رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

تولد گوگل؛ محبوب‌ترین شاخص پیش‌بینی قیمت بازار ارزهای دیجیتال ۲۳ ساله شد

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

۲۳ سال پیش در چنین روزی موتور جستجوی گوگل توسط دو تن از دانشجویان دانشگاه استنفورد راه‌اندازی شد. از زمان پیدایش بیت کوین تاکنون، گوگل محبوب‌ترین ابزار برای آشنایی با ارزهای دیجیتال و پیش‌بینی روندهای بازار بوده است.

به گزارش کوین تلگراف، گوگل، برترین ابزار و شاخص برای اندازه‌گیری میزان محبوبیت بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال، روز دوشنبه ۲۳ سالگی خود را جشن گرفت.

موتور جستجو گوگل که توسط لری پیج (Larry Page) و سرگی برین (Sergey Brin)، دانشجویان دانشگاه استنفورد بنیان‌گذاری شده، در این ۲۳ سال به‌عنوان یکی از ابزارهای اصلی ورود به اینترنت شناخته شده است.

از زمان پیدایش ارزهای دیجیتال، گوگل اولین راه برای جستجو درباره توکن‌های جدید، بررسی روندهای بازار و یادگیری نحوه خرید ارزهای دیجیتال بوده است.

از آنجا که آمارهای مربوط به جستجوهای اینترنتی یک روش عالی برای پیگیری رفتار کاربران است، گوگل ترندز (Google Trends) به یک منبع قابل اعتماد برای درک آنی علاقه کاربران تبدیل شده است. معامله‌گران با استفاده از این ابزار که میزان محبوبیت جستجوها را در دوره‌های زمانی خاص بررسی می‌کند، الگوهای در حال ظهور را شناسایی می‌کنند.

عرضه اولیه ارزهای دیجیتال (ICO)، امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توکن‌های غیرمثلی (NFT)، همگی پیش از به‌ دست آوردن جایگاه اصلی خود در اکوسیستم ارزهای دیجیتال، ابتدا با جهش در آمار گوگل ترندز مواجه شدند.

نمودار مقایسه حرکات قیمتی بیت کوین با حجم جستجوهای گوگل

یک جستجوی سریع درباره بیت کوین نشان می‌دهد که میزان علاقه کاربران اینترنت تقریباً با نوسان قیمت این ارز دیجیتال هم‌پوشانی دارد. می‌توان هم‌پوشانی مشابهی را هم در نمودارهای مربوط به قیمت و جستجوی اینترنتی دوج کوین مشاهده کرد.

اگر آمارهای بی‌طرف را کنار بگذاریم، می‌توان گفت موضع گوگل در برابر ارزهای دیجیتال از احساسات جریان اصلی پیروی می‌کند. در مارس ۲۰۱۸ (اسفند ۹۶) و به‌دنبال رونق بازار پیش‌فروش ارزهای دیجیتال که از آن به‌عنوان یک افتضاح در این صنعت یاد می‌شود، گوگل با به‌روزرسانی سیاست‌های ارائه خدمات مالی خود تبلیغات مربوط به ارزهای دیجیتال را ممنوع اعلام کرد.

از آن زمان تاکنون موضع گوگل در برابر ارزهای دیجیتال نرم‌تر شده است. این غول حوزه فناوری چندی پیش اعلام کرد که تبلیغات مرتبط با ارزهای دیجیتال برای شرکت‌هایی که زیر نظر نهادهای قانونی فعالیت می‌کنند دوباره از سر گرفته می‌شود. در حالی که گوگل هنوز اجازه تبلیغات در حوزه امور مالی غیرمتمرکز و یا پشتیبانی چهره‌های مشهور از ارزهای دیجیتال را نداده است، آگهی‌دهندگانی که در شبکه مقابله با جرائم مالی (FinCEN) ثبت‌نام کرده باشند، می‌توانند صرافی ارز دیجیتال و خدمات کیف پول خود را تبلیغ کنند.

The post تولد گوگل؛ محبوب‌ترین شاخص پیش‌بینی قیمت بازار ارزهای دیجیتال ۲۳ ساله شد appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.