقوط آزاد تا محدوده ۴۴,۹۰۰ دلار کاهش یافته است. این در حالی است که کارشناسان معتقدند در صورت شکستن حمایت ۴۶,۲۰۰ دلاری، باید منتظر کاهش بیشتر قیمت باشیم.

به گزارش کریپتوبریفینگ، علیرغم سقوط شدید بیت کوین، کارشناسان معتقدند که پادشاه ارزهای دیجیتال برای احیای قیمت شانس دارد. شایان ذکر است که در طول سقوط روزهای گذشته، بیش از ۶.۵ میلیارد دلار در بازارهای مشتقه لیکویید شده است.

شاخص توالی تام دیمارک (TD) یک سیگنال خرید در تایم‌فریم ۴ ساعته نشان می‌دهد. این الگوی صعودی در ۹ کندل نزولی پیشین دیده شده است.

این الگوی تکنیکال بیانگر آن است که نمودار بیت کوین پیش از ادامه روند نزولی خود، ۴ کندل صعودی در تایم فریم ۴ ساعته ثبت می‌کند.

نمودار قیمت بیت کوین

از سوی دیگر، افزایش سفارشات خرید در این محدوده قیمت، به تأیید پیش‌بینی شاخص توالی دیمارک کمک می‌کند. تحلیل‌گران با تکیه بر مدل «سوددهی و ضرردهی» (IOMAP)، پیش‌بینی می‌کنند که قیمت بیت کوین تا ۵۳,۰۰۰ دلار افزایش پیدا کند.

در این محدوده قیمتی، حدود ۷۲۰,۰۰۰ آدرس بیش از ۵۵۰,۰۰۰ واحد بیت کوین خریده‌اند. با توجه به مانع بزرگی که به‌واسطه عرضه ایجاد شده است، احتمال جذب بخشی از فشار خرید وجود دارد. سرمایه‌گذاران در محدوده ۵۳,۰۰۰ دلار ممکن است اقدام به فروش سربه‌سر ارزهای خود کنند و این مسئله می‌تواند سناریوی نزولی بیت کوین را تقویت کند.

شاخص IOMAP

این در حالی است که به نظر می‌رسد ناحیه حمایتی ۴۶,۲۰۰ دلاری، تنها مانع در مقابل کاهش بیشتر قیمت است و از همین رو، سرمایه‌گذاران چشم به این حمایت دوخته‌اند. شکستن این حمایت ممکن است با کاهش شدید قیمت همراه شود و این مسئله ضررهای گسترده‌ای به افرادی وارد می‌کند که پیش‌بینی صعودی در ارتباط با قیمت بیت کوین داشتند.

دسته‌های IOMAP نشان می‌دهد که حمایت پراهمیت بعدی در محدوده ۴۰,۰۰۰ دلار قرار دارد. ۴۰,۰۰۰ دلار حدود ۱۶ درصد با قیمت فعلی بیت کوین فاصله دارد.

The post تحلیل قیمت بیت کوین؛ حمایت سنگین روی ۴۰,۰۰۰ دلار appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.