رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

درخواست ریپل از دادگاه: کمیسیون بورس باید به ما بگوید چرا بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند و XRP هست

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

ریپل دادخواستی جهت ملزم نمودن کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) به تشکیل پرونده در ارتباط با بیت کوین و اتریوم به دادگاه ارائه کرد. طبق درخواست ریپل، این کمیسیون باید اعلام کرد که چرا این دو ارز اوراق بهادار نیستند.

به گزارش یوتودی، وکلای برد گارلینگ هاوس (Brad Garlinghouse)، مدیر عامل، و کریس لارسن (Chris Larsen)، هم‌بنیان‌گذار ریپل لبز (Ripple Labs)، از آنالیسا تورس (Analisa Torres)، قاضی فدرال، درخواست کرده‌اند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا را ملزم به تهیه اسناد مربوط به دادخواست این شرکت کند.

نمایندگان ریپل در این دادخواست که روز دوشنبه طرح شده است، ادعا می‌کنند که کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا موفق نشده‌اند اسنادی غیر از آنچه که تنظیم‌کنندگان انتخاب کردند تهیه کنند.

ریپل از تنظیم‌کنندگان می‌خواهد اسنادی در مورد بیت کوین و اتریوم، دو ارز دیجیتال بزرگ که در گروه اوراق بهادار تعریف نشده‌اند ارائه کنند.

ریپل در این ادعا مطرح می‌کند که ماهیت تراکنش‌های XRP اگرچه به دلیل متمرکز بودنِ آن با انتقادهایی مواجه شده است، اما تفاوتی با ارزهای دیجیتال گفته شده ندارد.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا در این خصوص اظهار داشت که اسناد مربوط به بیت کوین و اتریوم به این پرونده ارتباطی ندارد.

ریپل، کمیسیون بورس و اوراق بهادار را به ممانعت از ارائه شواهد تبرئه‌کننده متهم کرد و اظهار داشت واضح است که به صرافی‌ها گفته شده است که XRP اوراق بهادار نیست.

بر اساس اطلاعات به‌دست آمده تا به امروز، روشن است که از سوی فعالان بازار به کمیسیون بورس و اوراق بهادار گفته شده که XRP جزو اوراق بهادار نیست، اما تا زمان مطرح شدن ادعاهایی درباره این پرونده در دسامبر ۲۰۲۰، بیانیه عمومی در مخالفت با آن منتشر نشد. دانستن تمام موارد مربوط به این حقایق به دفاعیات این پرونده مرتبط است و برای درک و آگاهی دادگاه نسبت به موضوعات حساس این پرونده اهمیت دارد.

ریپل هم‌چنین از دادگاه می‌خواهد تا کمیسیون بورس را ملزم کند اسنادی از ده مسئول از جمله جی کلیتون (Jay Clayton)، رئیس پیشین کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، تهیه نماید.

The post درخواست ریپل از دادگاه: کمیسیون بورس باید به ما بگوید چرا بیت کوین و اتریوم اوراق بهادار نیستند و XRP هست appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.