رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی Mi Band 7 Pro – شیائومی مرز بین دستبند هوشمند و اسمارت‌واچ را باریک می‌کند

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4394_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

شیائومی در بازار دستبندهای هوشمند – به‌ویژه در منطقه آسیا و اروپا – برند جاافتاده‌ای است. از جمله شاهکارهای شیائومی در این زمینه می‌توان به عرضه Mi Band 6 در سال 2021 اشاره کرد که ضمن امکانات فراوان، قیمت بسیار مناسبی داشت. حدود یک ماه قبل نیز نسخه به‌روزرسانی‌شده این دیوایس با عنوان Mi Band 7 وارد بازار شد که البته در مقایسه با Mi Band 6، تغییرات چندان چشمگیری را ارائه نکرد. اما شیائومی به‌تازگی همزمان با معرفی اسمارت‌فون‌های پرچمدار 12S Pro ،Xiaomi 12S و 12S Ultra، از جدیدترین دستبند هوشمند خود با نام Mi Band 7 Pro پرده برداشت. در ادامه با معرفی این محصول ما را همراهی کنید.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4394/introducing-xiaomi-mi-band-7-pro_01.jpg

این نخستین بار است که شیائومی برای یکی از دستبندهای خود، مدل «پرو» ارائه می‌کند. خوشبختانه این دستبند هوشمند عمده کاستی‌های Mi Band 7 را جبران کرده و مشخصات آن به‌قدری پیشرفت کرده که با ساعت هوشمند فاصله چندانی ندارد.

Mi Band 7 Pro – با کنار گذاشتن نمایشگر قرصی‌شکل و جایگزینی آن با صفحه‌ مستطیلی (با گوشه‌های گرد) – حتی از نظر ظاهری نیز بیشتر به اسمارت‌واچ شباهت دارد تا یک دستبند هوش مند. شیائومی در ساخت Mi Band 7 Pro از یک نمایشگر AMOLED همیشه روشن به قطر 1.64 اینچ استفاده کرده است که 70 درصد از سطح رویی بدنه را می‌پوشاند. انبوهی از واچ‌فیس‌های متنوع (بیش از 180 مورد) برای این دستبند تدارک دیده شده است. رزولوشن نمایشگر 280×456 پیکسل بوده و تراکم پیکسلی 326ppi را به دست می‌دهد که در حدی‌ست که معمولا تراکم رتینا نامیده می‌شود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4394/introducing-xiaomi-mi-band-7-pro_02.jpg

تراکم این نمایشگر در مقایسه با نمایشگر 1.62 اینچی Mi Band 7 تغییری نکرده، اما شکی نیست که تغییر شکل به صفحه مستطیل‌شکل، فضای بهتری را جهت نمایش نوتیفیکیشن‌ها و داده‌های مربوط به سلامتی فراهم می‌کند. بدنه دستگاه از پلیمری قدرتمند ساخته شده و پوشش نانوی مخصوصی موسوم به NCVM روی آن اعمال شده است. وزن بدنه بدون بند چیزی حدود 20.5 گرم و ضخامت آن 11 میلی‌متر اعلام شده است. بند آن (از جنس پلی‌اورتان ترموپلاستیک) به همان روش سنتی سوراخ و سگک به دور مچ بسته می‌شود. علاوه بر رنگ‌های مشکی و سفید، بندهایی با رنگ‌های متنوع نیز برای این دستبند ارائه شده‌اند. البته، جدای از ارتقاء ظاهر، Mi Band 7 Pro به قابلیت‌هایی مجهز شده که در ورژن استاندارد غایب بودند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4394/introducing-xiaomi-mi-band-7-pro_03.jpg

در وهله اول، شاید مهم‌ترین امتیاز Mi Band 7 Pro در مقایسه با Mi Band 7، برخورداری این دستبند جدید از تراشه GPS است. به این ترتیب، بر خلاف Mi Band 7 – که برای موقعیت‌یابی باید با GPS گوشی ارتباط برقرار می‌کرد – موقعیت‌یابی در Mi Band 7 Pro کاملا مستقل از گوشی کاربر بوده و به‌تنهایی از مسیریاب‌های Beidou ،GLONASS ،Galileo ،GPS و QZSS پشتیبانی می‌کند. امتیاز دیگر ورژن پرو آن است که به لطف سنسور نور محیطی (که در ورژن استاندارد غایب بود) نور صفحه متناسب با نور محیط اطراف تنظیم می‌شود. نکته مثبت دیگر، تجهیز M Band 7 Pro به NFC است که امکان پرداخت بدون تماس را (در مکان‌هایی که از این ویژگی پشتیبانی می‌شود) فراهم می‌کند. البته لازم به ذکر است که Mi Band 7 نیز در دو مدل دارای NFC و بدون NFC وارد بازار شده بود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4394/introducing-xiaomi-mi-band-7-pro_04.jpg

طبق ادعای شیائومی، باتری 235 میلی‌آمپر ساعتی در این دستبند، در صورت استفاده معمولی، تا 12 روز و در صورت استفاده سنگین تا 6 روز دوام خواهد داشت (شارژ کامل باتری حدود یک ساعت طول می‌کشد). مثل خیلی از دستبندهای هوشمند، Mi Band 7 Pro نیز می‌تواند ضربان قلب و اشباع اکسیژن خون (SpO2) کاربر را در تمام طول روز ردیابی کند. چنان‌چه سطح SpO2 کاربر بالا باشد، این موضوع با زنگ هشدار به وی اطلاع‌رسانی می‌شود. بررسی خواب کاربر به شکل پیشرفته – با ردیابی سه مرحله خواب سبک، خواب عمیق و REM – نیز از جمله امکانات این دستبند به شمار می‌رود.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4394/introducing-xiaomi-mi-band-7-pro_05.jpg

این دستبند دارای 117 حالت تمرینی (از جمله 10 حالت تمرین دویدن) است. از مهم‌ترینِ این حالت‌ها می‌توان به دویدن با فاصله زمانی برای تقویت سطوح مهارت، MIIT (تمرینات با شدت متوسط در بازه‌های زمانی کوتاه) و تمرین‌های استقامتی اروبیک اشاره کرد. این امکان نیز فراهم شده تا در زمینه ورزش و تناسب اندام دوستان خود را به چالش بکشید و برای دستاوردهای سلامتی خود (مثل تعداد گام‌های روزانه یا مقدار کالری سوزانده شده) مدال دریافت کنید. ناگفته نماند، با توجه به مقاومت دستبند در برابر آب (تا فشار 5 اتمسفر)، استفاده از آن برای تمرینات شنا در استخر نیز امکان‌پذیر است (البته به شرطی که به قسمت عمیق‌تر از 50 متر نروید!).

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4394/introducing-xiaomi-mi-band-7-pro_06.jpg

دستبند هوشمند Mi Band 7 Pro در دو رنگ سفید و مشکی به تولید رسیده و کاربر می‌تواند بند مورد علاقه خود را از بین رنگ‌های صورتی، نارنجی، آبی، سبز، مشکی و سفید انتخاب کند. در صورت تمایل، کاربر می‌تواند هر کدام از این بندها را به طور جداگانه و به قیمت 39 یوان چین (با نرخ کنونی تبدیل ارز، حدود 5 دلار آمریکا) خریداری کند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4394/introducing-xiaomi-mi-band-7-pro_07.jpg

دو بند ویژه در رنگ‌های سبز (Van Gogh Green) و خاکستری (Monet Gray) نیز برای این دستبند طراحی شده که ظاهری چرمی داشته و هر کدام با قیمت 59 یوان (حدود 8 دلار) جداگانه به فروش می‌رسند.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4394/introducing-xiaomi-mi-band-7-pro_08.jpg

دستبند هوشمند Mi Band 7 Pro رسما از 4 جولای (13 تیر) وارد بازار چین شده است. این محصول 399 یوان چین قیمت‌گذاری شده که با نرخ کنونی تبدیل ارز، تقریبا برابر است با 60 دلار آمریکا. درست است که نسخه پرو در مقایسه با نسخه استاندارد کمی گران‌قیمت‌تر شده، اما با این وجود هنوز هم دیوایسی مقرون‌به‌صرفه با ارزش خرید بالا به شمار می‌رود. درباره عرضه بین‌المللی این دستبند فعلا حرفی به میان نیامده، اما اگر شیائومی بخواهد همان رویه مربوط به Mi Band 7 را در پیش بگیرد، احتمالا به فاصله یک ماه پس از عرضه نسخه پرو در چین، شاهد ورود این محصول به بازارهای جهانی خواهیم بود. ناگفته نماند، این دستبند با اندروید 6 و بالاتر و همچنین iOS 10 و بالاتر سازگاری خواهد داشت.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.