رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

چیزی در حدود ۹۱ درصد موقعیت‌های خرید در سقوط اخیر لیکویید شدند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

روز گذشته ۶۲۰ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی لیکویید شد. داده‌ها نشان می‌دهد ۹۱ درصد از معامله‌گرانی که لیکویید شده‌اند، در موقعیت خرید بوده‌اند.

به گزارش کریپتو اسلیت، معامله‌گران بازار ارز دیجیتال دوشنبه سختی را پشت سر گذاشتند، چراکه بسیاری از آنها روز خود را با ضررهای دو رقمی آغاز کردند. آلت کوین‌هایی مانند ریپل، سولانا و کاردانو که ارزش بازار قابل‌توجهی دارند، روز گذشته میلیون‌ها دلار از ارزش بازار خود را از دست دادند و این در حالی بود که قیمت بیت کوین و اتریوم به ترتیب ۶ و ۷ سقوط کرد.

داده‌های بازار نشان می‌دهد که روز گذشته قیمت ارزهای دیجیتال سولانا، کاردانو و ریپل به ترتیب ۷، ۸ و ۱۱ درصد کاهش یافته است. لونا (LUNA) سقوطی ۱۱ درصدی را تجربه کرد و قیمت ارزهای دیجیتال الگورند (Algorand) و تتا (Theta) هم به ترتیب ۱۱ و ۱۳ درصد کاهش یافت.

لیکوییدشدن زمانی اتفاق می‌افتد که معامله‌گران بازارهای مشتقه مبلغی اضافی را از صرافی وام می‌گیرند تا بتوانند با سرمایه و اهرم بیشتر، معاملات بزرگ‌تری انجام دهند و سود بیشتری کسب کنند.

معامله‌گران برای این کار هزینه ثابتی می‌پردازند، با این حال زمانی که مانده‌حساب معامله‌گری با ضرری که در یک موقعیت معاملاتی داشته برابر می‌شود، صرافی سفارش را با قیمتی که از قبل تعیین شده‌ می‌بندد. در چنین شرایطی گفته می‌شود که معامله لیکویید شده است.

داده‌های ابزار تجزیه‌و‌تحلیل بای بی‌تی (Bybt) نشان می‌دهد که تنها در ۲۴ ساعت گذشته ۶۲۰ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی لیکویید شده است. از این مقدار، بیش از ۲۲۰ میلیون دلار مربوط به بیت کوین و ۱۶۲ میلیون دلار مربوط به اتریوم بوده است.

۴۵ میلیون دلار از سفارش‌های لیکوییدشده مربوط به ریپل بوده و این در حالی است که حجم موقعیت‌های معاملاتی لیکوییدشده ارزهای دیجیتال سولانا، أیاس (EOS)، کاردانو و اولنچ (Avalanche) به ترتیب ۲۶، ۱۴، ۱۳ و ۱۰ میلیون دلار بوده است.

در کمال تعجب ۹۱ درصد از معامله‌گرانی که روز گذشته لیکویید شده‌اند، در موقعیت لانگ (خرید) بوده‌اند، یعنی بیشتر معامله‌گران لیکویید‌شده پیش‌بینی کرده بودند که قیمت در ادامه افزایش می‌یابد. این در حالی است که از ۶۲۰ میلیون دلار لیکوییدشده تنها ۵۲ میلیون دلار مربوط به موقعیت‌های شورت (فروش) بوده است.

مقایسه حجم موقعیت‌های معاملاتی لیکوییدشده در صرافی‌های مختلف

همچنین بخوانید: موقعیت Short و Long چیست؟ با کاهش قیمت سود کنید!

بازار معاملات آتی صرافی بای بیت (ByBit) که به داشتن معامله‌گران کم‌تجربه معروف است، شاهد لیکویید شدن حدود ۲۴۹ میلیون دلار از موقعیت‌های معاملاتی بوده و بین دیگر صرافی‌های ارز دیجیتال بیشترین مقدار را به خود اختصاص داده است. صرافی‌های بایننس، اوکی اکس (OKEx) و اف‌تی‌ایکس (FTX) هم به ترتیب با ۱۳۵، ۱۱۷ و ۷۶ میلیون دلار موقعیت معاملاتی لیکویید‌شده، در رده‌های بعدی قرار دارند.

در مجموع روز گذشته ۱۳۹,۷۵۳ معامله‌گر لیکویید شدند. بزرگ‌ترین سفارش لیکوییدشده هم مربوط به یکی از معاملات بیت کوین در صرافی بای بیت بوده که ۷.۱۷ میلیون دلار ارزش داشته است.

The post چیزی در حدود ۹۱ درصد موقعیت‌های خرید در سقوط اخیر لیکویید شدند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.