رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تحلیل‌گر مطرح: اولنچ و دو ارز دیجیتال دیگر آماده جهش هستند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

آلت کوین شرپا (Altcoin Sherpa)، تحلیل‌گر ناشناس توییتری، در پست اخیر خود با پیش‌بینی جهش ۴۰ درصدی برای قیمت اولنچ، از دو آلت کوین دیگر نام برده است که به‌عقیده او، پتانسیل خوبی برای رشد دارند.

به گزارش دیلی هودل، او ضمن پیش‌بینی رشد این آلت کوین‌ها، عنوان کرد که اتریوم هم کف قیمت خود را ثبت کرده است. به‌گفته وی این احتمال وجود دارد که اولنچ رشدی ۴۰ درصدی داشته باشد. این در حالی است که قیمت اولنچ از دسامبر سال گذشته (آذر ۹۹) چیزی در حدود ۲,۳۰۰ درصد بیشتر شده است. او در توییت خود پیش‌بینی کرد:

اولنچ همچنان یکی از بزرگترین پتانسیل‌ها برای رشد را دارد. به نظر من این ارز دیجیتال همچنان ساختاری صعودی دارد. هنوز هم هدف ۱۰۰ دلاری در هفته‌های آینده برای این ارز دیجیتال محتمل است.

نمودار قیمت اولنچ

او از ارز دیجیتال وو نتورک (WOO) هم به‌عنوان یکی از ارزهایی که پتانسیل خوبی دارند نام می‌برد. وو نتورک یک شبکه نقدینگی است که قصد دارد معامله‌گران، صرافی‌ها و فعالان دیگر بازار را از طریق ساختاری ویژ‌ه‌ به یکدیگر مرتبط کند.

قیمت WOO طی ۲۴ گذشته بیش از ۱۰ درصد رشد داشته است. آلت کوین شرپا پیش‌بینی می‌کند که این ارز دیجیتال به ۱ دلار برسد که یعنی بیش از ۳۱ درصد رشد. او با بیان این که چنین رشدی منطقی است، نوشت:

در  بلندمدت این ارز دیجیتال را در سبد سرمایه‌گذاری‌ام نگه می‌دارم. اگر بتواند از سطح فعلی به‌خوبی عبور کند، حدود ۱ دلار هدف مدنظرم خواهد بود.

نمودار قیمت WOO

تزوس ارز دیجیتال دیگری است که آلت کوین شرپا به آن چشم دوخته است. به‌گفته وی، این احتمال وجود دارد که تزوس از مقاومت ۸ دلاری خود عبور کند. او معتقد است که این اتفاق طی چند ماه آینده رخ می‌دهد و تزوس اوج تاریخ خود را می‌شکند. او در این باره می‌نویسد:

تزوس همچنان با مقاومت خود دست و پنجه نرم می‌کند، ولی فکر می‌کنم به احتمال زیاد شاهد عبور از این مقاومت باشیم (البته تا زمانی که بیت کوین سقوط نکند).

نمودار قیمت تزوس

او در ارتباط با اتریوم عنوان کرد که احتمال رسیدن تا میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه (EMA200) وجود دارد. این میانگین متحرک در محدوده ۲۵۷۰ دلار قرار دارد. آلت کوین شرپا در این باره خطاب به ۱۲۸ هزار دنبال‌کننده خود نوشت:

فکر می‌کنم در کوتاه‌مدت شاهد ثبت کف قیمت اتریوم بودیم. شاید به میانگین متحرک نمایی ۲۰ روزه برسیم ولی در حال حاضر صعود محتمل است.

نمودار قیمت اتریوم

The post تحلیل‌گر مطرح: اولنچ و دو ارز دیجیتال دیگر آماده جهش هستند appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.