رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

الیزابت وارن: در مقابل خطرات ارزهای دیجیتال پاسخی هماهنگ و جامع ارائه کنید

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

الیزابت وارن (Elzabeth Warren)، نماینده دموکرات مجلس سنا، در نامه‌ای به جنت یلن (Janet Yellen)، وزیر خزانه‌داری آمریکا، از او خواست تا پاسخی جامع و هماهنگ در ارتباط با تهدیدهای حوزه ارزهای دیجیتال و به‌ویژه باج‌افزارها مهیا کند.

به گزارش کوین دسک، وارن که از جمله مخالفان ارزهای دیجیتال به حساب می‌آید، دولت آمریکا را ملزم به اتخاذ رویکردهای قانونی برای کاهش خطرات ارزهای دیجیتال در حوزه سیستم‌های مالی کرده است.

وارن دیروز در یک نامه سرگشاده خطاب به جنت یلن، شورای نظارت بر ثبات مالی را ملزم کرد تا پاسخی هماهنگ و جامع در ارتباط با خطرات حوزه ارزهای دیجیتال آماده کند.

وارن در نامه خود عنوان می‌کند که نگرانی‌ها در مورد نبود قانون‌گذاری‌های کافی در بحث خطرات ارزهای دیجیتال برای سرمایه‌گذاران و مصرف‌کنندگان روزبه‌روز در حال افزایش است. او در ادامه به این مسئله هم اشاره کرد که تقاضا برای ارزهای دیجیتال در حال افزایش است و ارزش بازار نزدیک به ۲ تریلیون دلاری این بازار می‌تواند خطراتی سیستماتیک برای نظام مالی آمریکا به همراه داشته باشد.

این اولین بار نیست که وارن طی نامه‌ای به مقامات آمریکا نسبت به نگرانی‌های حوزه ارزهای دیجیتال هشدار می‌دهد. اوایل این ماه وارن در نامه‌ای به گری گنسلر (Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، خواستار شفافیت در حوزه قانون‌گذاری ارزهای دیجیتال تا پایان ماه جاری میلادی شد. او در جلسه بررسی صلاحیتش برای ریاست کمیسیون فرعی سنا در سیاست‌های مالی هم از ذات سفته‌بازانه ارزهای دیجیتال انتقاد کرده بود.

وارن در بخشی از نامه خود می‌نویسد:

افزایش برخورد نظام مالی با ارزهای دیجیتال به معنی آن است که زیان‌های مربوط به این بازار ممکن است در فضای مالی [سنتی] پخش شود.

او با اشاره به خطرات ناشی از نوسانات قیمت ارزهای دیجیتال برای بانک‌ها، تهدیدهای منحصربه‌فرد استیبل کوین‌ها، ظهور امور مالی غیرمتمرکز (DeFi)، مخفی‌بودن هویت‌ها در این حوزه و ویژگی‌های ارزهای دیجیتال در قوی‌تر کردن مجرمان سایبری و هکرها، این موارد را نمونه‌هایی از حضور همه جانبه ارزهای دیجیتال در نظام مالی توصیف کرد.

او همچنین رویکرد فعلی دستگاه‌های قانون‌گذاری در آمریکا در قبال ارزهای دیجیتال را «گستته» توصیف کرد.

The post الیزابت وارن: در مقابل خطرات ارزهای دیجیتال پاسخی هماهنگ و جامع ارائه کنید appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.