رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی G11 Plus - رده پایین دیگری از نوکیا با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4383_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شرکت HMD Global در فوریه سال جاری میلادی از اسمارت‌فون رده پایینی با نام G11 رونمایی کرد که به صفحه‌نمایش 6.5 اینچی LCD مجهز شده بود و تراشه Unisoc T606 پردازش آن را بر عهده داشت. این کمپانی به تازگی و در روز سه‌شنبه 28 ژوئن سال جاری میلادی (7 تیر 1401) مدل Plus این گوشی را معرفی کرده است که با برخورداری از چیپ‌ست Unisoc T606، نمایشگر LCD، نرخ به‌روزرسانی 90 هرتزی و نمونه‌برداری لمسی 180 هرتزی و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی به G11 و G21 شباهت کاملی دارد. همچنین دوربین اصلی این گوشی مانند G21 برابر با 50 مگاپیکسل وضوح دارد و در ادامه بیشتر با آن آشنا می‌شویم.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4383/introducing-nokia-g11-plus_01.jpg

پنل پشتی G11 Plus همانند G11 از پلی‌کربنات ساخته شده و بافت‌دار به نظر می‌رسد. همچنین با داشتن استاندارد IP52 در برابر پاشیده شدن آب مقاوم است؛ اگر چه نمی‌تواند در آب غوطه‌ور شود. این محصول با طول و عرض به ترتیب 164.8 و 75.9 میلی‌متر، ضخامتی برابر با 8.55 میلی‌متر دارد و وزن آن 192 گرم اعلام شده است.

محصول جدید نوکیا از یک صفحه‌نمایش 6.51 اینچی (به طور دقیق 6.517 اینچ) با وضوح اچ‌دی پلاس معادل 1600x720 پیکسل بهره می‌برد که مانند مدل استاندارد 90 بار در ثانیه به‌روزرسانی می‌شود و همان طور که اشاره شد، نرخ به‌روزرسانی لمسی آن 180 هرتز است. نسبت تصویر این گوشی 20:9 بوده و در بالای پنل نمایشگر آن یک بریدگی به چشم می‌خورد که دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی دستگاه با f/2.0 را در خود جای داده است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4383/introducing-nokia-g11-plus_02.jpg

در پشت دستگاه، دو دوربین و یک فلش ال‌ای‌دی در قابی به شکل مستطیل دیده می‌شوند. دوربین اصلی این مجموعه به فوکوس خودکار مجهز است و با گشودگی دیافراگم f/1.8 معادل 50 مگاپیکسل وضوح دارد. ماژول کمکی دوم 2 مگاپیکسلی است و برای تشخیص عمق میدان به کار می‌رود. حسگر اثر انگشت نیز در بخش پشتی گوشی تعبیه شده است و علاوه بر آن، نوکیا قابلیت گشودن قفل صفحه‌نمایش از طریق تشخیص چهره یا Face Unlock را هم برای G11 Plus در نظر گرفته است که می‌تواند مانند G11 چهره کاربر را حتی با داشتن ماسک بر صورت نیز تشخیص دهد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4383/introducing-nokia-g11-plus_03.jpg

نوکیا برای پردازش G11 Plus همچون G11 تراشه 12 نانومتری Unisoc T606 را در نظر گرفته است. این گوشی به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و فضای ذخیره‌سازی آن از طریق کارت میکرو اس‌دی می‌تواند تا 512 گیگابایت دیگر افزایش یابد.

اگر چه شرکت فنلاندی به ظرفیت باتری G11 Plus اشاره‌ای نکرده، اما با مقایسه این گوشی با G11 مجهز به باتری 5,050 میلی‌آمپر ساعتی، می‌توان انتظار داشت که باتری نسخه Plus هم ظرفیت مشابه یا حتی بیشتری داشته باشد. این باتری مطابق اعلام شرکت سازنده، می‌تواند در صورت استفاده معمول تا سه روز انرژی مورد نیاز دستگاه را تأمین کند و از طریق یک شارژر 10 واتی شارژ می‌شود.

G11 Plus از پلتفرم اندروید 12 بهره می‌برد و شرکت سازنده متعهد شده که نه تنها سیستم‌عامل گوشی را تا دو سال آپدیت کند، بلکه به‌روزرسانی‌های امنیتی آن را تا 3 سال به طور ماهانه ارائه دهد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4383/introducing-nokia-g11-plus_04.jpg

وجود جک هدفون 3.5 میلی‌متری، درگاه USB-C، بلوتوث 5.0 و وای‌فای ac (در دو باند فرکانسی 2.4 و 5 گیگاهرتز) از جمله امکانات این گوشی به حساب می‌آید. همچنین مسیریابی درG11 Plus تنها از طریق GPS انجام می‌شود.

محصول تازه نوکیا در دو رنگ آبی (Lake Blue) و خاکستری (Charcoal Grey) روانه بازار خواهد شد و درباره قیمت و زمان دقیق عرضه آن اطلاعاتی منتشر نشده است.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.