رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

قیمت سولانا اوج تاریخی خود را شکست

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

امروز قیمت ارز دیجیتال سولانا برای اولین بار از ۷۳ دلار عبور کرد و اوج تاریخی جدیدی را به ثبت رساند. این رشد قابل توجه که با قرار گرفتن سولانا در میان ۱۰ ارز برتر بازار همراه بوده، تحت تأثیر راه‌اندازی یک پروژه مربوط به توکن‌های غیر مثلی (NFT) در شبکه این ارز دیجیتال است.

به گزارش کریپتو نیوز، سولانا ساعاتی پیش اوج تاریخی جدیدی را به ثبت رساند و در میان ۱۰ ارز برتر بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفت. این رشد قابل توجه پس از آن رخ داد که پروژه جدیدی در حوزه توکن‌های غیر مثلی در شبکه این ارز دیجیتال راه‌اندازی شد.

در لحظه نگارش این گزارش سولانا با قیمت ۷۱ دلار معامله می‌شود و در ۲۴ ساعت گذشته رشدی ۱۵ درصدی داشته است. این رشد چشم‌گیر با ثبت یک رکورد قیمتی جدید برای سولانا همراه بود و اوج تاریخی ۵۸ دلاری قبلی که در ماه مه (اردیبهشت) به آن دست یافته بود شکسته شد. سولانا امروز در بالاترین سطح به ۷۳.۴۶ دلار رسید که از آن زمان تاکنون قیمت حدود ۳ درصد کاهش یافته است.

حرکات قیمتی روزهای اخیر سولانا را در فهرست ۱۰ ارز برتر کوین گکو (Coingecko) قرار داده است. با این حال رتبه این ارز دیجیتال در برخی دیگر از پلتفرم‌های رده‌بندی یک یا دو پله پایین‌تر از کوین گکو است. گفتنی است که در این فهرست ارزهای دیجیتال بر اساس ارزش بازارشان رده‌بندی می‌شوند. بر اساس داده‌های کوین گکو، سولانا اکنون با ارزش بازار حدود ۲۰ میلیارد دلار، پایین‌تر از پولکادات و بالاتر از یونی سواپ در رده دهم بازار ارز دیجیتال قرار گرفته است. ارزش بازار پولکادات و یونی سواپ هم به ترتیب حدود ۲۶ و ۱۵ میلیارد دلار است.

نمودار قیمت سولانا (نمای ۱ روزه بازار سولانا/ دلار)

قیمت سولانا در ۷ روز گذشته ۷۷ درصد، در ۱ ماه گذشته ۱۳۴ درصد و در یک سال گذشته ۱,۸۳۴ درصد رشد داشته است.

ثبت اوج تاریخی جدید سولانا پس از آن اتفاق افتاد که یک پروژه مربوط به حوزه توکن‌های غیرمثلی به نام دیجنریت ایپ آکادمی (Degenerate Ape Academy) روز یکشنبه در شبکه این ارز دیجیتال راه‌اندازی شد. بر اساس داده‌های وب‌سایت سولانا آرت (Solanart)، یک NFT به ارزش 99,600 واحد سولانا، معادل ۶.۱۷ میلیون دلار، در این پلتفرم فروخته شده و 2,984 اثر دیگر هم در فهرست فروش این پلتفرم قرار گرفته است. در حال حاضر گران‌ترین توکن مربوط به مجموعه دیجنریت ایپ آکادمی 100,001 سولانا، معادل ۶.۱۹ میلیون دلار، ارزش‌گذاری شده است.

تیم دیجنریت ایپ آکادمی روز یکشنبه در توییتی به مشکلات پیش آمده در فرایند فروش NFTهای خود اشاره کرد و گفت:

[این توکن را] تنها در ۸ دقیقه فروختیم، شگفت‌انگیز است. این کار اصلاً ساده نبود. در بهترین حالت [می‌توان گفت که] مزخرف بود. [تراکنش‌های دریافتی] بسیار بیشتر از آن چیزی بود که انتظارش را داشتیم. آکادمی فعال است و ساختن از حالا آغاز می‌شود.

دیجنریت ایپ آکادمی همچنین افزود که تراکنش‌های زیادی را دریافت کرده و باید آنها را بازپرداخت کند.

برخی از کاربران در واکنش به توییت تیم دیجنریت ایپ آکادمی از نحوه راه‌اندازی این پلتفرم و نبود اطلاعات درمورد زمان آغاز فروش NFTها انتقاد کردند. نظرات کاربران نشان می‌دهد که این اتفاق باعث شده تا حتی طرفداران پروپاقرص این پروژه هم ساعت‌ها بدون اینکه شانسی برای شرکت در این فروش داشته باشند، وقت خود را تلف کنند.

با این وجود سولانا تاکنون بهترین عملکرد هفتگی را میان ۱۰ ارز برتر بازار داشته و در ۷ روز گذشته ۷۷ درصد بازدهی داشته است. ارزهای دیجیتال ریپل و کاردانو هم در ۷ روز گذشته به ترتیب ۴۶ و ۴۲ درصد رشد داشته‌اند و بعد از سولانا بهترین عملکرد هفتگی را میان ۱۰ ارز برتر بازار به خود اختصاص داده‌اند.

The post قیمت سولانا اوج تاریخی خود را شکست appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.