رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

کوین بیورو: به‌روزرسانی‌ موفق ‌کاردانو برای سرمایه‌گذاران نهادی سیگنال‌ صعودی خواهد بود

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

قیمت کاردانو از اواخر اردیبهشت تاکنون و برخلاف رویدادهای صعودی مانند هاردفورک واسیل به روند نزولی خود ادامه داده است. با این حال، کوین بیورو (Coin Bureau)، تحلیلگر مشهور ارزهای دیجیتال می‌گوید که انجام موفقیت‌آمیز این به‌روزرسانی می‌تواند برای سرمایه‌گذاران، به‌ویژه سرمایه‌گذاران نهادی سیگنالی صعودی باشد.

به گزارش دیلی هودل، کوین بیورو در مصاحبه با بنجامین کوون (Benjamin Cowen)، تحلیلگر ارزهای دیجیتال در کانال یوتوب «اینتو د کریپتووِرس»، گفته که سرمایه‌گذاران در آینده نزدیک به‌دنبال پروژه‌های بلاک چین با سابقهٔ به‌روزرسانی‌های موفق مانند هاردفورک واسیل کاردانو خواهند بود.

به گفتهٔ او، به‌روزرسانی‌های بی‌عیب ‌و نقصی مانند واسیل می‌توانند گواهی بر این باشند توسعه‌دهندگان پشت این فناوری‌ها، افراد مناسبی برای حمایت مالی هستند.

کوین بیورو توضیح داد:

به‌نظر من سرمایه‌گذاران، به‌ویژه سرمایه‌گذاران نهادی با دیدگاه بلندمدت به روند، پس از بازگشت علاقه به ارزهای دیجیتال، امثال اتریوم و کاردانو را بررسی می‌کنند و می‌روند. البته، بدیهی است که کاردانو از این نظر کمبود دارد. خب، این بچه‌ها توانستند این به‌روزرسانی‌ها را بی‌عیب و نقض اجرا کنند و و من فکر می‌کنم که این گواهی بر توانایی افرادی است که روی آن پروژه‌ها کار می‌کنند. تصور می‌کنم که این‌ تلاش‌ها بخشی بزرگی از بررسی‌های مردم (برای سرمایه‌گذاری) در آینده باشد. اگرچه قیمت تاکنون تغییری قابل‌توجهی نداشته، اما عقیده دارم که این به‌روزرسانی برای کاردانو بسیار مثبت است.

این تحلیلگر در ادامه بیان کرد‌ که عملکرد ضعیف اخیر قیمت کاردانو بخشی از بازار خرسی فعلی است که تأثیر یکسانی بر ارزش بیشتر ارزهای دیجیتال داشته است.

بدیهی است که (هاردفورک واسیل) واقعاً هیچ تأثیری روی قیمت نداشت، زیرا بازار فعلی نزولی است. متأسفانه می‌دانید که این همان چیزی است که اتفاق می‌افتد، اما من فکر می‌کنم که این اتفاقی نیست که از آن دل‌سرد شویم. من عقیده دارم که این بنایی واقعی برای آینده و به‌روزرسانی‌های پیش‌رو است.

بر اساس داده‌های صرافی غیرمتمرکز میوزلی‌سواپ (MuesliSwap)، هاردفورک واسیل تأثیر قابل‌توجهی بر کارایی پلتفرم قراردادهای هوشمند کاردانو داشته است. این به‌روزرسانی، کارمزد‌ها را تقریباً به نصف کاهش و سرعت پردازش تراکنش‌ها را تا ۱۰ برابر افزایش داده است.

چارلز هاسکینسون، یکی از بنیان‌گذاران کاردانو نیز اخیراً گفته که این رقیب اتریوم برای بهبود مقیاس‌پذیری و کارایی خود همچنان به تکامل ادامه خواهد داد.

The post کوین بیورو: به‌روزرسانی‌ موفق ‌کاردانو برای سرمایه‌گذاران نهادی سیگنال‌ صعودی خواهد بود appeared first on ارزدیجیتال.

نمایش متن کامل

توجه: برای دانلود مرورگر به فیلترشکن نیاز دارید ولی بعد از نصب مرورگر مثل مرورگرهای دیگه (کروم، فایرفاکس و ...) کار می کنه!

بیت کوین - کسب درآمد حرفه ای

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.