رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

احتمال جهش ۵۰درصدی قیمت ریپل پس از پیروزی در دادگاه کمیسیون بورس آمریکا

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

پس از آنکه ریپل توانست در هفتهٔ گذشته برد دیگری در پرونده شکایت کمیسیون بورس آمریکا به‌دست آورد، برخی از تحلیلگران امیدوارند تا با پیروزی این شرکت در این نبرد حقوقی طولانی‌مدت،‌ شاهد رشد حداقل ۵۰درصدی قیمت ریپل در سال ۲۰۲۲ باشند.

به گزارش کوین تلگراف، ‌آنالیسا تورس (Analisa Torres)، قاضی دادگاه منطقه‌ای ریپل، در ۲۹ سپتامبر (۷ مهر) به کمیسیون بورس و اوراق بهادار دستور داد تا اسنادی را منتشر کند که ویلیام هینمن (William Hinman)، مدیر پیشین بخش مالی این سازمان آنها را نوشته است.

ریپل معتقد است که هینمن احتمالاً در این اسناد مخفی‌شده‌ به این نکته اشاره کرده است که اتر، توکن بومی بلاک چین اتریوم، اوراق بهاردار نیست. دلیل ریپل در درجهٔ اول این است که هینمن در ژوئن ۲۰۱۸ (خرداد ۹۷) و در سخنرانی خود طی اجلاس «یاهو فاینانس آل مارکتز» همین نکته را بیان کرده بود.

نوشته هینمن می‌تواند در دفاعیه ریپل به‌عنوان مدرکی استفاده شود که نشان می‌دهد توکن XRP نباید به‌عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته شود. این برخلاف ادعای کمیسیون بورس و اوراق بهادار است که در دادخواست خود در دسامبر ۲۰۲۰ (آذر ۹۹) ارائه کرده بود.

از آن زمان تاکنون صرافی‌‌های بسیاری از جمله کوین ‌بیس و بیت‌ استمپ، ریپل را از بازار حذف کرده‌اند. در نتیجه، در طول بازار صعودی سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲، رپیل میان ارزهای دیجیتال برتر بازار تنها توکنی بود که موفق نشد رکورد تاریخی خود را افزایش داده یا حتی به آن نزدیک شود. این اتفاق نشان‌دهندهٔ احتیاط سرمایه‌گذاران نسبت به این ارز دیجیتال است.

برخی استدلال می‌کنند که ریپل از منظر تحلیل تکنیکال نسبت به سایر ارزهای دیجیتال برتر، کمتر از آنچه که باید ارزش‌گذاری شده است. با توجه به اینکه قیمت این توکن پس از دستور قاضی تورس ۲۰درصد افزایش یافت، برد رپیل احتمالاً این وضعیت را تغییر خواهد داد.

تحلیل یکی از کاربران توییتر از نمای یک‌هفته‌ای بازار «ریپل/ تتر».

تحلیل قیمت ریپل

از منظر تحلیل تکنیکال، قیمت ریپل با عبور از سطح مقاومت فعلی (Breakout) خود می‌تواند رشدی ۵۰درصدی را تجربه کند.

به‌ویژه اینکه این توکن در حال آزمایش عبور از محدوده تلاقی یک خط روند مقاومتی و نزولی چندساله با یک منطقه حمایتی بازگشتی و یکی از سطوح اصلاحی فیبوناچی است که همگی در محدود ۰.۵۷ دلاری قرار گرفته‌اند. برد ریپل در این پرونده می‌تواند به توکن XRP کمک کند تا قاطعانه از این محدوده تلاقی عبور کند.

نمودار هفتگی قیمت «ریپل/ دلار».

شکست این مقاومت حساس، احتمالاً ریپل را در مسیر حرکتی صعودی به سمت سطح اصلاحی فیبوناچی بعدی در محدوده ۰.۷۲ دلاری قرار خواهد داد که نسبت به قیمت فعلی آن تقریباً ۵۰درصد بیشتر است. در مقابل، یک بازگشت قیمتی (Pullback) می‌تواند ارزش ریپل را تا سطح پشتیبانی قبلی خود ینی ۰.۳۱ دلار کاهش دهد که نسبت به قیمت فعلی ۳۵درصد کمتر است.

دون‌آلت (DonAlt)، تحلیلگر فعال در توییتر، دراین‌باره گفته است:

قیمت ریپل اساساً به روند دادگاه بستگی دارد. اگر آنها در کل پرونده پیروز شوند، قیمت ریپل به‌شدت افزایش خواهد یافت. اگر ببازند، ممکن است قیمت با یک کندل نزولی منفی ۵۰درصدی مواجه شود. علاوه ‌بر این، باخت ریپل دیگر ارزهای دیجیتال را در برابر حمله کمیسیون بورس و اوراق بهادار آسیب‌پذیرتر می‌کند؛ پس بهتر است آنها را تشویق کنید. 

The post احتمال جهش ۵۰درصدی قیمت ریپل پس از پیروزی در دادگاه کمیسیون بورس آمریکا appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.