رفتن به مطلب
برای اطمینان افزونه حرفه ای Yoast SEO Premium + extensions و قالب حرفه ای BeTheme - Responsive Multi-Purpose بصورت رایگان در سایت قرار گرفت. هر افزونه و قالب که مد نظر دارید با قیمت نصف از سایت های مشابه قرار می گیرد ×

معرفی یک Moto E32 دیگر از سوی موتورولا با پردازنده Helio G37 و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی

امتیاز دادن به این موضوع:


براي جلوگیری از تکراری شدن تاپیک ها قبل از ارسال از قسمت جستجوی سایت استفاده کنید. تاپیک های تکراری حذف خواهند شد.

تاپیک ها باید در انجمن های مناسب زده شوند. قبل از ارسال تاپیک عنوان انجمن را بخوانید.

ارسال‌های توصیه شده

4539_1.jpgواحد خبر mobile.ir :

کمپانی موتورولا که در ماه ژوئن سال جاری میلادی گوشی هوشمند Moto E32s را در هند عرضه کرده بود، در روز جمعه 7 اکتبر (15 مهر 1401) از اسمارت‌فون جدیدی در همین سری با نام Moto E32 رونمایی کرده است. گفتنی است که موتورولا در ماه می امسال نیز محصولی با همین نام را روانه بازار اروپا کرده بود که به پردازنده Unisoc T606، صفحه‌نمایش 90 هرتزی LCD، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده بود. اما مشخصات گوشی جدید، با وجود همسانی از نظر نام، با نمونه ارائه‌شده در اروپا تفاوت دارد و شاید بتوان آن را نسخه‌ دیگری از Moto E22s با دوربین اصلی متفاوت دانست.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4539/introducing-motorola-moto-e32_01.jpg

موتورولا گوشی ارزان‌قیمت تازه خود را با 185 گرم وزن، در اندازه‌های 163.95x74.94x8.49 میلی‌متر به تولید رسانده است. بدنه این گوشی از نوعی پلیمر با عنوان پلی متیل متاکریلات یا PMMA ساخته شده و شرکت سازنده بدون اشاره به درجه حفاظت آن، تنها به ذکر پوشش آب‌گریز بسنده کرده است.

Moto E32 هندی از یک صفحه‌نمایش 6.5 اینچی LCD با وضوح +HD (معادل 720×1600 پیکسل) و نرخ به‌روزرسانی 90 هرتز بهره می‌برد. تراکم پیکسلی این صفحه‌نمایش 268ppi بوده و با داشتن نسبت تصویر 20:9 برابر با 89.03 درصد از بخش رویی دستگاه را پوشش می‌دهد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4539/introducing-motorola-moto-e32_02.jpg

موتورولا پردازش این گوشی را به پردازنده 12 نانومتری Helio G37 محصول مدیاتک شامل 8 هسته Cortex-A53 Arm سپرده که در دو کلاستر 4 هسته‌ای با سرعت کلاک 2.3 و 1.8 گیگاهرتز مرتب شده‌اند. پردازنده گرافیکی این محصول هم PowerVR GE8320 است. حافظه رم این اسمارت‌فون 4 گیگابایت ظرفیت دارد و به 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده که از قابلیت افزایش تا 1 ترابایت دیگر به کمک اسلات مجزای میکرو اس‌دی برخوردار است.

در پشت دستگاه با دو دوربین روبه‌رو می‌شویم که هم‌سطح با بدنه قرار دارند و از آن مجزا نشده‌اند. دوربین اصلی در این مجموعه 50 مگاپیکسل وضوح دارد و گشودگی دیافراگم آن f/1.8 است. این دوربین به فوکوس خودکار تشخیص فاز یا PDAF مجهز است و با برخورداری از فناوری Quad Pixel برای ترکیب 4 پیکسل در 1 پیکسل، به طور پیش‌فرض عکس‌ها را با وضوح 12.5 مگاپیکسل ثبت می‌کند. موتورولا در کنار ماژول 50 مگاپیکسلی، یک دوربین 2 مگاپیکسلی هم برای تشخیص عمق در نظر گرفته است. دوربین جلوی Moto E32 هشت مگاپیکسلی است و با گشودگی دیافراگم f/2.0 در حفره‌ای در مرکز و بالای صفحه‌نمایش پانچ شده است. دیگر نکته گفتنی در خصوص دوربین جلو و دوربین اصلی این گوشی نیز امکان برداشت ویدئوهای FHD و HD با نرخ 30 فریم در ثانیه است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4539/introducing-motorola-moto-e32_03.jpg

Moto E32 فاقد ارتباطات نسل پنجم است و وای‌فای a/b/g/n/ac در کنار بلوتوث 5.0 از جمله گزینه‌های ارتباطی آن به شمار می‌روند.

باتری اسمارت‌فون جدید موتورولا 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی بوده و از طریق یک شارژر 10 واتی شارژ می‌شود

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4539/introducing-motorola-moto-e32_04.jpg

حسگر اثر انگشت این گوشی مانند اکثر محصولات موتورولا در پشت دستگاه حضور ندارد و به کناره سمت راست منتقل شده و شرکت سازنده علاوه بر آن، امکان گشودن قفل نمایشگر از طریق تشخیص چهره را برای Moto E32‌ در نظر گرفته است.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4539/introducing-motorola-moto-e32_05.jpg

سیستم‌عامل گوشی اندروید 12 با رابط کاربری My UX است و موتورولا نه تنها امکان به‌روزرسانی سیستم‌عامل (بدون اشاره به تعداد یا مدت) را برای این محصول در نظر گرفته، بلکه متعهد شده که تا 2 سال پچ‌های امنیتی مناسب آن را ارائه دهد.

http://www.mobile.ir//s.mobile.ir/static/upload/articles/4539/introducing-motorola-moto-e32_06.jpg

فروش Moto E32‌ در رنگ‌های آبی (Arctic Blue) و مشکی (Eco Black) با قیمت 10,499 روپیه (با نرخ کنونی تبدیل ارز، 127 دلار آمریکا) در Flipkart و خرده‌فروشی‌های معتبر هند آغاز شده است.

نمایش متن کامل

دانلود گلها و هایلایت بازیها با لینک مستقیم


Www.soccerwave.ir

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • پاسخ 0
  • ایجاد شده
  • آخرین پاسخ

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

بیشترین ارسال‌ها در این موضوع

روزهای محبوب

در تاپیک ها، اگر سوال يا نظر خاصي نداريد لطفا فقط از دکمه می پسندم و ... استفاده کنيد. نظراتي مانند مرسی، خوب بود، ممنون و ... شامل اسپم هستند و باعث کاهش کيفيت پست ها مي شوند.

بالا آوردن تاپیک ها و پست ها قبل از 48 ساعت ممنوع است و موجب حذف آنها خواهد شد.

لطفا به جای بروز کردن تاپیک های قدیمی در نظر شروع یک تاپیک جدید باشید مگر این که لازم به بروزرسانی تاپیک مربوطه باشد.

به گفتگو بپیوندید

هم اکنون می توانید مطلب خود را ارسال نمایید و بعداً ثبت نام کنید. اگر حساب کاربری دارید، برای ارسال با حساب کاربری خود اکنون وارد شوید .

مهمان
ارسال پاسخ به این موضوع ...

×   شما در حال چسباندن محتوایی با قالب بندی هستید.   حذف قالب بندی

  تنها استفاده از 75 اموجی مجاز می باشد.

×   لینک شما به صورت اتوماتیک جای گذاری شد.   نمایش به صورت لینک

×   محتوای قبلی شما بازگردانی شد.   پاک کردن محتوای ویرایشگر

×   شما مستقیما نمی توانید تصویر خود را قرار دهید. یا آن را اینجا بارگذاری کنید یا از یک URL قرار دهید.

×
×
  • اضافه کردن...

اطلاعات مهم

لطفا قبل از عضویت و همکاری با ما قوانین را مطالعه کنید.