رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

وضعیت بازار: رشد ادامه‌دار قیمت بیت کوین و اتریوم

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت بیت کوین دیروز و همزمان با انتشار اخباری درباره میزان تخمینی تورم ایالات متحده، با تشکیل پایه‌ای قوی در ۲۲,۶۵۰ دلار افزایش یافت. بیت کوین هم‌اکنون در محدوده ۲۴,۴۰۰ دلار معامله می‌شود و قیمت آن نسبت به دیروز ۶ درصد و نسبت به هفته گذشته ۷ درصد افزایش یافته است.

به گزارش کریپتو نیوز، امروز اکثر آلت کوین‌های بازار نیز پتانسیل رشد بیشتری از خود نشان می‌دهند. اتریوم با عبور از سطح ۱,۸۸۰ دلار، افزایشی ۱۲ درصدی را ثبت کرد. ایکس‌آرپی (XRP) در تلاش است به سطح ۰.۴۰ دلار برسد و کاردانو هم برای عبور از مقاومت قیمتی بالای ۰.۵۵ دلار می‌کوشد.

وضعیت بازار: رشد ادامه‌دار قیمت بیت کوین و اتریومکل سرمایه بازار در نمای ساعتی

قیمت بیت کوین

پس از کاهش قیمتی شدید، حال از بیت کوین در حوالی ۲۲,۵۰۰ دلار به خوبی حمایت می‌شود. طرفداران افزایش قیمت بیت کوین یا به اصطلاح گاوهای بیت کوین در محدوده ۲۲,۶۰۰ دلار و ۲۲,۷۰۰ دلار عملکرد خوبی به جا گذاشتند. در نتیجه این تحرکات بیت کوین با افزایش قیمتی مناسب حال در مواجه با مقاومت ۲۴,۵۰۰ دلاری قرار گرفته است. مقاومت کلیدی بعدی در محدوده ۲۵,۰۰۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند به منزله رسیدن به ۲۶,۰۰۰ دلار باشد.
اما اگر بیت کوین روندی نزولی در پیش بگیرد، اولین حمایت در محدوده ۲۴,۰۰۰ دلار و حمایت بعدی در محدوده ۲۳,۵۰۰ دلار پیش روی آن قرار داشته که عبور از آنان می‌تواند روزهای بدی را برای سرمایه‌گذاران بیت کوین رقم بزند.

قیمت اتریوم

قیمت اتریوم با جهشی قوی از مقاومت ۱,۷۵۰ دلاری عبور کرد و سپس مقاومت ۱,۸۸۰ دلاری را پشت سر گذاشت و بدین ترتیب قیمت آن ۱۲ درصد نسبت به دیروز افزایش پیدا کرد. حتی پیش از شروع بروزرسانی ادغام در اتریوم، قیمت از سطح ۱,۹۰۰ دلار نیز عبور کرد. سرمایه‌گذاران اتریوم طی هفته اخیر ۱۶ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده‌اند.
اما اگر قیمت روندی نزولی در پیش بگیرد، اولین حمایت از اتریوم در محدوده ۱,۸۵۰ دلار صورت خواهد پذیرفت و شکسته‌شدن این حمایت می‌تواند باعث کاهش قیمت تا ۱,۷۵۰ دلار شود.

قیمت آلت کوین‌ها

کاردانو بعد از عبور از مقاومت ۰.۵۳۳ دلاری خود، افزایشی پیوسته را آغاز کرده است. اولین مقاومت در سر راه قیمت کاردانو در محدوده ۰.۵۵ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند رسیدن به قیمت ۰.۶۰ دلار را نیز در پی داشته باشد.

بی‌ان‌بی (BNB) به بالای مقاومت ۳۲۵ دلاری خود بازگشته است و حالا می‌کوشد که مقاومت ۳۲۲ دلاری را آزمایش کند. اگر این مقاومت هم به خوبی شکسته شود، منزل بعدی قیمت می‌تواند ۳۵۰ دلار باشد.

قیمت سولانا با جهشی ۱۲ درصدی حرکت بالای مقاومت ۴۳.۵ دلار را آغاز کرد. اگر طرفداران افزایش قیمت یا گاوهای بازار سولانا به‌خوبی عمل کنند، رسیدن به سطح ۴۵ دلار دور از دسترس نخواهد بود.

دوج کوین از حمایت ۰.۰۷۰ دلاری خود بالاتر است و حال مشغول تلاش برای عبور از مقاومت ۰.۰۷۲۵ دلاری است. عبور از این مقاومت می‌تواند به منزله رسیدن به مقاومت بعدی در سطح ۰.۰۷۵۰ دلار باشد.

قیمت ایکس‌آرپی (XRP) بار دیگر در حال افزایش است و مقاومت ۰.۳۸۸ دلاری در پیش رو قرار دارد. مقاومت کلیدی بعدی در محدوده ۰.۴۰ دلار بوده و عبور از آن می‌تواند شتاب افزایش قیمت را بیشتر کند.

اکثر آلت‌ کوین‌های بازار روندی صعودی داشته‌اند. در این میان سلسیوس طی شبانه روز گذشته ۳۳ درصد جهش پیدا کرد و از سطح ۲.۳۵ دلار فراتر رفته و بهترین عملکرد را در بین ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار رقم زد. سلسیوس با ۱۰۴ درصد افزایش قیمت طی یک هفته اخیر، اکنون در یک ماه ۲۳۷ درصد رشد داشته است. البته قیمت این ارز دیجیتال نسبت به یک‌سال گذشته ۶۳ کاهش را ثبت کرده است.

خلاصه امر آن‌که قیمت بیت کوین که حال بالای مقاومت ۲۴,۰۰۰ دلاری‌اش قرار گرفته، در حال افزایش سرعت صعود خود است. بیت کوین اگر بتواند هم‌چنان این روند را حفظ کند، احتمالا رسیدن به مقاومت ۲۵,۰۰۰ دلاری را نیز آزمایش خواهد کرد.

The post وضعیت بازار: رشد ادامه‌دار قیمت بیت کوین و اتریوم appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.