رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

جک دورسی: بیت کوین کلید آینده توییتر است

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

جک دورسی در آخرین اظهارات خود ضمن اشاره به قابلیت ادغام بیت کوین با خدمات مختلف توییتر، درباره بیت کوین و نقش آن در آینده این شبکه اجتماعی صحبت کرد.

به گزارش کوین تلگراف، جک دورسی، مدیرعامل توییتر، گفته است که بیت کوین یکی از عوامل کلیدی در آینده توییتر خواهد بود.

دورسی که در کنفرانس گزارش درآمد سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۱ صحبت می‌کرد، با تأکید بر ظرفیت بیت کوین برای ایجاد تحول بیشتر در محصولات و خدمات توییتر، گفت که این ارز دیجیتال «بخش بزرگی» از آینده شرکت را به خود اختصاص خواهد داد.

او از بیت کوین با‌ عنوان ارز بومی اینترنت یاد کرد و به توصیف فرصت‌های ادغام بیت کوین در سرویس‌های فعلی توییتر ازجمله تجارت، اشتراک حساب‌ها و قابلیت‌های جدیدی مانند تیپ جر (Tip Jar) و سوپر فالوز (Super Follows) پرداخت.

مدیرعامل توییتر به سرمایه‌گذاران این شرکت گفت که نوآوری‌های بسیاری وجود دارد که مبتنی بر بیت کوین بوده و فراتر از قابلیت‌های آن به‌عنوان یک ارز است. او به تعهد توییتر برای غیرمتمرکزسازی شبکه اجتماعی خود و ارائه مشوق‌های اقتصادی بیشتر نیز اشاره کرد.

دورسی با بیان این‌که بیت کوین در کنار هوش مصنوعی و تمرکززدایی، یکی از سه جریان اصلی آینده توییتر است، تأکید کرد:

به نظر من برای توییتر و سهامداران آن بسیار مهم است که چشممان همچنان به این فضا باشد و با قدرت در آن سرمایه‌گذاری کنیم.

دورسی همچنین با اشاره به توسعه ارز دیجیتال فیس‌بوک، تأکید کرد که توییتر در پرداختن به ارزهای دیجیتال تنها نیست. انتظار می‌رود شرکت فیس‌بوک ارز دیجیتال خود را که دی‌یم (Diem) نام دارد در سال جاری میلادی آزمایش کند. با این حال توییتر برخلاف فیس‌بوک که ارز دیجیتال خود را راه‌اندازی کرده است، قصد دارد بر روی بیت کوین به‌عنوان استاندارد بازِ بومی اینترنت تمرکز کند.

دورسی در‌این‌باره گفت:

برای این مسئله نیاز آشکاری وجود دارد و ارزش آن درک شده است. من فکر می‌کنم که راه درست یک استاندارد باز است که بومی اینترنت باشد، به همین دلیل است که تمرکز من و تمرکز ما در نهایت روی بیت کوین خواهد بود.

گزارش‌ها نشان می‌دهد این اولین باری است که دورسی به‌صورت عمومی در مورد نحوه ادغام بیت کوین با محصولات توییتر اظها نظر می‌کند. این اظهارات اندکی پس از آن مطرح می‌شود که دورسی در رویداد مجازی بی ورد (The ₿ Word) در کنار ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، و کتی وود (Cathie Wood)، مدیرعامل آرک اینوست (Ark Invest)، درباره بیت کوین صحبت کرد.

دورسی گفته است اگر بیت کوین قبل از توییتر یا فیس‌بوک به وجود آمده بود، شرایط مدل‌های کسب‌وکار کنونی بسیار متفاوت‌تر از این بود.

او افزود:

مطمئناً وابستگی‌ای که اکنون به مدل کسب‌وکار تبلیغاتی داریم را نداشتیم.

دورسی یکی از اولین شخصیت‌های حوزه فناوری است که بیت کوین را پذیرفته و از سال ۲۰۱۸ تاکنون بارها گفته است که بیت کوین تنها ارز اینترنت خواهد بود. شرکت پرداختی اسکوئر (Square) هم که متعلق به دورسی و حامی ارزهای دیجیتال است، در اواخر سال ۲۰۲۰ اقدام به خرید ۵۰ میلیون دلار بیت کوین کرد و در ادامه در اوایل سال ۲۰۲۱ مقدار بیشتری از این ارز دیجیتال به ارزش ۱۷۰ میلیون دلار خریداری کرد.

The post جک دورسی: بیت کوین کلید آینده توییتر است appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.